Zobacz pełną wersję : Głowica od D15Z6 do D14A4
wiec prosze odrazu nie mowic mi ze to sie wogole nie oplaca i takie tam gadanie bo mam juz tego dosc.
Wiec chcial bym sie dowiedziec czy pasuje ta głowica od D15Z6 do mojego D14A4 bez zadnych przerobek wiem ze bedzie potrzebny komputer od D15Z6 i co jeszcze? chce sie wszystkiego dowiedziec ile mniej wiecej wzrosnie moc mojego autka no i ile to mnie wszystko bedzie kosztowalo
Myśle ze wzrośnie o całe 0-10KM.....
Dlaczego uwazasz ze moc ma wzorsnąć na głowicy od VTEC-E?
Zasadniczo nikt takiego wynalazku nie robil wiec na konkretna pomoc nie masz co liczyc.
no bo to VTEC i mu ten rozzrzad sie przestawia czy cos :) to powinna moc byc troszke wieksza jak ten rozrzad sie przesunie no nie?? to chyba proste
no bo to VTEC i mu ten rozzrzad sie przestawia czy cos :) to powinna moc byc troszke wieksza jak ten rozrzad sie przesunie no nie?? to chyba proste
chłopie, widać ze nie masz o tym pojecia, lepiej sie tego nie tykaj, to nie takie proste
szerszen, pierw duzo poczytaj o tym na tym forum a potem pisz
to znaczy ze nikt mi nie powie widze ze tu tez sami zarozumialcy co nic nie wiedza i kaza czytac to forum ale niestety tu nic takiego nie pisze o co pytam moze ktos tylko ze dwa razy mowi ze mozna wlozyc ta glowice D15Z6 do D14A4
Zarozumiały to ty jestes i zaraz dostaniesz warna, nie sznaujesz naszej pracy, ile razy mamy pisac i wałkować to samo??
A na cholere Ci zakładać taką beznadziejan głowice? To strata kasy, ale przeciez ty wiesz lepiej.....
nie opłaca się i takie tam :djablek:
Skydiverek
20-02-07, 23:18
nie bedzie dzialal VTEC na bloku z D14 wiec sie nie oplaca tego robic
a dlaczego ma nie dzialac?
no wlasnie czemu nie bedzie dzialal dobre pytanie
skolopendra
24-02-07, 00:07
jaja se robia :box:
jasne że działac bedzie
tylko ze pewnie musisz wymienic kompa i pare kabelków
i słuchaj się starszych
"lepiej sie tego nie tykaj, to nie takie proste" :bicie:
no dobra dobra kazdy sie mondruje standardowym stwierdzeniem bo nic innego chyba nie potrafia powiedziec tylko "
to sie nie oplaca pisalem przeciez ze nie chce tu slyszec tego typu textow bo wiem jaki macie stosunek do modyfikacji silnika D14A4.
Ja tylko prosilem o pomoc chcialem sie dowiedziec co jak to jest a czy to sie oplaca czy nie to zostawcie komu innemu do oceny bo kazdy ma innego bzika kazdy normalny czlowiek tez powie ze caly tuning swapy czy co tam jeszcze sie nie oplaca bo to strata pieniedzy wyzucanych w bloto poprostu bo auto co roku traci na wartosci i lepiej sobie kupic nowe lepsze auto
fora techniczne nie sa aby "robic se jaja" i za ich robienie beda warny,
Nie znam powodu dla ktorego VTEC na bloku d14 mialby nei dzialac... Ktos gdzies kiedys pisal ze moze zawor dotykac tloka ale cos watpie w ta teorie... glownym problemmen jest nieznany stopien sprezania jaka bedzi ena dole d14 bo kalkulatory z usowa nie maja do nich danych, trzeba by zmierzyc pojemnasc tloka, i wysokosc na jaka "wchodzi" w blok zeby to ustalic, kolejny problem to bedzie specyficzna wiazka silnikow 1,4 o czym na forum juz bylo i trzeba by ja najlepiej cofnac na obd1. reszta mechanicznei bedzie jak kazde inne mini-me i nei ma co pisac tego od poczatku.
nie oplaca sie glowicy d15z6, jak chcesz juz zmieniac to d16z6, ale tak jak rem napisal - trza obliczyc to i tamto
no w koncu jakies konkrety padaja dzieki wam
Skydiverek
26-02-07, 22:38
no moze sie nie znam ...ale D14 ma kanal olejowy by tam wpiac zawor VTECA?
to ma czy niema ten kanal olejowy do VTECA??
A czy ten kanał nie znajduje się w głowicy? I po zmianie głowicy na d15z6/d16z6 już powinien być.
A czy ten kanał nie znajduje się w głowicy? I po zmianie głowicy na d15z6/d16z6 już powinien być.
co Ci po kanale w glowicy jak nie bedzie go w bloku?
witam a czym sie rozni glowica z d15z6 od d16z6 nie jest taka sama przypadkiem???? :spie:
A czy ten kanał nie znajduje się w głowicy? I po zmianie głowicy na d15z6/d16z6 już powinien być.
co Ci po kanale w glowicy jak nie bedzie go w bloku?
Fakt, nie pomyślałem. :speszony:
[ Dodano: Czw 10 Maj, 2007 ]
witam a czym sie rozni glowica z d15z6 od d16z6 nie jest taka sama przypadkiem???? :spie:
Wszystkie głowice Vtecowe 1.5L są to ekonomiki (z wyjątkiem JDMowego d15b), więc głowica od d15z6 będzie po prostu dużo mniej wydajana niż od d16z6, która ma znacznie ostrzejszy wałek, pełny VTEC a nie VTEC-E, większe kanały dol./wydech. wieksze zaworki i pewnie jeszcze kilka innych rzeczy.
Zbieżność w nazwie jest przypadkowa i nie sugerują się nią.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.