Szczur[R]
02-04-11, 14:58
Witam.
Silnik d14z4. Po zdjęciu górnej pokrywy paska rozrządu, zanim cokolwiek jeszcze ruszyłem mam następującą sytuację:
-koło pasowe idealnie ustawiłem zgodnie z celownikiem-muszką dolnej pokrywy paska rozrządu - na pojedyncze nacięcie (trzy nacięcia obok siebie, czwarte pojedyncze "białe" to chyba to właściwe). Przy tym oczywiście wypustka wału korbowego (uniemożliwiająca złe założenie koła pasowego) jest na górze.
-koło zębate wałka rozrządu ma w tej pozycji znak UP skierowany do DOŁU oraz nacięcia znajdujące się OD STRONY GŁOWICY idealnie pokrywają się z płaszczyzną głowicy.
Wynika z tego że rozrząd mam przestawiony o dokładnie 180stopni, dodam że auto jeździ normalnie, pali standardowo, nie ma żadnych nieprawidłowości, nie muli - jednym słowem nic nie wskazuje żeby cokolwiek się działo.
Czy to możliwe ?????
Czy mam wymieniając pasek i rolkę poprawić według manuala tak żeby UP było do góry czy lepiej zostawić jak jest ? Kurde czy to możliwe żeby wałek rozrządu był w tym silniku zamontowany odwrotnie lub może sama zębatka?
Pozdrawiam
Silnik d14z4. Po zdjęciu górnej pokrywy paska rozrządu, zanim cokolwiek jeszcze ruszyłem mam następującą sytuację:
-koło pasowe idealnie ustawiłem zgodnie z celownikiem-muszką dolnej pokrywy paska rozrządu - na pojedyncze nacięcie (trzy nacięcia obok siebie, czwarte pojedyncze "białe" to chyba to właściwe). Przy tym oczywiście wypustka wału korbowego (uniemożliwiająca złe założenie koła pasowego) jest na górze.
-koło zębate wałka rozrządu ma w tej pozycji znak UP skierowany do DOŁU oraz nacięcia znajdujące się OD STRONY GŁOWICY idealnie pokrywają się z płaszczyzną głowicy.
Wynika z tego że rozrząd mam przestawiony o dokładnie 180stopni, dodam że auto jeździ normalnie, pali standardowo, nie ma żadnych nieprawidłowości, nie muli - jednym słowem nic nie wskazuje żeby cokolwiek się działo.
Czy to możliwe ?????
Czy mam wymieniając pasek i rolkę poprawić według manuala tak żeby UP było do góry czy lepiej zostawić jak jest ? Kurde czy to możliwe żeby wałek rozrządu był w tym silniku zamontowany odwrotnie lub może sama zębatka?
Pozdrawiam