PDA

Zobacz pełną wersję : Dwa pytanka



Saiti
02-04-11, 14:41
Kumpel kupił angielkę 5d, liftbacka, silnik 1.4 z plastikowym kolektorem ssącym. Mamy dwa pytania:

1. Przy kolektorze strasznie coś szumi, buczy, jakby zaciągał lewe powietrze. Ale silnik pracuje ładnie, więc raczej diagnoza lewego powietrza jest nieodpowiednia. Czy to normalne, że coś tam szumi?

2. Przy zawiasach tylnej klapy jest więcej rdzy, niż blachy, boję się, że kiedyś przy trzaśnięciu klapą ona po prostu odleci. Jak to naprawić? Jakieś sposoby? Przespawać ten pas czy jak? To częsta przypadłość?

johny-b
03-04-11, 16:25
ad1. U mnie tez szumi (d14a8), zaznacze, że również silnik pracuje równo i pozatym szumem cicho :D szukalem nieszczelności, lecz nieznalazlem. (odpuscilem sobie ten temat)
ad2. U mnie zawiasy są całe, nie rude na szczęscie :D

Dissnej
03-04-11, 16:45
Nie wiem czy ten szum może być tym spowodowany ale podobno w tych Hondach (sam taką miałem) pękają kolektory (wada fabryczna).

darp4
03-04-11, 20:32
daj zdjęcie tych zawiasów.

Saiti
04-04-11, 08:29
Kumpla poproszę o fotki :) Ale gdyby kolektor był pęknięty to przecież, byłoby lewe powietrze i wszelkie ku temu objawy?

MikeFoto
04-04-11, 09:55
Kumpel kupił angielkę 5d, liftbacka, silnik 1.4 z plastikowym kolektorem ssącym. Mamy dwa pytania:

1. Przy kolektorze strasznie coś szumi, buczy, jakby zaciągał lewe powietrze. Ale silnik pracuje ładnie, więc raczej diagnoza lewego powietrza jest nieodpowiednia. Czy to normalne, że coś tam szumi?

2. Przy zawiasach tylnej klapy jest więcej rdzy, niż blachy, boję się, że kiedyś przy trzaśnięciu klapą ona po prostu odleci. Jak to naprawić? Jakieś sposoby? Przespawać ten pas czy jak? To częsta przypadłość?

Także mam D14A8, przy kolektorze szumi, wymieniłem łożyska alternatora i szumi nieco mniej, aczkolwiek dalej szumi. Powietrza lewego raczej nie zasysa - silnik pracuje bardzo równo.

Wysłane z TapaTalk

johny-b
04-04-11, 10:00
Także mam D14A8, przy kolektorze szumi, wymieniłem łożyska alternatora i szumi nieco mniej, aczkolwiek dalej szumi. Powietrza lewego raczej nie zasypać - silnik pracuje bardzo równo.

widocznie nasze D14A8 tak mają :D