Zobacz pełną wersję : szarpanie przy gawałtownym dodaniu gazu
Szukałem na forum i nic nie znalazłem co by trafiało w mój problem mianowicie jak samochod stoi i chodzi na jałowym biegu gdy dodam gwaltownie gazu wtedy tak jak by sie zdlawił i dopiero wchodzi normalnie na obroty a w czasie jazdy objawia się to tym że jak wcisnę gwałtownie gaz to bardzo szarpie i dopiero wchodzi na oborty prosił bym bardzo o pomoc bo juz nie wiem co to moze być wymieniłem wszystkie filtry, świece na NGK vline,
robiłem reset kompa nie wiem co to może byc :( ps. mam silnik D15B2
aparat zaplonowy bywal przyczyna takich objawow wieloktornie w przypadku d15. to wrodzona choroba tego silnika
poszperaj dokladniej w szukajce te tematy bywaly bardzo czesto i sporo informacji w nich znajdziesz
Posiadam podobny problemik obiawy jednak nie są jeszcze tak bardzo kłopotliwe.
Gdy jadę spokojnie wszystko jest git, jednak kiedy depne np.na 2ce to szarpnie ze dwa razy i dopiero się wkręca.Z rana pali zawsze za drugim kręceniem, chodżby nawet za pierwszym razem dowolnie długo lub krutko go kręcił, to zadrugim razem pali od dotyku.
-Patrzyłem moduł zapłonu i wydaje się o.k. zeresztą silnik pracuje równo
-świece wymieniłem też na NGK vline, filtr powietrza też nowy
-przelutowałem przekażnik i sprawdziłem pompe paliwa
-wyczyściłem silnik krokowy
jutro wymienie filtr paliwa bo wygląda na stary, jeśli to nie pomoże to trza się dokształcić na temat wtrysków.
A teraz pytanie na temat wtrysków w DPI czy ten z zielonym kapturkiem (dolny)odpowiada za szybsze obroty, a ten wyżej za wolne?
sorki rozpisałem się :agent:
adamu123, doszedłeś już co się działo???? Czy to ten filtr paliwa???? Bo mam identyczny problem i narazie nie moge znaleść konkretnego rozwiązania tego problemu.
Nawet wszechpotężna szukajka go nie chce rozwiązać. POMOCY
Witam
Więc wczoraj jeszcze raz odkręciłem silniczek krokowy, tym razem umyłem go wbęzynie i wpuściłem do środka pare kropel oleju. Wkręciłem z powrotem i zrobiłem samodiagnostykę, wyskoczył mi błąd 14. (czyli Zawór regulacyjny prędkości obrotowej biegu jałowego lub jego obwód) zrobiłem resecik i błąd znikł.
Teraz szybciej wyłancza się ssanie, obroty na rozgrzanym silniku są poniżej 1000ca i nie skaczą, a jakiego ma buta!!!!!
Pomogło i to była główna przyczyna.
Pozdro :aloha:
czesc macie jakis link moze jak rozebrac ten silniczek w d15b2. i czy mozna gdzies kupic jakies uszczelki do niego.??
czesc macie jakis link moze jak rozebrac ten silniczek w d15b2. i czy mozna gdzies kupic jakies uszczelki do niego.?? szukaj w "teksty", jest coś tam o tym
Ten link podał chubik niedawno w innym poście http://www.civicklub.pl/fi/viewtopic.php?p=251149&highlight=&sid=aa56d5888747c96cee82ab4ced0ec88c#251149
na fotkach jest inny silnik, w d15b2 silniczek jest przykręcony do kolektora wlotoweo, po prawo od przepustnicy, ale jego budowa jest bardzo podobna do teo na fotkach :piwo:
JulekCIVIC
26-09-07, 20:19
słuchaj Levy10 to u ciebie to jak zrobisz samodiagnostyke to ci wyskoczy blad a mianowicie 'czojnik polozenia przepustnicy' i to jest ta przyczyna:) pozdro
tez mam podobny problem z szarpaniem :| myslalem ze to przez filtr ale tez wymienilem i bez zmian, swiece tez, gdzie dokladnie znajduje sie ten silniczek krokowy, mam honde 1,5 90 km rocznik 92... nie pamietam dokladnie oznaczenia silnika:/
słuchaj Levy10 to u ciebie to jak zrobisz samodiagnostyke to ci wyskoczy blad a mianowicie 'czojnik polozenia przepustnicy' i to jest ta przyczyna:) pozdro
mam identyczny problem co levy10, po dodaniu gazu najpierw szarpie, a dopiero potem wchodzi na obroty.
ale nie mam teakiego błędu o ktorym pisze JulekCIVIC. Ale z Twojej wypowiedzi wnioskuje ze problemem może być krokowy?
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.