Zobacz pełną wersję : swap a wymiana uszczelek pod kolektory
przekładam moje d15b7 na zdrowsze d15b7 i pytanie takie czy obwiazkowa i bezwzględnie wymagana jest wymiana uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy oraz filtr oleju czy może pozozstac ze starego silnika ? :)
no to zależy w jakim są stanie...
pod wydechowym raczej nie będzie w dobrym stanie... A i tak radzę wymienić pod ssącym, a niech się sprasuje z głowicą i przy ściąganiu rozerwie.
uszczelka filtra oleju? Czy filtr oleju? Czekam, aż zapytasz jeszcze, czy możesz olej stary przelać.
chodzilo oczywiscie o filtr oleju ;) olej idzie nowy valvoline maxlife
To wymieniaj równiez. Kurna, jak ja nie lubię takich pytań. Ten maxlife to jest mineralny, nie? Więc na ile zdrowe jest Twoje autko? Kup nowy filtr oleju, to na pewno. Na pewno też uszczelkę wydechowego, i na 99% wysra się uszczelka kolektora.
Zabiegu wymiany silnika nie robi się 2 razy dziennie, więc zrób to raz, a porządnie.
Nie znam się na olejach, ale kiedyś takiego lałem do Forda Fiesty z przebiegiem 400 tysięcy km.
edit: A nie, pomyłka, to był Castrol GTX High Mileage :P
Co Ci szkodzi wymienic uszczelki i filtr oleju? toc to sa groszowe sprawy... Najlepiej tak jak mowi Saiti przelej jeszcze ten stary olej z tego pierwszego D15B7.
maxlife valvoline'a to syntetyki i półsyntetyki ale w żadnym wypadku nie mineralny:p
ja osobiscie uzywam valvoline maxlife jest do drogi i bdb olej syntetyczny
ja sobie mineralnym popsułem auto... tak to jest słuchać "starszych doświadczonych" kierowców-mechaników-speców wrrr...
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.