Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : swap a wymiana uszczelek pod kolektory



Deiv1990
31-03-11, 00:08
przekładam moje d15b7 na zdrowsze d15b7 i pytanie takie czy obwiazkowa i bezwzględnie wymagana jest wymiana uszczelki pod kolektor ssący i wydechowy oraz filtr oleju czy może pozozstac ze starego silnika ? :)

RRa
31-03-11, 00:13
no to zależy w jakim są stanie...

Saiti
31-03-11, 00:17
pod wydechowym raczej nie będzie w dobrym stanie... A i tak radzę wymienić pod ssącym, a niech się sprasuje z głowicą i przy ściąganiu rozerwie.

uszczelka filtra oleju? Czy filtr oleju? Czekam, aż zapytasz jeszcze, czy możesz olej stary przelać.

Deiv1990
31-03-11, 00:19
chodzilo oczywiscie o filtr oleju ;) olej idzie nowy valvoline maxlife

Saiti
31-03-11, 12:31
To wymieniaj równiez. Kurna, jak ja nie lubię takich pytań. Ten maxlife to jest mineralny, nie? Więc na ile zdrowe jest Twoje autko? Kup nowy filtr oleju, to na pewno. Na pewno też uszczelkę wydechowego, i na 99% wysra się uszczelka kolektora.

Zabiegu wymiany silnika nie robi się 2 razy dziennie, więc zrób to raz, a porządnie.

jasiek09
31-03-11, 12:48
Jaki mineralny :mad:

Saiti
31-03-11, 12:50
Nie znam się na olejach, ale kiedyś takiego lałem do Forda Fiesty z przebiegiem 400 tysięcy km.

edit: A nie, pomyłka, to był Castrol GTX High Mileage :P

krzychu88
31-03-11, 12:54
Co Ci szkodzi wymienic uszczelki i filtr oleju? toc to sa groszowe sprawy... Najlepiej tak jak mowi Saiti przelej jeszcze ten stary olej z tego pierwszego D15B7.

dimo
31-03-11, 13:18
maxlife valvoline'a to syntetyki i półsyntetyki ale w żadnym wypadku nie mineralny:p

krzychu88
31-03-11, 13:20
ja osobiscie uzywam valvoline maxlife jest do drogi i bdb olej syntetyczny

RRa
31-03-11, 13:44
ja sobie mineralnym popsułem auto... tak to jest słuchać "starszych doświadczonych" kierowców-mechaników-speców wrrr...