Zobacz pełną wersję : Montaż głośników w ( PRZÓD I TYŁ ) Pomóżcie
tomaszkostrzewa
28-04-05, 10:57
Witam was!!
Dopiero dołączyłem do waszego forum bo zakupiłem sobie Civic D15B2 rok.1993 i jestem w tych sprawach zielony , a chciałbym kilku porad.
1.W moim aucie niema żadnych głośników , wszystko wykręcone.
W przód kupiłem Pioneer TSG 1718 16.5 cm i je zamontowałem ale odstają od blachy ,a jak odkręce to całkowicie nie wchodzą tylko się zapierają w otworze , a niewiem gdzie kupić dystanse , bo szukałem i niemogę ich znależć nigdzie, pomóżcie mi w tej sprawie.
2.Z tyłu w półce a moja Honda jest sedan 4 drzwiowy i ma kufer , są wycięte otwory na głośniki ale jakieś małe , od strony bagażnika widać duże otwory , ale w tej tylnej półce ( wykładzinie) są małe i niewiem czy głośniki zamontować tylko do tej półki i będą w powietrzu czt , ją zdemontować i głośniki dać bezpośrednio do blachy i na to pólke , bo niewiem jak było orginalnie i czy w tej sprawie też byście mogli mi pomóc.
Z góry serdecznie dziękuje!!
Witam na forum!
Dystanse dostaniesz tutaj: http://www.powe.com.pl/
Za wzór montażu możesz wziąść autko kolegi lukiasza: http://www.autobody.pl/caraudio/
powodzenia przy pracy, dysktanse zrob sobie sam z MDF-u.
tomaszkostrzewa
28-04-05, 12:22
A czy wy takie coś już robiliście
najpierw zrób wygłuszenie drzwi, a potem zakładaj audio...
tomaszkostrzewa
28-04-05, 14:52
Najgorzrj jest z tym tyłem , a tak apropo jakie najlepiej założyć głośniki , firmówki Pioneer , czy jakieś tańsze basowe podróbki
wszystko zależy od tego ile przeznaczasz kasy na sprzecik do auta, wtedy możemy pogadać
zalezy ile masz kasy na to! nawet tanie basówki będa grały bardzo dobrze jak sobie wygłuszysz drzwi, niż jak byś na stockową blache zamontował najdroższe firmówki :roll:
radzę na dół dac basówki a na deske tweetery. z tyłu 2-3 drożne. rozwierć tylnią półke, ale chyba wiecej niż 13 cm tam nie wejdzie....jak zalezy ci na basie, to skrzynia w bagażnik i to powinno wystarczyć!