Zobacz pełną wersję : blokada kierownicy
w mojej hondzie nie ma blokady kierownicy - tej w stacyjce.
ciekawym czy mam coś zrypane czy nie dawali seryjnie tej przydatniej rzeczy.
spoko blokada działa:) trzeba zrobić aż ćwierć obrotu kierownicą. to mnie zmyliło. heh
podpinając sie pod pytanie:
takie zabezpieczenie ma chyba kazda fura, a złodzieje kroją rozne autka.
pytanie brzmi czy zrywa sie ją przy uzyciu siły szarpiac kierowniaca czy jakims innym sposobem? bo jak sie szarpnie to to sekunda roboty chyba. no chyba ze sie myle, ale zawsze mnie to ciekawiło
moim zdaniem to wkładają mocny kluczy do stacyjki z przyspawanym czymś co służy jako przedłużka i zrywają na siłe całą stacyjkę, ale mogę się mylić
troche nie wygodnie że trzeba kręcić aż 1/4 obr. gumy się ścierają. może to można gdzieś podregulować. w innych autach którymi jeździłem wystarczy lekki ruch kierą i zasakuje. jak jest w innych civicach ??
hmm... ja nie zauważyłem, żeby aż tyle trzeba było kręcić. wręcz przeciwnie - regularnie zdarza mi się zablokować kierownicę, kiedy wsiadam lub wysiadam z samochodu i minimalnie ruszę kierownicę kolanem... ciekawa rozbieżność.
pozdrawiam.
u mnie tez sie dosc szybko blokuje. Na pewno to nie 1/4 obrotu.
Podbijam temat.
Blokada u mnie działała normalnie. Po wyjęciu kluczyka, jeśli kierownica była w pozycji zerowej, wystarczyło delikatnie ją ruszyć i blokada łapała. Od kilka dni tak się niestety nie dzieje. Mniej więcej co dziesiąte wyjęcie kluczyka pozwala na jej wyzwolenie, a tak jakbym nie kręcił to kicha. Czy ktoś może z szanownych forumowiczów ma pojęcie co może być przyczyną takowego stanu rzeczy?
ja mam tak ze łapie mi jak mam kiere w pozycji zerowej bądz odwrotnie o 180%
jak mam inaczej to musze do takiej pozycji odwrócic kiere i to jest normalne.. ja w 2 poprzednich autach tez tak miałem...
pozdro!
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.