Zobacz pełn± wersję : d15z3 mody
Witam.
Jako ze nowy jestem to chcialbym przywitac wszystkich uzytkownikow forum.
A teraz do rzeczy:
Mam silnik d15z3 (1,5 vtec-e 90KM) przez poprzedniego wlasciciela byl zalozony uklad dolotowy AEM, kolektor wydechowy 4-2-1.
Moje prace koncza sie na wycieciu katalizatora, uklad wydechowy kwasowka 2,5' + uzywany seryjny tlumik od jakiegos accorda. to ostatnie z tymczasowego braku funduszy a potrzeby zalozenia czegos co "tlumi" lepiej niz przepalony.
Pytanie pojawia sie tutaj:
Co mozna zrobic aby osiagnac w tym silniku jakies 120KM ? Ile to kosztuje ?
Zaznaczam ze swap nie wchodzi w gre, uturbiac tego tez nie chce. Jest zalozony gaz sekwencyjny (poprzedni wlasciciel) i przyznam ze zalezy mi na tym zeby pozostal w aucie.
nie jestem mechanikiem wiec sie nie orientuje co tam w srodku siedzi... ja moge komos hydraulike zrobic w domu :)
zaznaczam ze szukalem podobnego tematu ale niestety...
dzieki za pomoc
Dołacze sie do tematu. Rowniez posiadam taki silnik. Co mozna w nim zrobic zeby moc podniesc?? Czy glowica od d16z6 i lekkie mody cos by daly ( o ile w.w. glowica by pasowala)??
Ogolnie mozna wogole cos zrobic konkretnego z tego silniczka??
Dołacze sie do tematu. Rowniez posiadam taki silnik. Co mozna w nim zrobic zeby moc podniesc?? Czy glowica od d16z6 i lekkie mody cos by daly ( o ile w.w. glowica by pasowala)??
Ogolnie mozna wogole cos zrobic konkretnego z tego silniczka??
a nie masz czasem d15b7 ?
Własnie nie. Poprzedni wlasciciel przeswapowal b7 na z3 :( Ogolnie niezle mam namieszane pod maska ale jakos smiga. Co mozna w z3 zmienic?
uzyj szukaj gdzies uzytkowniczka A¶ka gmerala w vtec-e :) poszukaj
Własnie wczesniej widzialem jak ktos Vtec-e modyfikowal . Bodajze Z1 to byla, i sporo problemow stwazala. Duza jest roznica miedzy z1 a z3??
Własnie wczesniej widzialem jak ktos Vtec-e modyfikowal . Bodajze Z1 to byla, i sporo problemow stwazala. Duza jest roznica miedzy z1 a z3??