Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : B18 c4 dolot 4-1 co dalej



Zrogi
26-03-11, 20:06
Hej

Pierwsze mody zrobione przepraszam za jakość zdjęć http://img43.imageshack.us/img43/5251/img0102qe.th.jpg (http://img43.imageshack.us/i/img0102qe.jpg/)

Co zrobione:

Dolot - stożek k&n rura 2,5" kwasówka. co będę robił:
zaizolowanie rury -materiał - papier ceramiczny.
Wyprowadzenie rury z pod samochodu do stożka.
Obudowanie stożka - brak pomysłu - blacha? - izolacja termiczna.

Wydech - kolektor 4-1 2,5" doprowadzony do przelotu od itr 2,25" końcowy twinloop obx 2,25" co będę robił:
obandażowanie kolektora - materiał - papier ceramiczny (bandaż = chora cena 120 m2)

Jakie dalej mody? bez szaleństw cenowych i rozbierania motoru. może komp + strojenie ile to da? chyba że macie inny pomysł

maciu$
26-03-11, 22:00
Ja polecam użycie opcji szukaj. Tudzież google.pl.

Zrogi
26-03-11, 22:01
Przyznaje poszedłem na skróty :p no ale chociaż jakieś sugestie ;)

szastal
26-03-11, 22:43
Skrzynie, tylko i wyłącznie .

kremat0r
27-03-11, 11:11
Tam jest gaz czy mi się wydaję ?

Recepta jest prosta. Zaizolowany dolot, kolektor+ wydech, najlepiej jeszcze ssący obx/skunk + strojenie :) Na zdrowym silniku przyrosty są bardzo duże.

kristico86
27-03-11, 14:01
skrócenie skrzyni - od tego bym zaczął

szastal
27-03-11, 21:46
skrócenie skrzyni - od tego bym zaczął

No przecież to samo mówię :D i lekki zamach

Zrogi
28-03-11, 01:26
Będę działał coś z silnikiem. Sprzęgło było wymieniane jakiś czas temu więc nie chcę ponownie wywalać skrzyni. Gaz jest. 2,52 vs 5,09 robi swoje:p. Będę izolował dolot, i bandażował kolektor. Ciśnienie na cylindrach nie jest górnych lotów więc będę chciał zrobić próbę olejową żeby zobaczyć czego się spodziewać. chyba że od razu zwale głowicę i się zobaczy. Teraz tak. Jak się okaże że pierścienie są do wymiany i nie ma progów to pewnie warto założyć tłoki doprężające. Teraz pytanie jak tłoki doprężające to o czym muszę pamiętać wybierajac takie rozwiązanie. Czy w tej sytuacji wymienia sie tylko tłoki i sworznie czy też jeszcze coś. Czy w tej sytuacji muszę coś z głowicą modzić w zwiazku z tymi tłokami. Jakie te tłoki na standardowych korbach?

szastal
28-03-11, 11:21
Tak jak z moim silnikiem, ciśnienie równe ale niskie, tylko muszę jeszcze raz pomiar zrobić, miałem po obecnych modach różnica w mocy 12KM i to na minus a odczucia z jazdy są lepsze bo wykres się trochę na dół przesunął , dlatego te modyfikację nie dają tyle co zrobienie skrzyni, sprzęgło jak masz nowe to jeden koszt ci odchodzi, skrzyni nie chcesz zwalać a głowicę będziesz no logiczne to .

Zrogi
28-03-11, 12:19
Tak pomyślałem bo ciśnienie niskie wiec oznacza ze nie jest dobrze a będzie jeszcze gorzej bo przebieg rośnie. Sam jestem ciekaw co wyjdzie na hamowni ale sprawdze to jak skończę wstępne mody

GeFFeR
28-03-11, 12:43
a ja zobaczylem ze przy krotkiej skrzyni ( 3 pierwsze biegi integra ) reszta s9b ... przy koncu 3-ki i wbiciu 4 biegu spada z vteca ... nalezy wiec rozumiec ze jak juz hybryda czyli s9b ze szpera i biegi integra to juz tylko i wylacznie 1,2,3,4 badz 2,3,4 ... mam racje czy moze sie myle ?

kenny
28-03-11, 14:12
4 ITR ma za długą, lepiej z EK4

Zrogi
28-03-11, 21:34
Ile daje zestrojenie auta przyrost w %?

kristico86
28-03-11, 21:48
mało, ale poprawia przebieg mocy i momentu - a jak coś podłubiesz (wydech, kolektory) to powinno byc ze 19x ;)

Zrogi
28-03-11, 22:38
No planuję z tymi moimi modami wydech + kolektor 4-1 + dolot jak widać na zdjęciu jechać na strojenie. Czy nie za mało modzone zeby stroić?

szastal
28-03-11, 23:56
Najpierw sprawdź ile to już ma, ja uważam że za mało na strojenie, ale jak chcesz to zrób, a co do niskiej kompresji to na pełnym przelocie i rurach 2,5 miałem 176KM, teraz na końcowym ulterze i zmianie na 2,25 spadło do 164 moment niestety bez zmian poniżej serii.

Zrogi
29-03-11, 00:39
Szastal widzę że piszemy w dwóch tematach jednocześnie :D. Jaką miałeś komprechę. U mnie 10 10 10 11, mało wiem ale dymić nie dymi olej bierze na 10000 ok 3-4 litrów. Z jednej strony remont by się przydał ale z drugiej strony 0 problemów z odpalaniem przy mrozach od dotknięcia. Nie dymi równo pracuje, odkręcam korek od pokrywy zaworów nie dmucha dymem. Rocznie robię ok 15000 czyli na rok 5litrów oleju dolewam za 120 zł żeby remont się zwrócił trzeba jeździć z 10 lat ;) Więc pomodzę dodatkami jak coś złego zacznie się dziać z motorem, będę robił :) Czyli za mało na strojenie? No liczę że po strojeniu będzie lepiej chodził i mniej palił bo dawki będą optymalne.

szastal
29-03-11, 10:52
U mnie było równo po 12 z wahaniem na 12,1 ale nie pamiętam czy pomiar czasem nie był już na lekko przestudzonym silniku dlatego muszę jeszcze raz go zrobić, ale twoje 10 to już jest blisko limitu jaki podaje producent 9,5 , a wychodzę z takiego samego założenia jak ty, wole dokupić dodatkową bańkę oleju na dolewkę bo remont nie wiem kiedy by się zwrócił choć kto wie może się kiedyś za to zabiorę , a bierze w zależności od deptania bo czasem mam 0,5 na 1tys km a czasem litr, ale ja mam 2 hondy i moją sporadycznie jeżdżę i jest właśnie do upalania a przy przebiegu 5tys na rok nie ma strachu nawet o ceny beny .

Zrogi
29-03-11, 14:19
Dobra czy może ktoś się wypowiedzieć kto stroil i jakie były wymierne korzyści ? Bo myśle o tym ;)

szastal
29-03-11, 23:57
Ja ci powiem że chyba lepiej było by zmierzyć auto teraz i zobaczyć lub przemyśleć remont bo może to dać znaczne większe przyrosty jak strojenia i inne grzebania przy silniku .