Zobacz pełną wersję : Cieknąca przekładnia
A wiec tak.Civic 1.3 94r przekładnia ze wspomaganiem. Zauważyłem, że z maglownicy spod osłony, od strony kierowcy cieknie płyn. Czy ktoś to rozbierał i czy jest w stanie powiedzieć mi, czy ten uszczelniacz to simering dwuwargowy i czy jestem w stanie go dostać? Nie interesuje mnie cały zestaw naprawczy, wiem jaka to cena:/
To ja się podłącze również pod ten temat bo mam ten sam problem, zauważyłem niedawno, że z magla cieknie, płynu nie ubywa, ale osłona jest mokra. I mam wrażenie,że chwilami wspomaganie działa słabiej. Magiel do wymiany czy można w nim zmienić tylko uszczelnienia ?
Z tego co widzę w manualu tam sa oringi(wymiary sa podane) oraz simeringi gdyby ktoś znał wymiar bylo by dobrze bo tu nie padaja. dzwonilem do serwisu to mi powiedzili ze caly zestaw naprawczy cena ponad 300zł oznaczenie 1 na rys
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/67a6062a20227aef.html
dzieki przyda się,
mam to samo, cieknie jak cholera...dowiadywałem się, regeneracja to koszt 600-650zł, nie licząc ewentualnego demontażu i montażu listwy z auta.
Robił to ktos sam? folozofia czy odpuścić?
ja dzis z ciekawości rozbierałem swoja maglownicę starą ktora wymieniałem kilka dni temu - wg mnie nie ma tam nic trudnego, mozna spokojnie samemu rozłozyc i zlozyc jak sie ma troche pojęcia. są trzy łozyska wewnątrz z czego jedno takie nietypowe - blaszka z malutenkimi walczykami. Dwa pozostałe normalne. Co do oringow i simmeringow to mam wszystkie oprocz simmeringu od strony pasazera (jest ale plastik wewnątrz jest pekniety)i moge to sprzedac
Tez mam taki problem, ale jak bylem u mechanika to powiedział że pewnie oringi, koszt około 150zł na gotowo, czyli daje auto i odbieram już zrobione .
Podaj wymiary tych simerignow sprawdze czy będa dostępne.
kuba_guzik110
01-04-11, 08:48
jeśli chcecie mam magiel do regeneracji na sprzedaż w którym są wymienione wszystkie lożyska uszczelki na oemowe z aso cena za magiel to 100zł, a przebieg na tym maglu po wymianie uszczelek to 170km. Sprzedaje ponieważ rozłożyłem go powymieniałem wszystkie uszczelki i złożyłem ale dalej ciekł więc się wkurzyłem i kupiłem drugi który już nie cieknie. Cena wszystkich uszczelek która zapłaciłem to 480zl, jak cos to piszcie na pw
nie mam teraz jak podac wymiarów bo jestem poza domem, a przy sobie tego nie mam :)
Ma pytanko, czy maglownica do VTi EG6 ( 1992) rózni się od innej ze wspomaganiem??
Czy ma mniejsze przełożenie, lub końćówki drazków???
mysle nad zakupem używki
jak sie nie myle to ma krotsze przelozenia wiec jak masz mozliwosc to kupuj od vti
gdzieś wyszperałem, że przełożenie samo w sobie jest takie same, tylko zakres ruchu/kąt skrętu jest ograniczony stąd maksymalne liczba od oporu do oporu to 3,3 a w normalnym EG jest ok 3,6
Czyli dla mnie lepiej, będzie zwrotniejsza, kosztem zuzycie przegubów.
jednak poszła do regeneracji...wątek i ilość odpowiedzi mizerna (wiedza na forum ogranicza się widzę bardziej do tuningu niz do wiedzy technicznej)..ale dzięki chociaż za to
Odkopuje temat.
Problem: Cieknąca przekładnia
Ktoś się podjął wyzwania i naprawił we własnym garażu... ?
Chciałbym to zrobić sam ale potrzebuje jakiegoś FAQ'a
konstruktor
01-07-13, 14:53
Chciałbym to zrobić sam ale potrzebuje jakiegoś FAQ'a
tutaj masz chyba najwięcej danych
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?157886-Naprawa-maglownicy
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.