Zobacz pełną wersję : popsuł się centralny
Witam, mam taki problem, bo ostatnio zauważyłem że centralny zamek nie otwiera mi drzwi pasażera (mam honde civic V), w ogóle nie słychać mechanizmu centralnego, prawdopodobnie nawalił ten silniczek centralnego, myślałem nad kupnem czegoś na pilota, bo wcześniej nie miałem, i czy jak kupię np: coś takiego: http://moto.allegro.pl/sterownik-zamka-bagaznik-domykanie-kierunki-met-p-i1507791984.html i zamienię silniczek od centralnego na ten nowy z allegro to wszystko mi będzie działać czy jeszcze trzeba tam coś dorobić, pozmieniać ? bardzo proszę o pomoc, bo jestem w tym trochę zielony :) z góry dzięki za pomoc :)
poszukac sie nie chce? tematow o centralnym juz bylo przynajmniej kilka...
w aukcji ktora podalesa nie ma silownikow w komplecie, poza tym mozesz zalozyc takie cudo
jesli masz oem centralny to w dzwiach kierowcy jest cała centralka. po przekreceniu kluczyka powinna cyknac nawet jesli dzwi sie nie otworzą/zamknom. jesli nie cyka. zaczołbym od sprawdzenia bezpieczników, dojścią napięcia do centralki
tak, centralka jest w drzwiach kierowcy, taka zielona skrzynka, sprawdzałem też bezpiecznik pod kierownicą, ale to niestety nie jego wina, najbardziej boje się że to może być wina jakiegoś kabelka albo siłownika ;/ a jest jakiś bezpiecznik od centralnego w drzwiach ??????
Wojtec12345678
25-03-11, 15:58
Spr docisnąć kostkę w drzwiach od strony kierowcy...też myślałem że mam walniętą centralke...docisnąłem kostkę i wsio działa...i spr czy dochodzi prąd jeśli nie pomoże
a jak można sprawdzić czy dochodzi prąd ?:)
Pamiętaj żeby sprawdzać najlepiej pod obciążeniem za pomocą np żarówki. Czasem miernik pokaże prąd ale pod obciążeniem będzie znaczący spadek i będziesz mia odpowiedź na swoje pytanie.
Panowie. Korzystając z okazji chciałbym zapytać czy centalny zamek z aucji poniżej wg Was opłaca się kupić, czy jest on kompletny i uda się go zamontować w moim Civie 98r EJ9?:) Czy montaż takiego zamka będzie trudny dla laika?