Zobacz pełną wersję : jaki luz zaworowy
hej jakies 2 miechy temu walnela mi uszczelka pod glowica wstawilem do mechanika zrobil co trzeba ale niepodoba mi sie praca zaworow mechanik mowil ze honda ma nietypowy luz niema takiego szczelinomieza jaki jest ten luz na ssacy i na wydech mam honde civic 1,5 16v z90r
ssący 0.20
wydechowy 0.25
dzieki wielkie jak pojade na regulacje zapytam jaki luz
mechanik mi ustawi
dzieki wielkie jak pojade na regulacje zapytam jaki luz
mechanik mi ustawi
Lepiej mu powiedz, żeby taki Ci ustawił...
Jak będzie to robił , to może ustawić troche mniejsze tak 0,18 i 0,23 <nie ma takich szczelinomierzy , poprostu niech ciasno wchodzą 0,20 i 0,25 i powinno byc dobrze> bo możesz mieć już gniazda powypalane troche i jak ustawi je idealnie , to dalej może lekko klekotać , takie jest moje zdanie , a zrobisz jak będziesz uważał za słuszne.
tak powiem mu zeby ustawil tak jak ciasniej 0,25 i0,20 wiesy jestem nowicjuszem jezeli chodzi o honde ale szczeze bardzo mi sie podoba .jestem zadowolony z wyboru hoc to tylko 1,5 ale wystarczy.ale musze powiedziec ze przed awaria tej uszczelki mial lepsze kopytko lepiej sie zbieral i niewiem czy to drugi wtrysk mi sie nie otwiera czy to przez te zawory
Może być wtrysk , mogą być też zawory , może być paliwo , troche gdybania by się znalazło. Możliwe że się poprostu przyzwyczaiłeś do takiego przyspieszenia i jest dla ciebie normalne :) . Przyjemnej jazdy. Pozdro
moze masz racje no nic dzieki
Jak będzie to robił , to może ustawić troche mniejsze tak 0,18 i 0,23 <nie ma takich szczelinomierzy , poprostu niech ciasno wchodzą 0,20 i 0,25 i powinno byc dobrze> bo możesz mieć już gniazda powypalane troche i jak ustawi je idealnie , to dalej może lekko klekotać , takie jest moje zdanie , a zrobisz jak będziesz uważał za słuszne.
gniazda sie tak szybko nie wypalaja....
i na dodatek zostaje jeszcze fakt, ze momo wypalonych gniazd (jezeli juz takowe sa) zbieraja sie przeciez nagary...
wiec najlepiej bedzie jednak