Cairo
21-03-11, 08:44
W moim EJ9 bo swapie hebli na tarcze 282/262 mam mega problem.
Gdy włączony jest ABS z oczywistych wzgledów jest wszytko ok, jednak jeżdzę bez ABS i auto jest bardzo niebezpieczne.
Przy ostrzejszym hamowaniu blokują się tylne koła. Wymieniłem pompę ABS na taką z EK4bo to ona rodziela siłę hamowania (prznajmniej tyle mi wiadomo) ale to nie pomogło.
Z przodu mam tarcze EBC Turbo Groove + zielone EBC, z tyłu było tak samo, wymieniłem teraz klocki n zwykłe czarne z tyłu i sytuacja się nie zmieniła.
Czy wymiana tego rozdzielacza co jest przykręcony na ścianie grodziowej może coś zmienić? Jeśli tak to może ktoś wie na jaki wymienić? Mam taki np z wersji SiR CRX DelSol, tylko wtedy muszę wywalić chyba pompę ABSu, ale to mi nie przeszkadza bo ABS i tak jest cały czas wyłączony.
A, z przodu mam zaciski dwutłoczkowe z ATRa, czy może to być problemem, że przód potrzebuje większej siły?
Gdy włączony jest ABS z oczywistych wzgledów jest wszytko ok, jednak jeżdzę bez ABS i auto jest bardzo niebezpieczne.
Przy ostrzejszym hamowaniu blokują się tylne koła. Wymieniłem pompę ABS na taką z EK4bo to ona rodziela siłę hamowania (prznajmniej tyle mi wiadomo) ale to nie pomogło.
Z przodu mam tarcze EBC Turbo Groove + zielone EBC, z tyłu było tak samo, wymieniłem teraz klocki n zwykłe czarne z tyłu i sytuacja się nie zmieniła.
Czy wymiana tego rozdzielacza co jest przykręcony na ścianie grodziowej może coś zmienić? Jeśli tak to może ktoś wie na jaki wymienić? Mam taki np z wersji SiR CRX DelSol, tylko wtedy muszę wywalić chyba pompę ABSu, ale to mi nie przeszkadza bo ABS i tak jest cały czas wyłączony.
A, z przodu mam zaciski dwutłoczkowe z ATRa, czy może to być problemem, że przód potrzebuje większej siły?