Zobacz pełną wersję : pukanie przy obracaniu kierownicą
Mam pytanko co to moze byc choc byc moze jestem przewrazliwiony ale wole spytac podczas postoju jak krece szybko kierownica w lewo i w prawo nie wykonujac pelnych okregow tylko np 5cm w lewo i 5 w prawo (lewa prawa lewa prawa lewa prawa) cos puka:/ co to moze byc?lub moze nie co to moze byc a co jest?
końcówki drążków kierowniczych?
niestety chyba nie bo w 2 lata temu wymieniane L i P strona przod
jeśłi końcówki są dobre drażki sztywne to magiel sie kłania :)
bednar_ek35
20-03-11, 20:48
Tzn.że maglownica mówi powoli pa pa,i trzeba będzie wymienić lub zregenerować(a to dosyć drogie).
Ew.możesz sprawdzić jeszcze drążki,może są już do wymiany.
koszt nowej jaki to mniej wiecej?
noi czy jazda z tym czyms grozi?
nowa jakiś zamiennik widziałem za 850 w aso cos koło 3tyś
bednar_ek35
21-03-11, 08:05
noi czy jazda z tym czyms grozi?
Jazda niezbyt przyjemna zwłaszcza w koleinach,auto będzie sciągało raz wlewo raz w prawo.Jeżdzić można bo nic ci się nie rozepnie,choć tak jak napisałem jazda niezbyt przyjemna.Możesz spróbować z używką po małym przebiegu,ale to na dwoje babka wróżyła.
sluchaj no mnie nznosi na koleinach tzn musze mocno trzymac kierownice ale to spowodu szerokich felg i opon wiem bo mam juz tak od 4 lat i z poprzednimi kolami w takim samym rozmiarze tez tak mialem na prostej smiga prosto a to dzieje sie dopiero od jakiegos roku, a na zimowkach 13' nic nie znosi na koleinach
bednar_ek35
21-03-11, 08:57
U mnie magiel powoli mówi nara i objawia się w taki sposób:
Jak jade na równej nawierzchni to też jedzie prosto tylko co jakiś czs musze niwelować tor jazdy,autko tak jakby delikatnie uciekało troszke w lewo troszke w prawo,zwłaszcza powyżej 120km/h.
Jak byłem na przeglądzie to diagnosta po wiedział mi że mam delikatne stuki w układzie kierowniczym,rozpiąłem końcówki drążków posprawdzałem oraz przy okażje drążki też i zero luzów.
Ja u siebie obstawiam magiel bo cała reszta nie ma luzów.Sprawdz jeszcze tak jak pisałem wcześniej drążki oraż swożnie zanim podejmiesz jaki kolwiek działania.
chyba musze sie udac na przegladzik zawieszenia
bylem na przegladzie i powiedzieli ze na wylaczonym silniku przy wspomaganiu to normalne no bo wsumie na wlaczonym nie puka
moim zdaniem to nie normalne
Krzyżak przegubowy w kolumnie zawieszenia też może tak stukać. U mnie po odkręceniu sanek przy wymianie przewodów hamulcowych tak postukiwało... wystarczyło zluzować krzyżak i go powtórnie dokrecić i jest OK.
gdzie ten krzyzak jet konkretnie umiejscowiony?
miałem identyczną sytuacje w d13. Stukało cos przy manewrach parkingowych a w trakcie jazdy nic,cisza. Jeden magik powiedział drążki- nie pomogło. Drugi powiedział ze maglownica.Wiec kupiłem uzywke i wymieniłem. Odbieram auto,ruszam powoli i dalej stuka:mad:
Ale ze miałem po wymianie krzywo kierownice założoną i musiałem zbierznosc ustawic to pojechałem na zbierznosc. Tam mi gosciu sciągnął kiere i ustawił tak jak ma byc.
Wyjechałem i od tego momentu cisza...Nie wiem teraz co to było,raczej maglownica a z tą kierownicą to poprostu przyadek bo nie chce mi sie wierzyć ze to akurat to
gdzie ten krzyzak jet konkretnie umiejscowiony?
przy ścianie grodziowej od strony wnętrza auta...
stawiam też na krzyżak :)
Ja mam dokładnie to samo - puka przy szybkim ruszaniu kierownicą na wyłączonym silniku. Końcówki i drążki były wymieniane, na stacji diagnostycznej nie wyszły na maglu żadne luzy. Wszystkie sworznie, tulejki itp. wymieniane.
Ciekawe, że kiedyś jakiś diagnosta też mi powiedział, że to normalne, że stuka na wyłączonym silniku...
po prosze dla laika konkretne umiejscownienie tego krzyzaka:) a i jak sprawdze czy to jego wina?
http://www.japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=7475&npl=17SR201&_nplgrp=4&nplblk=B__3200 W kolumnie (element nr 1) na samym dole. Musisz zdjąć osłonę (nr 7). Jak sprawdzasz?? Jedna osoba kręci kierą na boki a druga nurkuje pod twoje nogi i słucha czy to tam puka. Miłej zabawy. :D
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.