Zobacz pełną wersję : d13b2 problem z obrotami?!
Witam wczoraj jechałem honda i 2 razy zaciął mi się gaz na wysokich obrotach, dzisiaj sprawdziłem i okazało się że linka do wymiany. Po wymianie linki zaczeły się cyrki, trzyma caly czas wysokie obroty, cos jagby byl caly czas na ssaniu ale niedokonca bo jak depnie sie pedalem gazu i szybko puści to czasami zejdzie na wolne i chodzi cicho i rowno(ale bardzo zadko sie to udaje), sprawdzalem linka sie cofa nigdzie sie nieklinuje:confused. wczoraj bylo wszystko ok wczejniej niewiem bo wczoraj ją dopiero kupiłem, niewiem czy to jakaś zatuszowana usterka czy cos sie stalo przy wymianie linki??
a sprawdziłeś czy linka ma identyczną długość jak ta stara? Może jest minimalnie krótsza i trzeba wyregulować obroty? Coś w podobieństwie linki hamulcowej np. w rowerze. Myślę, że regulacja obrotów biegu jałowego pomoże.
Linka jest taka sama, gdzie sie reguluje obroty biegu jałowego?? mi sie bardziej wydaje ze to cos z gaznikiem sie zacina bo tak jak muwilem czasami strzelisz gazem i chwile jest normalnie zaraz dodasz gazu i znowu wracaja wysokie obroty, moze cos z przepustnica sie zacina, no niemam pojecia:confused::(
To ściągnij obudowę filtra powietrza i niech ktoś ciśnie pedał i puszcza a ty sprawdź od góry wizualnie czy przepustnica się blokuje czy nie. wyczyśc dodatkowo krokowy, wyeliminujesz więcej przyczyn
bede próbować jutro od rana, a jeszcze jagby ktos mogl mi powiedziec gdzie jest ten krokowiec jak go sprawdzic czy dziala i jak go wyczyscic to bylbym bardzo wdzieczny
Czyszczenie silniczka
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?7624-Czyszczenie-silniczka-krokowego
W D13B2 silniczek jest z prawej strony pod obudową filtra powietrza ( oczywiście patrząc od przodu auta.
Muzyk-Grzes
18-03-11, 13:46
Poluzuj nową linke to problem zniknie ,bo jest za bardzo napięta.
linka gazu niema nic do tego, bo nawet przy zdjetej lince tez tak sie dzieje. chwile jest normalnie i zaraz jak sie doda gazu zostaje na obrotach takich jak ssanie, zaraz dodam gazu i spadnie na wolne i chodzi elegancko, moze ssanie wariuje sie jakos zacina, co jest w tym silniku odpowiedzialne za ssanie??, zaraz bede czyscic silniczek krokowy i jutro zobaczy czy cos to zmieni,a i jeszcze jedno niema umnie zadnej roznicy czy mam podlaczony krokowy czy go odlacze??!! czy tak ma byc?? we wtyczce od krokowca jest bardzo slaby prad niema sily zaswiecic zarowki w probowce tylko bardzo slabo ja żarzy?? niemam pojecia czy tak ma byc
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.