Zobacz pełną wersję : szarpanie silnika D16V1
Witam wszystkich
Mam nastepujacy problem. Podczas wolnego ruszania szarpie mi samochod. problem pojawia sie rowniez przy obrotach 2-2,5 tys. Co moze byc powodem szarpania?
Swiece wymienilem jakies 1,5 tys km temu (NGK)
Jakies sugestie ?
bunkerites
17-03-11, 18:23
moze zapchany masz filtr paliwa ?
Weź go przetestuj w trasie, daj mu w dupe, pociagnij po obrotach kilka razy może po zimie nie chce mu sie jeździć
Może jakieś gówniane paliwo zalałeś i wody wyłapuje z baku?
powiem tak. dzieje sie to na gazie jak i na benzynie. mam zalane wszystko z BP. ogolnie dzieje sie to po trasie okolo 60-80km. jak autko nie jest w miare zimne nic sie nie dzieje
Możesz mieć przebicie na którejś z cewek.
musze to sprawdzic, bo co ciekawe problem wystapil po tym jak wymienilem olej i przy okazji swiece. moze kable sa niedocisniete albo cos w ten desen
moze kable sa niedocisniete albo cos w ten desen
kabli (WN) to Ty raczej nie masz :p
Ja tak miałem po remoncie silnika, ale samo ustało po kilkuset kilometrach. Nie wiem czemu, błędów nie wyrzucało.
kabli (WN) to Ty raczej nie masz :p
a co mam ? :) bo jakies kable do swiec ida, nie bede udawal ze sie znam :P moze trzeba je docisnac, przeczyscic albo cos takiego ?
napisalem ze na benzynie tez mi szarpie, wiec nie jest to wina gazu :P takie odpowiedzi to wiesz....
bunkerites
18-03-11, 22:39
Zdemontuj gaz...
i lej bene po 6 zl
problem zie rozwinal. tak jak pisalem wczesniej problem wystepuje tylko do poziomu 3 tys obrotow, powyzej jest ok. ostatnio podczas jazdy zapalil sie check engine (przy 2,5 tys obrotow). po odczytaniu bledu -> czujnik polozenia walu. dziwne jest to ze mam nowy od koncowki listopada :confused:
czy problemem moze byc to ze podczas wymiany swiec zostaly odlaczone cewki zaplonowe z tych kabli i cos zostalo zle podlaczone ? pytam sie gdzy jestem mega zdziwiony ze znowu powrocil do mnie problem z tym czujnikiem.
Przy wymianie świec,trzeba by było być naprawdę wybitnie uzdolnionym aby coś skopać :D
Cewki się odpina i z powrotem wpina...........i nic tu nie idzie zepsuć.Nawet jak byś się bardzo starał,to i tak nie podepniesz inaczej niż trzeba :)
Więc problemu "kangurzenia" musisz poszukać gdzie indziej :D
wywalij sie blad czujnika polozenia walu. tylko ze tak jak napisalem czujnik mam nowy :D i co ciekawe kiedys przy wyzszych obrotach szalal, a teraz szaleje na nizszych. no nic trzeba im oddac na reklamacje. dziwne jest to ze to sie dzieje dopiero po przejechaniu okolo 50km
a powiedzcie koledzy moze to byc sspowodowane sonda lambda ? jezeli tak to dlaczego pokazal sie komunikat o bledzie czujnika polozenia walu
U mnie się pokazywał też czujnik wału, szarpało, a skończyło się na wymianie kompa. Czujnik wału był ok :)
dokladnie, tylko mi nie rozlacza sie komputer podczas podlaczenia tak jak napisalas. ja jestem umowiony na wymiane wiazki od czujnika do komputera. co ciekawe u mnie problem sie pojawil jak zrobilo sie cieplo i jak sie auto nagrzeje. wnioskuje ze moze byc to spowodowane jakimis uszkodzonymi kablami
i lej bene po 6 zl
Mogę i nawet po 8 lać...
mycek,
rozwiązałeś swój problem ostatecznie?
bo mój - podobny - znowu powrócił
hej,
mi wymienili wiazke od czujnika do kompa i wszystko dziala na chwile obecna. jezdze juz z jakie9 dni i jest ok. zobaczymy co bedzie dalej.
odpukac jest dobrze i mam nadzieje ze juz tak zostanie. ogolnie stwierdzili ze kable wygladaja ok i od tego nie powinno szarpac.
cos mowili ze jak to kable nie beda to moga to byc zimne luty gdzie na komputerze. stwierdzili ze bede musieli dojsc od dupy strony i sprawdzic (rozbierajac kompa) czy jest sygnal na pinach w komputerze, bo moze jest zimny lut i dlatego nie dochodzi tam sygnal. ale tak jak mowilem na chwile obecna jest luz
Mogę i nawet po 8 lać...
moze jezdzisz 200km miesiecznie to cie stac. niektorzy jezdza po 3 tys i wiecej wiec patrza i przedewszystkim licza :P
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.