PDA

Zobacz pełną wersję : czy po tych modyfikacjach trzeba stroic



krzysiek civic
17-03-11, 12:14
Witam
mam silnik d14a4.... zmienione zostało:
caly dolot od kolektora z d16 po stozek ...
uklad wydechowy 4-2-1 na przelocie do koncowego
skrzynia z d13 z 95 z fd 4,4
koło zamachowe 4,5 kg
Czy po tym potrzeba cos stroic czy wystarczy smigac?

pablo_020
17-03-11, 12:17
Śmigać, szkoda kasy na strojenie przy takiej mocy i przeróbkach, bo strojenie i tak nie wiele da.
A koszt ok 1000 zł. Komp, przejściówka na OBD1 i samo strojenie

krzysiek civic
17-03-11, 12:23
ok o..o to mi chodzilo

spychu
17-03-11, 21:23
Śmigać, szkoda kasy na strojenie przy takiej mocy i przeróbkach, bo strojenie i tak nie wiele da.
A koszt ok 1000 zł. Komp, przejściówka na OBD1 i samo strojenie
Szkoda tylko, że do D14 przejściówka nie pasuje :)

Strojenie wymienionych modyfikacje jest bezsensowne.

kornel861
17-03-11, 22:33
Szkoda tylko, że do D14 przejściówka nie pasuje :)

Strojenie wymienionych modyfikacje jest bezsensowne.
x2
a grubsze dlubanie D14 to strzal w kolano;) bo i tak sie rozjeb...:p

Saiti
19-03-11, 13:38
Stroi się dopiero gdy grzebiesz coś w silniku zazwyczaj.

chomikawr
20-03-11, 01:53
ja podłącze sie pod temat żeby nie smiecic

czy stroic d16z9 zrobiony
dolot Parówa simota zimne powietrze ze zderzaka, przepustnica h22a rozwiercony kolektor pod przepustnice, kolko regulowane, delikatnie podniesiona kompresja, uklad wydechowy 4-2-1 proracing calosc na 2,25cala na koncowym tlumiku. silnik po gruntownym remoncie. sprzeglo exedy stg1


moze ktos ma jeszcze jakis pomysl na mody? ktore mozna ogarnac przed strojeniem... a i strojony ma byc neptunem

wkostek
20-03-11, 07:53
czy stroic d16z9 zrobiony
dolot Parówa simota zimne powietrze ze zderzaka, przepustnica h22a rozwiercony kolektor pod przepustnice, kolko regulowane, delikatnie podniesiona kompresja, uklad wydechowy 4-2-1 proracing calosc na 2,25cala na koncowym tlumiku. silnik po gruntownym remoncie. sprzeglo exedy stg1


moze ktos ma jeszcze jakis pomysl na mody? ktore mozna ogarnac przed strojeniem... a i strojony ma byc neptunem
Jak masz silnik doprężony to warto byłoby do całości dorzucić jakiś wałek ostrzejszy, wtedy okolice 160 KM są do osiągnięcia/przekroczenia. Oczywiście odpowiadając Chomiku na Twoje zapytanie to powiem, że w przypadku tak znaczących modów jakie zrobiłeś to srojenie jest niezbędne. A dlaczego? Dlatego, że sam kiedyś podobnie zdłubałem auto i bez strojenia szrpał, rzucał, nierówno pracował i do tego dużo palił. A to czy on będzie strojony cromem czy neptunem to już indywidualna sprawa, ale w przypadku neptuna jest wiele ciekawych możliwości i otrzymujesz licencję (która w zasadzie jest najdroższa z całości strojenia neptunem) i później kolejne strojenia są tańsze.

chomikawr
20-03-11, 10:45
dziekóweczka kostek.... musze ogarnac autko zeby cie zrobic na kresce hehe zartuje;) a jaki wałeczek najlepiej? wszystko ze stanow?

jasiek09
20-03-11, 17:52
Najpierw powiedz na jakim stopniu sprężania jeździsz.

pirul
21-03-11, 13:16
Gdyby na to spojrzeć od strony czysto technicznej to strojenie nawet seryjnego silnika ma sens, bo zawsze poprawia się seryjną masową mapę pod konkretny silnik, a że szkoda kasy przy małym budżecie i słabym silniczku to kwestia nr.2.