Zobacz pełną wersję : Kokpit Piano Black
Witam,
1.Czy ktoś z Was wymieniał porysowany kokpit Piano Black na gwarancji (najlepiej Warszawa) lub próbował zareklamować? Kupiłem Hondę ze strasznie porysowanym kokpitem i się zastanawiam czy by tego nie wymienili na gwarancji. Dodatkowo ciekawy jestem czy wymieniają tą szybkę na środku.
2.Może bym się skusił na kokpit z akcesoriów Hondy (karbon - 500zł). Tylko wtedy zostanie porysowana środkowa szybka :/
3.Przy kokpicie na stronie akcesoria Hondy jest napisane: "Imitacja włókien węglowych - Zestaw = 2 sztuki. Dla wersji z HID, ze spryskiwaczami reflektorów oraz z czujnikami parkowania." - czyli mam rozumieć że będę miał 2 panele? Z miejscem na przycisk do spryskiwaczy xenonów i drugi bez?
Dostaniesz ten ktory zamowisz.
W 2010 reklamowałem element piano look .Poprosiłem o wymianę na element po liftingu i taki został założony.Szybka jest ok.więc nie reklamowałem.
W 2010 reklamowałem element piano look .Poprosiłem o wymianę na element po liftingu i taki został założony.Szybka jest ok.więc nie reklamowałem.
O rozwiń temat, co było przyczyną reklamacji? Porysowany piano black? Czy jakiś inny powód? Bo sam bym to wymienił na poliftowe.
W 2010 reklamowałem element piano look .Poprosiłem o wymianę na element po liftingu i taki został założony.Szybka jest ok.więc nie reklamowałem.
Mam to samo pytanie co qbson. PS: W którym salonie Hondy reklamowałeś panel?
Taki temat już był maglowany na forum.
Taki temat już był maglowany na forum.
Tak, raczej tak, ale chyba jeszcze nie było info, że ASO wymienia to na gwarancji :D - czy mylę się?
Powód-rysy.Reklamacja pisemna w Honda Poland.Montaż SMH Toruń.
Powód-rysy.Reklamacja pisemna w Honda Poland.Montaż SMH Toruń.
Dzwonię do ASO :-)
No ja wlasnie oddalem civica na wymiane prowadnic do rolety i pytalem o wymianie piano black na gwarancji to uslyszalem smiech i ze nie ma takiej mozliwosci. Dodatkowo pytalem o mozliwosc zakupu panelu z civica po liftingu lub z akcesoriow Hondy i powiedzieli mi ze zaden z nich nie pasuje!
jak nie pasuje skoro wiele osób wymieniało
co do wymiany pisz pismo do Honda Poland
No ja wlasnie oddalem civica na wymiane prowadnic do rolety i pytalem o wymianie piano black na gwarancji to uslyszalem smiech i ze nie ma takiej mozliwosci. Dodatkowo pytalem o mozliwosc zakupu panelu z civica po liftingu lub z akcesoriow Hondy i powiedzieli mi ze zaden z nich nie pasuje!
Widać że panowie w serwisie zorientowani są :)
co to było za ASO ? Takie nie ogarnięte
Panowie,
Oficjalnie zarysowania na kokpicie nie kwalifikują go do wymiany w ramach gwarancji. Jeżeli jakieś ASO się tego podejmuje - jest to wyłącznie ich dobra wola a nie odgórne zalecenie Firmy Honda jako takiej. Jedyne co można zrobić, to napisać maila do Hondy Poland z prośbą o tzw. gest handlowy, polegający na bezpłatnej wymianie kokpitu. W korespondencji sugeruję zaznaczyć, iż wymiana zostanie wykonana w ASO a nie u pana Henia, poza tym proponuję dodać jakieś sensowne uzasadnienie swojej prośby - nie będę pisał jak ja to zrobiłem, ale u mnie poskutkowało i wymieniono mi zarówno kokpit jak i szybkę. Należy również pamiętać, że to co napiszecie będzie czytał normalny gościu, który może ale nie musi przychylić się do prośby a to oznacza, że mail powinien być napisany grzecznie - bo to Ty prosisz o coś a nie Ciebie proszą, i po polsku tzn. bez ortów i z sensem - bo tym samym okazujesz szacunek temu, kto będzie czytał Twoją prośbę. Maila wysyłałem dwukrotnie - na pierwszego nie dostałem odpowiedzi, po bodajże tygodniu napisałem delikatną "przypominajkę" i tym razem otrzymałem odpowiedź i to pozytywną.
Co do kokpitu dla wersji bez ksenonów bo taką, mam i dla takiej "łapałem orient": do przed-liftowego szczawia zdaje się że pasuje tylko kokpit od starego TypeR i o takiego prosiłem w mailu. Kokpity od "cywilnych wersji poliftowych" mają nieco inny układ otworów, co wymusza użycie jakiś tam zaślepek co z kolei wygląda delikatnie mówiąc paskudnie. Kokpit od CTR też nie grzeszy urodą w porównaniu do poprzedniego, ale jest praktyczny i problem z jego czyszczeniem po prostu nie istnieje.
Sam robiłem wymianę w Honda Plaza i jestem bardzo zadowolony, bo naprawdę się przyłożyli. Zresztą chyba mnie tam już znają i wiedzą, że mam schizę na punkcie estetyki. Niestety, musiałem zapłacić za ekstra-wygłuszanie kokpitu, gdyż technologia jego wykonania jest taka sama i po prostu trzeszczałby. Nie pamiętam ile to było, ale coś koło 50-70PLN, dla mnie kwota niezaporowa jak na względną ciszę w środku.
Jeżeli macie jeszcze jakieś pytania - chętnie odpowiem.
Jeżeli chcecie zobaczyć jak wygląda szczaw z kokpitem od CTR-a - możemy się spotkać na chwilę gdzieś w WAW na małe "oględziny.
Pzdr - Artur S.
No ja wlasnie oddalem civica na wymiane prowadnic do rolety i pytalem o wymianie piano black na gwarancji to uslyszalem smiech i ze nie ma takiej mozliwosci. Dodatkowo pytalem o mozliwosc zakupu panelu z civica po liftingu lub z akcesoriow Hondy i powiedzieli mi ze zaden z nich nie pasuje!
Bo zamawiasz sobie ten o Type R sprzed face liftingu i pasuje na 1000% sam taki mam
Panowie napiszcie mi dokładnie o jaki kokpit mam prosić w mailu bo już się pogubiłem. Mam wersje Executive z 2008 roku - przed liftingiem (ksenony razem z "pisikaczem na szybę")
Zdaje się, że fachowa nazywa kokpitu to "zespól osłony deski rozdzielczej". Co do jego wersji to niestety, mnie tylko interesowała do szczawia ze zwykłymi lampami. Sądzę że nie masz co pękać tylko po prostu zadzwoń do ASO i spytaj, czy kokpit od przedliftowego CTRa z ksenonem będzie pasował do Twojego szczawia bez konieczności stosowania dodatkowych zaślepek.
Pzdr - Artur S.
Panowie napiszcie mi dokładnie o jaki kokpit mam prosić w mailu bo już się pogubiłem. Mam wersje Executive z 2008 roku - przed liftingiem (ksenony razem z "pisikaczem na szybę")
Dwa lata temu:
1. Wymieniłem osłonę przednią (216zl). Ceny są zgodne z fakturą (dwa lata temu).
2. Gość w serwisie ASO (Aries Honda w Warszawie) wymieniał to wszystko 25 minut i wzięli za to równo 72 złote.
3. Zamawiasz osłonę od Type-R z rocznika 2006-2008 - mają ksenony więc nie ma dziury na regulację świateł a o to Ci chodzi.
4. Ja mam ksenony i wszystko pięknie pasuje - polecam bo warto. Piano black to jeden z gorszych elementów tego samochodu, o osłonie zegarów nie wspomnę (też wymieniałem).
Osłona z type-r'a albo z polifta obecnie kosztuje 266pln netto! Wiem, bo pytałem ostatnio w salonie. Czyli wychodzi obecnie około 327pln brutto
Można jeszcze poflokować, gdzieś widziałem fotkę jak to wygląda,
http://flokowanie.com.pl/inne.htm
miej więcej w połowie listy są dwa zdjęcia
mi się osobiście nie podoba ale rzecz gustu, może komuś podpasuje
W Krakowie a ASO Arher osłona do przedlifta z ksenonami kosztuje na dzień dzisiejszy (21.03.11) 248,46pln brutto, odpowiedź dostałem dzisiaj rano, pytałem ok. tydzień temu bo byłem zainteresowany tematem.
Witam,
Pytałem Was miesiąc temu o wymianę porysowanego kokpitu piano black w ramach gwarancji. Napisałem pismo do Hondy Poland i po 3 tygodniach dostałem pozytywną odpowiedź. Dziś w Hondzie wymieniono mi kokpit na ten od TypeR. Dziękuje Wam za pomoc a poniżej zamieszczam zdjęcia kokpitu zrobione na szybko komórką.
http://img687.imageshack.us/img687/9781/image1yak.th.jpg (http://img687.imageshack.us/i/image1yak.jpg/)
http://img12.imageshack.us/img12/9577/imagegjb.th.jpg (http://img12.imageshack.us/i/imagegjb.jpg/)
http://img20.imageshack.us/img20/8808/image33j.th.jpg (http://img20.imageshack.us/i/image33j.jpg/)
Witam
mam do sprzedania kokpit po lifcie bez xenonów. Po lewo ma 3 otwory na przycisk: parktronica, VSa, pusta zaślepka plus otwór na regulacje lamp. Zainteresowanych prosze o maila na pruniu3@wp.pl
To teraz powiem wam trochę z innej beczki-pewnego dnia czyściłem UFO. Jak zwykle ze szczególną delikatnością czyściłem Piano. Dałem na to trochę Plaka matowego i odzyskał blask- rysy o wiele mniej widoczne.
Mi tez na gwarancji wymienili - teraz sie zastanawiam czy dobrze zrobiłem - nie będzie już rys ale jakiś ten panel "smutny" - no nic zobaczymy jak się przyzwyczaję.
Pozdr.
Witam,
Mam pytanko do tych którym wymieniono kokpit, czy kazano Wam oddać stary kokpit, czy mogliście go sobie zostawić ?? Pytam, ponieważ napisałem pismo do Honda Poland, a nie jestem pewien czy nowy kokpit przypadnie mi do gustu :p
Dzięki z góry za odpowiedzi i pozdrawiam
Stary "kokpit" zostaje w Hondzie.
No i właśnie tego się obawiałem, choć jest to logiczne. A jak się prezentuje matowy kokpit na tle błyszczącego, wiem że jest to sprawa subiektywna, ale jakie są wasze odczucia ??
No i właśnie tego się obawiałem, choć jest to logiczne. A jak się prezentuje matowy kokpit na tle błyszczącego, wiem że jest to sprawa subiektywna, ale jakie są wasze odczucia ??
Moje odczucia są znakomite. Piano black to jedna z tych rzeczy, która od razu mi się nie podobała. Poza tym osłona od Type-R pasuje do tej drobnej siatki po lewej stronie od prędkościomierza. Zero problemów z kurzem i odciskami palców. Zresztą będziesz mieć tak jak w Type-R a jak jest w jego środku to trzeba sobie po prostu usiąść i się przekonać :) Zdecydowanie polecam tą wymianę.
Ja podobnie jak kolega wyżej - DUŻY plus dla nowego kokpitu.
No to się cieszę, mam nadzieję, że mi też się spodoba nowy wystrój (jeśli takowy w ogóle dostane). Właśnie wysłałem drugiego maila ze zdjęciami i konkretnymi danymi autka :) Zobaczymy co odpiszą :D
Wygląd kokpitu od CTR to kwestia stricte gustu - mnie się on w przeciwieństwie do chłopaków nie podoba i uważam, że wnętrze szczawia wiele na tej zmianie straciło. Rekompensatą jest możliwość jego normalnego czyszczenia i to akurat jest obiektywne stwierdzenie. Wszystko więc zależy od Twojego gustu, bo o tą praktyczną stronę nie musisz się martwić ;)
Pzdr - Artur S.
p.s. ja też musiałem zostawić stary kokpit w ASO..
Hej. Auto to Honda Civic 2008 (ufo). Siedząc na fotelu kierowcy widać wszystko super patrząc na licznik i kokpit (na wprost), ale już siedząc z boku, jako pasażer widok tej szybki/plastiku mnie dobija :( pełno rys, plamek, jakby mazaków od czyszczenia benzyną. Wiem, że to częsty problem tego modelu, jak Wy sobie z nim poradziliście?
Można temu cosik zaradzić? Dziękuję i pozdrawiam.
http://zapodaj.net/63a6b2e0a739.jpg.html
http://zapodaj.net/cb604fab5e22.jpg.html
http://zapodaj.net/893e6de03167.jpg.html
http://zapodaj.net/d6f8e87d143d.jpg.html
tommygunsnk
05-05-12, 18:45
Gdzieś czytałem na forum że ktoś to czyścił preparatem SONAX do polerowania szyb ale nie mogę nigdzie tego znaleźć rysy schodziły ale razem z powłoką antyrefleksyjną (tą niebieskawą) myślę że podobny efekt da jakaś pasta lekko scieralna np tempo, ale po obejrzeniu fotek sądzę że twoja to nadaje się chyba tylko do wymiany ;/. tak off top po co to czyścic benzyną ? ja czyszczę ściereczkami mokrymi takimi jak do ekranów LCD i 0 rys i innych niedoskonałości.
Kupiłam auto z taką szybką...ta benzyna to była przenośnia, bo plamki niebieskie jak po benzynie na asfalcie. Wymiana nic nie da, bo nawet nowe lekko dotknięte już się ścierają i rysują (SPRAWDZONE), a kurz trzeba jakoś ścierać... Używam super ściereczek, markowych i delikatnych ale i one to "za dużo" dla tej szybki. Taki mankament fabryczny Hondy. Na forum kosmetyków dostałam info, żeby zetrzeć tą powłokę całkiem, a na rysy dobry MEGUIARS Plast-X Nie mam szyberdachu/panoramy więc brak tej powłoki to dla mnie nie problem (inaczej wpadające przez dach auta promienie niemal uniemożliwiają odczyt licznika). Liczyłam też, że tutaj, w dziale dokładnie tego auta spotkam użytkowników z tym samym problemem szybki :)
Ja czyszczę miękką ścierką (chyba od LCD) i nie mam problemu z rysami.
Koleżanko są tutaj ludzie którzy juz mają to za sobą. Powiem Ci tak-wypadałoby to wyciągnąć i dać do spolerowania. Embargo tutaj na forum to master od lamp,ale także od polerki. Anty refleksu już by nie było,ale cos na pewno dałoby sie zrobić.
Witam!
Ja miałem identyczny przypadek tzn też kupiłem auto z taką szybką wyglądającą jak Twoja, próbowałem to okleić taką folią poliwęglanową ale nie dało to oczekiwanego efektu, w końcu zdecydowałem się na wymianę w serwisie (~400pln-:mad:) i zapomniałem o temacie...Wcale nie jest tak źle z ta szybką przy odpowiednim czyszczeniu, uwierz mi 1.5 roku od wymiany -zero rys czy plam ale używam tylko ściereczek do kurzu jak do LCD, myślę że nie wolno jej pryskać żadnymi sprejami antystatycznymi do kokpitów itp
Jeżeli chcesz eksperymentować z polerowaniem to mam tą starą do odstąpienia, ja jednak uważam że ta powłoka antyrefleksyjna (oczywiście nie porysowana) fajnie wygląda :)
Pozdrawiam
A tą szybkę od obrotomierza można zakupic oddzielnie?? Czy to w całości razem z tym całym półkolem tego piano??
Da się kupić oddzielnie,ale w każdym aso inna cena-tak wam powiem.
2 x SZOK.
po 1. Dzwonię do ASO Hondy i pytam ile nowa szybka + wymiana. PRAWIE 500ZŁ!!!
po 2. MEGUIARS Plast-X za 60zł (z wysyłką z Allegro) - efekt? PORAŻAJĄCY!!! KOSMOS!!! CUDO!!! Żółta ściereczka z mikrofibry, 3-4 pałeczki do uszu (do narożników) + MEGUIARS Plast-X i 30min "walki" = MNIAM! :) fotki nie oddają efektu! robione w skali "makro", max zbliżenie, więc pyłki może widać, bo NIC innego! Piękna, czysta, ZERO rysek i plam, IDEALNA powierzchnia! POLECAM!
http://zapodaj.net/9e1928faa829.jpg.html
http://zapodaj.net/1023365f7a30.jpg.html
http://zapodaj.net/8ce146f876c1.jpg.html
http://zapodaj.net/398bd8ae6c0b.jpg.html
ps. Nie ma już antyrefleksu :) Wczoraj podczas jazdy w niemal pełnym słońcu padającym z różnych kierunków - ZERO problemów, czyli jak dla mnie super rozwiązanie. Według mnie dużo bardziej widoczne (ostre) zegary, w nocy jakby wszystko mocniej świeciło (pewnie przez brak tej powłoki). Nie wiem jak będzie u użytkowników z szyberdachem/panorama. Widok szybki z boków i z tyłu - bezcenny po tym jak było przed zabiegiem :) Pozdrawiam.
No efekt rewelacyjny. A ta powłoka antyrefleksyjna zeszła czy nie? Daj znac jakie wrażenia są podczas jazdy. Bo ja mam takie lekkie rysy na tym piano obok tej szybki. Ciekawe czy ta pasta nadawałaby się do tego piano?? A tak to tylko meguiars'a używam do wszystkiego i muszę stwierdzic, że to światowa czołówka.
No efekt rewelacyjny. A ta powłoka antyrefleksyjna zeszła czy nie?
Ja tam widzę,że antyrefleksu już nie ma no i bardzo dobrze ;) Przy okazji zabezpieczyłaś powierzchnię.
Ładnie to wyszło, rzeczywiście! Też nad tym rozwiązaniem się zastanawiam, ale obawiam się, że brak antyrefleksu na szybce skutecznie będzie utrudniał jazdę w słoneczne dni. Ma ktoś już może doświadczenie w tym temacie?
obawiam się, że brak antyrefleksu na szybce skutecznie będzie utrudniał jazdę w słoneczne dni. Ma ktoś już może doświadczenie w tym temacie?
Wczoraj podczas jazdy w niemal pełnym słońcu padającym z różnych kierunków - ZERO problemów
Tylko jak już pisała Violinka nie wiem jak to będzie przy panoramie.
Ma ktoś już może doświadczenie w tym temacie?
Ja mam spolerowany antyrefleks (pastą Tempo za jakieś 7 zeta) i jego brak nie utrudnia mi jazdy. Dyskomfort miałem jak patrzyłem na rysy na szybce. Moim zdaniem, jeśli ktoś zastanawia się nad wymianą szybki na nową (i jest gotow zapłacic za to kilka stówek)to powinien najpierw spolerować antyrefleks i samemu ocenić czy można jeździć bez niego. Wymiana szybki jest możliwa w każdym czasie a gdyby się okazało, że komuś nie przeszkadza brak antyrefleksu (tak jak mnie) to ma zaoszczędzone kilkaset złotych. I satysfakcję, że nie dał zarobić ASO oraz Hondzie, która użyła kiepskich materiałów, a potem migała się od wymiany wadliwego elementu w ramach gwarancji (w przypadku mojego auta HP odmówiła uznania reklamacji).
panowie posiadam taki panel w moim aucie
http://allegro.pl/panel-listwa-przelacznik-ramka-honda-civic-ufo-i2515960734.html
jak wiadomo rysuje się nawet od patrzenia i chcę go wymienić
czy taki panel będzie pasował ??
http://allegro.pl/honda-civic-viii-ufo-panel-konsola-przelaczniki-i2592755299.html
ten jest matowy
dodam że w aso nie chcą mi zamówić matowego bo twierdzą że do mojego jest tylko świecący i mam im podać numer katalogowy to mi sprowadzą :mad:
teoretycznie i praktycznie bedzie pasował ALE.
ten co pokazałeś czy bedzie pasował- jest od polifta i jak sam widzisz po lewej stronie ma więcej przycisków.
Szukaj panelu typowo od TYPE-R'a z roczników 2007-2008. Ma wszystko to samo to co ty masz tylko jest matowy.
Ja np. na twoim miejscu bym się nie bawił tylko okleił to prawdziwym Carbonem lub okleił matową okleiną :)
myślałem o okleinie czarnej świecącej ty piszesz o matowej wiec pomyśle nad tym dzięki
popytam w innym aso może sprowadzą ta z type-R
Pewnie od Type-R'a bedzie droższa LoL :p
powodzenia
myślałem o okleinie czarnej świecącej ty piszesz o matowej wiec pomyśle nad tym dzięki
Czarne świecące to już masz - po co chcesz kleić na taki sam?
Też mnie wkurzały te panele i postanowiłem testowo okleić folią - plus taki, że zawsze można zerwać, 2 godzinki zabawy i wyszło tak:
http://img201.imageshack.us/img201/6337/20120824134410.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/201/20120824134410.jpg/)
http://img254.imageshack.us/img254/4923/20120824151532.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/254/20120824151532.jpg/)
Najgorzej nie jest - zapomniałem o panelach z odciskami i rysami.
Witam,
jak chłopaki pisali: szukaj kokpitu od CTR-a - też mam szczawia przedliftowego i tylko taki pasował. Jest sporo brzydszy od "błyszczącego" (chociaż to oczywiście kwestia gustu), ale za to nie ma już problemu rysowania.
Ja wymianę kokpitu oraz szybki od zegarów miałem wykonaną przez ASO w ramach gestu handlowego Hondy Poland - zarówno części jak i robocizna była za free. Jeżeli serwisujesz auto w ASO, możesz spróbować spłodzić sprytne pisemko do HP z prośbą o wymianę - nic nie tracisz a zawsze to parę setek w kieszeni więcej.
BTW - jeżeli jesteś z WAW, to mój poprzedni kokpit nie wygląda najgorzej i szczerze mówiąc wala się po piwnicy. Oddam go za free+dobre pifko ;)
Pzdr - Artur S.
od CTR-a możesz napisać dokładniej może masz fakturę i numer katalogowy
butler.gdansk
30-08-12, 10:31
Ja czekam na karbonową nakładkę. Już raz ją odebrałem z salonu w Sopocie ale musiałem reklamować bo przyszła nie ta co trzeba (inna ilość otworów z lewej strony).
nakładkę możesz coś więcej napisać
butler.gdansk
30-08-12, 10:49
nakładkę możesz coś więcej napisać
Można zamówić w ASO nakładki akcesoryjne na ten panel.
Czyści się dotychczasowy panel dołączoną szmatką i przykleja nakładkę taśmą samoprzylepną (też w zestawie).
Po montażu problem z rysowaniem się pulpitu znika. Wygląda podobnie jak na fotkach u siemaR'a
Zapłaciłem 530zł :/
No cena trochę odstrasza jak za kawałek "przylepca" :)
W tej cenie zrobią Ci to czy jest to cena bez montażu ? :)
butler.gdansk
30-08-12, 10:55
Montaż w ASO to 42zł, ale zrobię to samemu. W sumie to taki banał że mojej 11-letniej córce dam to zrobić :)
Banał nie banał ale za 530zł to mogliby to już wykonać :)
Można zamówić w ASO nakładki akcesoryjne na ten panel.
Czyści się dotychczasowy panel dołączoną szmatką i przykleja nakładkę taśmą samoprzylepną (też w zestawie).
Po montażu problem z rysowaniem się pulpitu znika. Wygląda podobnie jak na fotkach u siemaR'a
Zapłaciłem 530zł :/
Tylko z tą ceną przesadzili
butler.gdansk
30-08-12, 11:06
Ja już na Civa tyle wydałem w tym miesiącu że te +-500zł nie robi różnicy.
Montaż w ASO to 42zł, ale zrobię to samemu.
Jak przykleisz pstryknij jakieś fotki, ciekawy jestem jak to będzie wyglądało przy otworach, bo taka nakładka swoją grubość ma.
Wiem o jakie nakładki chodzi. DanielI ma takie. Są prze*****iste. Wyglądają jak prawdziwy Carbon.
Panel poliftowy (chropowaty) też można dobrać do wersji przedliftowej! Wystarczy poszukać odpowiedniego modelu który ma tyle samo guzików. Ja kupiłem z polifta chyba od wersji 1.4 cały panel wraz ze wszystkimi guzikami, kratkami itd za magiczne 90pln (stan idealny) ;)
A nie musiałeś użyć zaślepki na jeden z otworów? Bo z tego co kojarzę w po-lifcie masz z lewej strony trzy dziury (nie pamiętam na co jest ten dodatkowy otwór- spryskiwacz?), a w starej wersji są dwa: na VSA i przeciwmgielne, pomijam start i regulację świateł...
Pzdr - Artur S.
p.s. mały quiz: czym się różni dziura od otworu...?
Otwór jest pojęciem technicznym a dziura pospolitym...
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/kreska.jpg
Moje modernizacje...
http://krzp.w.interia.pl/honda/sygnatura/zabcia.gif (http://www.trafo.za.pl/honda)
Dziura to jest niepotrzebny otwór, a otwór to jest potrzebna dziura ;)
na 99% kupiłem panel z polifta i miał tyle OTWORÓW ile potrzeba. Nie miał żadnej nie potrzebnej DZIURY :)
Tyle, że trafiłem go przez przypadek po około pół roku... Wcześniej miałem panel z type-r'a ale był trochę porysowany (ramka dookoła) i odsprzedałem tutaj koledze z forum...
Tak czy siak panel chropowaty jest na mega plus bo nie widać na nim odcisków palców i się nie rysuje
Jak już jesteśmy w tym temacie to ja po zakupie nowej szybki na obrotomierz ( jedyne 420pln-pojeb... ich z ta ceną) wziąłem się za porysowany panel przycisków. I trafiłem na firmę Carbon Mods. Kupiłem od nich ten zestawhttp://www.carbonmods.co.uk/Products/Carbon-Fibre-Skinning-Starter-Kit__CMCFSK300.aspx.
Właśnie jestem w trakcie oklejania zobaczymy co z tego wyjdzie.
butler.gdansk
06-09-12, 17:28
Akcesoryjna okładzina a'la carbon z Hondy...
Ale lipa :( Niestety dostałem info od Hondy że NIE MA akcesorium tego rodzaju do mojej wersji wyposarzenia. Za pierwszym razem dostałem ze zbyt dużą ilością otworów.
Ja mam z lewej tylko cztery:
-start silnika
-otwór wentylacji
-VSA off
-regulacjia podświetlenia.
Czekałem 2 tygodnie na info i niestety do wersji executive przedliftowego nie ma tego w ofercie.
Albo jest otwór pod regulacje świateł, albo czujniki parkowania, albo wyłączenie spryskiwania reflektorów... Grrr. :( A już się cieszyłem
To oklejać jak kolega siemaR :)
A nie musiałeś użyć zaślepki na jeden z otworów? Bo z tego co kojarzę w po-lifcie masz z lewej strony trzy dziury (nie pamiętam na co jest ten dodatkowy otwór- spryskiwacz?), a w starej wersji są dwa: na VSA i przeciwmgielne, pomijam start i regulację świateł...
Pzdr - Artur S.
No właśnie, za dużo otworów to chyba nie jest problem. Jak ktoś chce oklejać kokpit folią, to ważne żeby te co mają być były na swoim miejscu a nie gdzieś z boku. Te niepotrzebne wystarczy po podkleić, wyrównać papierem i położyć folię. Tak mi się przynajmniej wydaje.
jakby kogos interesowało to jest kokpit na necie do wzięcia:
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-obudowa-licznika-kompletna-i2753027259.html
ale tylko do wersji z xenonem, wisi już od dłuższego czasu, któregoś dnia jakiś koleś wystawił taki tylko z regulacją wysokości reflektorów to poszedł w ciągu jednego dnia
Dziwna ta wersja. W wersji xenon jest jeszcze spryskiwacz.
Dziwna ta wersja. W wersji xenon jest jeszcze spryskiwacz.
w type-r w wersji z xenonem na kokpicie nie ma spryskiwacza
butler.gdansk
30-10-12, 06:16
A wersji zwykłego Civa z xenonem przed liftem nie ma spryskiwacza. Po lifcie jest.
ale tylko do wersji z xenonem, wisi już od dłuższego czasu, któregoś dnia jakiś koleś wystawił taki tylko z regulacją wysokości reflektorów to poszedł w ciągu jednego dnia
jest i z regulacją
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-c-8-panel-sterowania-i2751204492.html
Ja zakupiłem swój w wersji z trzema przyciskami czyli VSA, czujniki parkowania, spryskiwacz oraz otwór na regulację położenia reflektorów wiec takie wersje widać też były tzn spryskiwacz do zwykłych lamp.
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-c-...751204492.html
Jak ktoś chce to ma taki na sprzedaż jak w linku powyżej - wygląda jak nówka, bez przebarwień i zarysowań - info na PW
jakby kogos interesowało to jest kokpit na necie do wzięcia:
http://allegro.pl/honda-civic-ufo-obudowa-licznika-kompletna-i2753027259.html
On jest już bardzo długo na allegro. Niestety jest uszkodzony, kiedyś dzwoniłem do tego sprzedawcy.
A ja mam pytanie jak zdemontować owe panele?
Ktoś z pewnością przerabiał temat, a nie chciałbym czegoś pourywać. Myślę o hydrografice.
panel jest na zatrzaski. ale najpierw sciagnij boczna zaslepke deski (jak otworzysz drzwi kierowcy to zobaczysz). Ona jest na zatrzaski. pod nia masz 1 srubke na krzyzaka -odkrecasz. Teraz zdejmujesz oslone ta pod panelem (nad nogami) -na zatrzaski. Nastepnie ten maly czarny pasticzek tuz nad kierownica a na dole wyswietlacza obrotomierza -na zatrzaski. potem juz sam panel zdejmujesz caly - na zatrzaski i dwie srubki krzyzaka tuz nad kierownica (po zdjeciu wczesniejszej oslonki zobaczysz je). jak wyskoczy z zatrzaskow to poodpinaj kostki i rurke od powietrza. Skladasz w odwrotnej kolejnosci
A ja mam pytanie jak zdemontować owe panele?
TUTAJ (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/!licznik/demont_licznika.htm)masz z obrazkami...
Dzięki Panowie, skorzystam...
witam!
mam do Was prośbę czy nie wiecie jaki jest nr katalogowy obudowy licznika z linka? (http://moto.allegro.pl/honda-civic-ufo-obudowa-licznika-kompletna-i2983487493.html). Poszukuje takiego matowego do wersji z xenonami i z taka liczba otworów. Pozdrawiam
u mnie są jakieś dziwne plamki na szybce obrotomierza, ale od wewnętrznej strony! skąd tam się to mogło wziąć? tak jakby jakaś ciecz odparowała i pozostawiła takie plamki. z miejsca pasażera jest to bardzo wyraźnie widoczne i paskudne...
macie jakieś pomysły? myślałem, zeby nakleić folię ochronną z poliwęglanu na to z zewnątrz, to może efekt widoczności tych plamek byłby mniejszy?
wojtek1963
30-09-13, 19:39
Mam pytanie, czy jest ktoś kto tym środkiem spolerował wszystkie rysy na szybce obrotomierza. Jeżeli ktoś z was to zrobił to proszę o informację czy jet warto to zrobić i jak to najlepiej wykonać w praktyce ?
u mnie są jakieś dziwne plamki na szybce obrotomierza, ale od wewnętrznej strony! skąd tam się to mogło wziąć? tak jakby jakaś ciecz odparowała i pozostawiła takie plamki. z miejsca pasażera jest to bardzo wyraźnie widoczne i paskudne...
macie jakieś pomysły? myślałem, zeby nakleić folię ochronną z poliwęglanu na to z zewnątrz, to może efekt widoczności tych plamek byłby mniejszy?
Nie zastanawiaj się nad tym nie wiadomo jak tylko. Wymontuj obrotomierz i wyczyść :)
Mam pytanie, czy jest ktoś kto tym środkiem spolerował wszystkie rysy na szybce obrotomierza. Jeżeli ktoś z was to zrobił to proszę o informację czy jet warto to zrobić i jak to najlepiej wykonać w praktyce ?
Godzinka ręcznego polerowania.
Mam pytanie, czy jest ktoś kto tym środkiem spolerował wszystkie rysy na szybce obrotomierza. Jeżeli ktoś z was to zrobił to proszę o informację czy jet warto to zrobić i jak to najlepiej wykonać w praktyce ?
Ja aby zrobić to dobrze (dotrzeć do każdego kącika) to zdemontowałem kokpit i razem z demontażem, polerką i montażem zajęło mi to ok. 30min czasu. Sama polerka zajęła około 5min. Najpierw jak zacząłem polerować to ta powłoka ciężko chciała zejść i już się bałem że tylko bardziej rozwaliłem niż naprawiłem... Ale po chwili polerowania ładnie zeszło. Z minusów to tylko to, że przez pare dni po polerce zdawało mi się że wszystko jakby bardziej odbija się w tej szybce (zrobiła się bardziej 'lustrzana')... Ale teraz to już mi nic nie przeszkadza i jest git
kristiano7
02-10-13, 14:05
TUTAJ (http://www.trafo.za.pl/honda/odnosniki/!licznik/demont_licznika.htm)masz z obrazkami...
Trafo moglbys podac jeszcze raz link? Bo ten nje dziala.
Trafo moglbys podac jeszcze raz link? Bo ten nje dziala.
Tu masz na innym serwerze, bo cos sa problemy z hostingiem
http://www.trafo.strefa.pl/honda/odnosniki/licznik/demont_licznika.htm
kristiano7
02-10-13, 22:21
Dzieki :) .. Wogle to mam pomysl aby ta swiecaca czesc panelu obleic folia carbonowa :> mysle , ze dobrze bu to wygladalo poniewaz w sloneczne dni dobrze czasem potrafi sie odbic slonce i oslepic.. Moze juz ktos takiego juz zrobil?
Mam pytanie, czy jest ktoś kto tym środkiem spolerował wszystkie rysy na szybce obrotomierza. Jeżeli ktoś z was to zrobił to proszę o informację czy jet warto to zrobić i jak to najlepiej wykonać w praktyce ?
ja dziś spolerowałem tą szybkę bez żadnego problemu przy użyciu mikrofibry i środka Mr. Muscle metal fix i jestem bardzo zadowolony z efektu. 10 minut i wszystkie rysy usuniete.
http://imageshack.us/a/img853/6659/n8ko.jpg
Dzieki :) .. Wogle to mam pomysl aby ta swiecaca czesc panelu obleic folia carbonowa :> mysle , ze dobrze bu to wygladalo poniewaz w sloneczne dni dobrze czasem potrafi sie odbic slonce i oslepic.. Moze juz ktos takiego juz zrobil?
wiele osób. Robota lekka, łatwa i przyjemna. U mnie wygląda to TAK (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10858-R18A2-HB-5D-(FK2)&highlight=4gotten) Zdjęcia trochę przekłamują bo folia jest raczej matowa, a na zdjęciach ma metaliczny połysk (nie wiem czemu, fotografem nie jestem). Folia firmy 3M Di-Noc.
kristiano7
03-10-13, 11:04
wiele osób. Robota lekka, łatwa i przyjemna. U mnie wygląda to TAK (http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?10858-R18A2-HB-5D-(FK2)&highlight=4gotten) Zdjęcia trochę przekłamują bo folia jest raczej matowa, a na zdjęciach ma metaliczny połysk (nie wiem czemu, fotografem nie jestem). Folia firmy 3M Di-Noc.
Kokpita bardzo ladnue wyglada :).. teraz trzeba zabrac sie do roboty
Gdzie kupowales swoja folie ?
na "alledrogo". Folia dzięki swojej specjalnej strukturze bardzo dobrze się klei i jest trwała.
Warto dodać, że jest kilka - jeżeli nie kilkanaście kolorów folii a'la carbon
Czarny mat i błyszczący, grafit, srebrny, tytan, biały, brązowy, czerwony
kristiano7
03-10-13, 16:46
A zmieniajac troche czesc auta. Kombinowal kto cos z tylnia blenda ? Bo noestety tych od type r jest malo do kupienia, a jak wiadomo na allegro sporo foli do zmieniania koloru lamp .. stad pomysl zeby zrobic cos takiego z blenda.
Uzywal ktos pasty "Xerapol"? Specjalna do polerowania plexi niby:
http://www.ebay.de/itm/250888964450?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649
Witam, oklejał ktoś może folią przezroczystą samą szybkę obrotomierza? Wymieniłem właśnie u siebie na gwarancji i zastanawiam się czy jakoś tego nie zabezpieczyć na kolejne lata.
To nic nie da. Głupio zrobiłeś bo wydałeś kupe kasy,a tamtą szybkę mógłbym Ci zrobić na bóstwo :p
To nic nie da. Głupio zrobiłeś bo wydałeś kupe kasy,a tamtą szybkę mógłbym Ci zrobić na bóstwo :p
skoro na gwarancji to nic nie wydal
Witam, oklejał ktoś może folią przezroczystą samą szybkę obrotomierza? Wymieniłem właśnie u siebie na gwarancji i zastanawiam się czy jakoś tego nie zabezpieczyć na kolejne lata.
kiedyś zastanawiałem się, czy nie użyć do tego folii takiej, która służy do zabezpieczania wyświetlaczy np w tabletach itp ale wypolerowałem szybkę i na razie nie zgłębiałem tematu oklejenia jej folią.
Właśnie o takiej myślałem ale może być ona zbyt gruba i nie ułoży się idealnie na zakrzywionej powierzchni. Chyba trzeba by było jakąś cienką taką do oklejania szyb.
Nadal uważam że to totalnie bez sensu
To ja tak na szybko w sprawie porysowanej szybki obrotomierza- potraktowałem ją wspominanym już wcześniej środkiem PlastX i .... ryski zginęły:)
Szybka wygląda rewelacyjnie, brak jakichkolwiek śladów zarysowań, plam itp. Oczywiście po powłoce antyrefleksyjnej również ani śladu, no ale coś za coś;)
wojtek1963
20-11-13, 11:18
zyrafal czy wyjmowałeś szybkę czy czyściłeś na zamontowanej i jak długo te polerowanie trwa?
civicstart
20-11-13, 11:37
Donelvis pisał, że bez zdejmowania i bodajże ~10 minut:
http://www.civicklub.pl/forum/showthread.php?104049-Kokpit-Piano-Black&p=2089214&viewfull=1#post2089214
W łikend będę ćwiczył temat w moim.
wojtek1963
20-11-13, 12:38
To napisz p,o jak Ci poszło
przed polerowaniem dobrze jest umyć dokładnie szybkę np. płynem do szyb i czystą szmatką, żeby usunąć jakieś ewentualne drobiny brudu i kurzu, które mogą rysować szybkę podczas polerowania, a co za tym idzie, pogorszyć efekt.
civicstart
25-11-13, 11:13
To napisz p,o jak Ci poszło
No to po sprawie. Użyłem bawełnianej szmatki oraz mleczka do polerowania szyb
i plastików f-my Sonax:
http://www.multiczesci.pl/sklep/591-682-large/mleczko-polerowanie-szyb-sonax-274100.jpg
Niestety muszę zdementować pogłoski o tym, że czynność zajmie 10 minut.
Mi zajęło to minut czterdzieści, ale i tak czas się jeszcze wydłuży, ponieważ
muszę coś wykombinować aby doczyścić szybkę w rogach. Generalnie efekt
jest naprawdę dobry i mogę ten pomysł polecić każdemu, kto ma porysowaną
szybkę. Poniżej zdjęciówki przed i po polerowaniu.
http://images62.fotosik.pl/415/ee22060aee060bf4med.jpg
http://images65.fotosik.pl/414/82efda5b8e24b36cmed.jpg
pzdr
zdemontuj piano i wtedy będziesz miał łatwy dostęp do rogów szybki...
civicstart
25-11-13, 12:13
Tak właśnie zrobię, tylko muszę doczytać jak się demontuje to piano i znaleźć
trochę czasu w jakiś łikend. Zapomniałem dopisać, że to mleczko bardzo ładnie
poleruje także to piano, jeśli były jakieś ryski.
(...)
Niestety muszę zdementować pogłoski o tym, że czynność zajmie 10 minut (...)
nie są to żadne pogłoski bo mi to tyle zajęło i nie więcej. pewnie to zależy m.in. od użytego środka i szmatki.
Mi to zajęło ok. 30min. Czyściłem bez wyjmowania szybki, przy użyciu wacików, a na krawędziach patyczkami do uszu. Efekt jak u kolegi powyżej.
Wczoraj jechałem w słońcu podającym na obrotomierz i wszystko było dobrze widać, tak bardzo klarownie i przejrzyście;)
Nadal uważam że to totalnie bez sensu
Dlaczego uważasz że bez sensu? Szybka jest nowa, bez rys, idealna. Dlaczego jej nie zabezpieczyć aby w przyszłości nie bylo potrzeby polerowania warstwy. Masz z tym jakieś doświadczenie że piszesz że nie ma takiej potrzeby, może próbowałeś sam oklejać, jakieś wskazówki w tej sprawie?
Wystarczy to odświeżać zestawem do czyszczenia TV (płyn, delikatna gąbka, i chyba ircha). Tak mi poradzili w ASO po wymianie gwarancyjnej szyby w FN1. Później tak robiłem i w FN1 i FN2, szyby są bez jakichkolwiek rys.
Wystarczy to odświeżać zestawem do czyszczenia TV (płyn, delikatna gąbka, i chyba ircha). Tak mi poradzili w ASO po wymianie gwarancyjnej szyby w FN1. Później tak robiłem i w FN1 i FN2, szyby są bez jakichkolwiek rys.
ja bym irchą nie ryzykował. lepiej chyba jakąś ściereczką z mikrofibry
wojtek1963
05-01-14, 11:33
Czy to znaczy że da się wypolerować te rysy również płynem do czyszczenia ekranów TV ? Czy ktoś z Was może wypróbował ten sposób ?
Czy to znaczy że da się wypolerować te rysy również płynem do czyszczenia ekranów TV ? Czy ktoś z Was może wypróbował ten sposób ?
Nie, wypolerować i usunąć powstałe rysy nie. Tylko czyścić. Jest to wypróbowany przeze mnie sposób faktycznie przynoszący efekty, ani w jednym ani w drugim aucie nie ma rys. Rysy w perfekcyjny sposób usuwają firmy zajmujące się detailingiem.
ten niebieski połysk na pierwszym zdjęciu, to powłoka przeciwodblaskowa, bezpowrotnie usunięta podczas polerowania. ja bym raczej o nią dbał, póki jeszcze jest. często rysy na takiej powłoce okazują się jedynie tłustymi mazami, które powinny łatwo zejść izopropanolem lub czystym detergentem, jaki jest w płynach do czyszczenia TV
civicstart
09-01-14, 09:16
Niestety, ale w wielu przypadkach (nie jestem pewien "większości") rysy są nie do usunięcia, ponieważ
ta powłoka jest niesłychanie podatna na zarysowania. Zanim ją spolerowałem spróbowałem się nieco
"doktoryzować" w temacie i żadne "irchy", "ściereczki z mikrofibry", ani różne preparaty do ekranów TV,
a nawet okularów nie pomogły. Co do "antyodblaskowości", to poza ładnym niebieskawym kolorkiem,
którego już nie mam, nie widzę żadnej różnicy w tej kwestii przed i po polerowaniu. Także śmiem sądzić,
że jest to jedynie kwestia estetyczna...
W moim przypadku, kupiłem auto od typa - miłośnika plaqu na desce, który natłuszczał kokpit i porysował
tę powłokę mechanicznie (nie były to "mazy"). Doprowadzenie do matu i spolerowanie szybki kosztowało
mnie trochę czasu i nerwów, ale efekt uważam za bardzo zadowalający. :)
pzdr
A próbował ktoś hydrografiki?
Zastanawiam się nad czarnym carbonem ale nie wiem czy to nie będzie za bardzo błyszczeć? a może zmatowić?
Grzesiek_P
02-04-14, 08:37
dopiero co mam miesiac Civica a juz ten kokpit mnie irytuje. Boki chyba okleje karbonem albo bede suzkal matowej wersji. co do szybki to juz zdazylem ja lekko porysowac bo nie wiedzialem co to za gowno - narazie jej nie ruszam i mysle co a nia zrobie (albo polerka albo moze jakos okleic.
civicstart
02-04-14, 10:06
Jak już masz rysy na tej powłoce, to żadne oklejenie nic nie pomoże...
Albo polerka, albo zakup nowej szybki. No i można z tym też jeździć.
pzdr
Grzesiek_P
02-04-14, 19:27
Jeśli chodzi o lewy i prawy panel chyba najlepszy efekt udało mi się osiągnąć woskiem koloryzującym w płynie Sonax (zawierający czarny pigment). wszystkie drobne ryski zamaskowane do tego powierzchnia nie łapie brudu, odcisków i łatwo się czyści. Bierzemy na szmatkę pół kropelki i nakładamy, po chwili polerka - efekt zadowalający.
Jeśli chodzi o lewy i prawy panel chyba najlepszy efekt udało mi się osiągnąć woskiem koloryzującym w płynie Sonax (zawierający czarny pigment). wszystkie drobne ryski zamaskowane do tego powierzchnia nie łapie brudu, odcisków i łatwo się czyści. Bierzemy na szmatkę pół kropelki i nakładamy, po chwili polerka - efekt zadowalający.
Mógłbyś wrzucić jakąś fotkę po aplikacji tego płynu sonax?
Grzesiek_P
13-04-14, 14:01
Pytanie dla tych co oklejali kokpit. Jak dopasowaliscie lewa i prawa krawedz? na docięcie ? Bo z tego co widze to te boczke panele są zgrzewane do reszty. Czy może się mylę
Pytanie dla tych co oklejali kokpit. Jak dopasowaliscie lewa i prawa krawedz? na docięcie ? Bo z tego co widze to te boczke panele są zgrzewane do reszty. Czy może się mylę
Zdejmujesz cały kokpit, naklejasz cały arkusz folii uważając na bąble i jak masz wszystko już gładkie to obcinasz na kształt kokpitu ale z zapasem kilku centymetrów które zawijasz pod spód.
Tak to wygląda z czarną, matową folią:
http://images63.fotosik.pl/874/a68f01995e44648dmed.jpg (http://www.fotosik.pl)
Grzesiek_P
13-04-14, 20:30
Dzięki za wskazówki. Folia już zamówiona i we wtorek będę z tym walczył. Co do demontażu nie ma problemu mam już obcykane ;)
Dzisiaj zdemontowałem piano i wypolerowałem Sonaxem szybkę i mam gdzieś rysy, aso itd. We wtorek folia i najbardziej wkurzający element auta zostanie naprawiony.
Grzesiek_P
16-04-14, 16:54
http://images63.fotosik.pl/886/db6709f39dff6050m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/db6709f39dff6050.html)
Nawet spoko wyszło jak na pierwszy raz.
Witam. Ostatnio kupiłem taką ramkę do swojej hondy:
http://zapodaj.net/images/fe6c0e7d28ae9.jpg
Niestety nie ma ona otworu na regulacje reflektorów.
Mam pytanie: czy da się wywiercić ten brakujący otwór? Próbował ktoś?
butler.gdansk
20-03-16, 19:05
Ja zrobiłem sobie cztery dodatkowe przyciski na sterowanie akcesoriami...
Za pierwszym razem ręcznie wiertarką i mi nie wyszło - przy wierceniu wiertło rozbiło otwór i lipa.
Kupiłem drugą konsolę i elegancko sobie w pracy na CNC wyfrezowałem tak jak trzeba.
Niestety nie ma ona otworu na regulacje reflektorów.
Mam pytanie: czy da się wywiercić ten brakujący otwór? Próbował ktoś?
dokladnie ramka pod ksenon wiec nie ma otworu pod regulacje
Ale wydaje mi sie male wiertelko tutaj wystarczy i pomalu zrobisz otwor pod regulacje
Niestety nie mam dostępu do profesjonalnego sprzętu, myślałem żeby spróbować czegoś takiego
http://lexkom.nazwa.pl/maxel/allegro/27/7_wm.jpg
Może powoli jakoś by się udało i by ramka nie pękła.. Kupiłbym inną ale nigdzie już nie ma takiej.
Witam. Ostatnio kupiłem taką ramkę do swojej hondy:
http://zapodaj.net/images/fe6c0e7d28ae9.jpg
Niestety nie ma ona otworu na regulacje reflektorów.
Mam pytanie: czy da się wywiercić ten brakujący otwór? Próbował ktoś?
Szukam tego panelu i szukam i mi się nie trafia :/ Ja na twoim miejscu nic bym nie wiercił,a te pokrętło zostawił pod spodem bo i tak z tego nie korzystasz.
Szukam tego panelu i szukam i mi się nie trafia :/ Ja na twoim miejscu nic bym nie wiercił,a te pokrętło zostawił pod spodem bo i tak z tego nie korzystasz.
W sumie przez rok czasu nie użyłem ani razu :P napisałem do firmy, która ma taki sprzęt jak Butler, zobaczę czy to wytną. A jak się nie uda to zostanę chwilowo bez regulacji, bo na fabryczną ramkę nie mogę już dłużej patrzyć :P
Ja bym spróbował zrobić mały otwór wiertłem a potem go powiększyć czymś typu dremel z końcówką ścierną...
Ja bym kupil panel z polifta. Fakt, bedzie wiecej zaslepek ale przynajmniej nie bedzie rzezby :)
Troche szkoda znowu kasiorki na nowa ramke, tymbardziej ze z tylu sa wszystkie zaczepy zeby ta regulacje przykrecic, brakuje tylko tego nie szczesnego otworu.. Kusi mnie zeby maly wiertlem to dziabnac :p
Troche szkoda znowu kasiorki na nowa ramke, tymbardziej ze z tylu sa wszystkie zaczepy zeby ta regulacje przykrecic, brakuje tylko tego nie szczesnego otworu.. Kusi mnie zeby maly wiertlem to dziabnac :p
Szybkie wyszukiwanie - 70 zl + przesylka na allegro. A swoja mozesz sprobowac odsprzedac, moze sie trafi chetny :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.