Zobacz pełną wersję : Sedan USDM a EDM - duże różnice??
Witam,
Kurcze, szukałem, ale jakoś znaleźć nie mogę...
Czy duże są różnice między sedanami USDM a EDM? Szwagier zastanawia się nad USDMem jako że są sporo tańsze i za około 30tyś już można wyrwać, ale pytanie czy jak się coś przykładowo zepsuje to czy będzie duży zonk...
Chyba że różnią się tylko pasem przednim i tylnym a reszta jest taka sama jak w europejczykach, to bonus ;)
Dzięki z góry i sorry jeśli temat już się przewijał... (a domyślam się że tak :/)
Jeśli mówimy o wersji 1.8, to w europejskich sedanach jest skrzynia 6-cio, a w amerykańskich 5-cio biegowa. Do tego w wersjach amerykańskich DX i LX tylne hamulce są bębnowe, a w EDM tarczowe (żeby mieć tarczowe z tyłu w USDM, trzeba szukać wersji EX). Do tego kierownica inna. Więcej róznic jakos mi nie przychodzi do głowy.
Chodzi o 1.8 z automatem, coś takiego http://otomoto.pl/honda-civic-C17368494.html
Głównie mam na myśli czy nie ma jakichś dziwnych rozwiązań, zupełnie inny silnik, skrzynia, zawieszka itd.
Witam wszystkich,
Czy mógłbym prosić o informacje odnośnie różnic pomiędzy wspomnianymi w temacie wersjami. Interesuje mnie głównie czy poza karoserią są też inne różnice (silnik, zawieszenie, generalnie mechanika) a co za tym idzie czy nie będzie problemów z częściami?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie, gdyż szukam właśnie dla siebie wersji amerykańskiej Civica VIII w sedanie :)
Dzięki za przeniesienie!
Może dopiszę iż szukam amerykańskiego sedana z manualną skrzynią biegów..
A czy ktoś mógłby napisać po czym rozpoznać wspomnianą wersje EX?
Ewentualnie będę bardzo wdzięczny za jakiegoś linka z opisem poszczególnych wersji civica VIII gen.
Z góry dziękuję
http://automobiles.honda.com/civic-sedan/specifications.aspx
iced_devil
09-04-11, 21:51
ja użytkuję sedana od ponad roku w PL i żadnych problemów z częściami nie było.... a kupiłem: 2 pióra wycieraczek, kilka filtrów oleju i filtr przeciwpyłkowy.... ;) jedyną poważną częścią było łożysko, które ściągnąłem ze stanów, ale nie ze względu na kłopot z dostępem, ale na to że w cenie niewiele większej niż sobie życzyli w ASO za jedno, kupiłem i ocliłem 2 szt ;) a tu link do artykułu w wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_%28eighth_generation%29 o wersjach civa 8 generacji na świecie
a tu w skrócie: The EX model adds a power moonroof, 4-wheel disc brakes, 16-inch alloy wheels, an additional 12-volt accessory outlet (for a total of two), a 350 watt stereo system with six speakers (coupe only, the sedan EX comes with a 160 watt stereo system), exterior temperature indicator, a foldable rear arm rest with integrated cupholders (sedan only), and an optional voice-activated navigation system.
Super - dzięki śliczne za pomoc !
:)
http://images38.fotosik.pl/793/8afda94c605bbac4m.jpg (http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8afda94c605bbac4)
Zauważyłem, kilka dodatkowych różnic w środku:
1 - co to za przycisk?
2 - brak zapalniczki - czy można w związku z tym podłączyć tu np. ładowarkę od nawigacji ze standardową końcówką?
3 - tutaj być może, nie tyle chodzi o wersję USA co o inne wyposażenie (domyślam się, że tu jest klima manualna, a z ekranikiem jest climatronic...)
4 - schowek zamiast regulacji świateł itp. tak na marginesie do czego służą przyciski nad schowkiem
z góry dzięki za pomoc :)
4 - schowek zamiast regulacji świateł itp. tak na marginesie do czego służą przyciski nad schowkiem
Jak widzisz to jest ta uboższa wersja i nie ma przycisków na kierownicy. Tam są przyciski do kasowania przebiegu dziennego i zmiany kilometrów na mile o ile pamiętam.
Jak widzisz to jest ta uboższa wersja
Tak tak ja wiem że to nie jest EX. "Złapałem" tylko takie przykładowe foto z sieci.. a pozostałe oznaczenia? Ktoś pomoże?
To jest fotka najniższej wersji wyposażenia (DX?), LX łatwo rozpoznać po tempomacie z prawej strony na kierownicy, w EX dodatkowo z lewej regulacja radia
1. kontrolka włączenia poduszki pasażera - świeci się , gdy poduszka jest wyłączona, np gdy posadzimy tam dziecko w foteliku to czujnik wykryje mniejszy nacisk i wyłączy poduszkę
2. gniazdo zapalniczki jest właśnie pod tą klapką, w EX jest jeszcze drugie gniazdo w podłokietniku
3. w USA są tylko manualne klimy
4. u mnie w Coupe jest tu regulacja lusterek i miejsce na dodatkowy włącznik np. światła przeciwmgielnego tylnego ( trzeba samemu dorobić)
BTW: czy ktoś wie jek dobrać klocki hamulcowe przednie do wersji USA? Są takie same jak w wersji europejskiej?
ja użytkuję sedana od ponad roku w PL i żadnych problemów z częściami nie było.... a kupiłem: 2 pióra wycieraczek, kilka filtrów oleju i filtr przeciwpyłkowy.... ;) jedyną poważną częścią było łożysko, które ściągnąłem ze stanów, ale nie ze względu na kłopot z dostępem, ale na to że w cenie niewiele większej niż sobie życzyli w ASO za jedno, kupiłem i ocliłem 2 szt ;) a tu link do artykułu w wiki http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Civic_%28eighth_generation%29 o wersjach civa 8 generacji na świecie
a tu w skrócie: The EX model adds a power moonroof, 4-wheel disc brakes, 16-inch alloy wheels, an additional 12-volt accessory outlet (for a total of two), a 350 watt stereo system with six speakers (coupe only, the sedan EX comes with a 160 watt stereo system), exterior temperature indicator, a foldable rear arm rest with integrated cupholders (sedan only), and an optional voice-activated navigation system.
Kolego a mozesz podesłać mi linka jak to łozysko wygląda itp poniewaz tez przymiezam sie do wymiany a chce kupić odpowiednie z góry dzieki
4. Przyciski nad schowkiem sluza do sciemniania i rozjasniania jasnosci licznika i kontrolek na calej desce rozdzielczej, obok guzik do przelaczania mile/kilometry a drugi to przebiegi oraz zywotnosc oleju.
Trudno wyczuć różnice w wersjach - bo na razie nic się nie psuje
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.