Zobacz pełną wersję : problem z centralnym zamkiem
Witam wszystkich , mam problem z centralnym zamkiem mianowicie nie chcą się zamykać drzwi od str. pasażera, widać że próbuje się zamknąć alo coś mu to ciężko idzie i w rezultacie drzwi pozostają otwarte. Co to może być i jak to naprawić??
a manualnie idzie rygiel?
Albo zamek stoi, nie ma smarowania i siłownik nie ma siły ruszyć cięgnem, albo fabryczny interfejs od centralnego zamka dostał wilgoci ( bo w jest w drzwiach) i sie spier..... Jeśli to opcja pierwsza, to trzeba nasmarować zamek jakimś płynnym smarem albo oliwą (oby nie WD40), jeśli druga opcja to trzeba rozebrać interfejs, jęsli jest zalany wodą, zaśniedziała płytka, to oczyścić, może pomoże. A jak nie to niestety wymienić.
mialem to samo, silownik trzeba nasmarowac...
przy czym ja wymienilaem silowniki przy okazji montowania alarmu
Albo zamek stoi, nie ma smarowania i siłownik nie ma siły ruszyć cięgnem, albo fabryczny interfejs od centralnego zamka dostał wilgoci ( bo w jest w drzwiach) i sie spier..... Jeśli to opcja pierwsza, to trzeba nasmarować zamek jakimś płynnym smarem albo oliwą (oby nie WD40), jeśli druga opcja to trzeba rozebrać interfejs, jęsli jest zalany wodą, zaśniedziała płytka, to oczyścić, może pomoże. A jak nie to niestety wymienić.
Zamek(ten od drzwi pasażera) normalnie się zamyka kluczykiem tak więc to chyba coś z siłowniczkiem albo ten interfejs ?a gdzie dokładnie jest interfejs? a jak będzie do wymiany to ile mniejwięcej może kosztować? I jeszcze jedno czy w hondach to od środka się drzwi nie da zamknąć???!
I jeszcze jedno czy w hondach to od środka się drzwi nie da zamknąć???!
da się
Drzwi powinny normalnie się od środka zamykać, jeśli nie możesz ich zamknąć, to znaczy, że zamek sie zacina na tym cięgnie. Ja tak miałem w solniczce. Interfejs powinien być w dzwiach pasażera. Natomiast po tym co napisałeś wnoskuję, że jednak zamek sie zacina.
Dzięki za pomoc popróbuje je przesmarować i dam znać czy pomogło. Ale chyba bede musiał pojechać do elektryka bo mam jeszcze problem z elektryczną szybą tj. jak ją opuszczam to im niżej tym ciężej idzie aż tapicerka na drzwiach się odgina ! szok dopiero co ją kupiłem i już mam problemy . Ale to i tak nie przyćmi mojego zadowolenia z odgłosu tego silniczka i przyspieszenia zwłaszcza w okolicach 6 tys. :)
Jak już zdejmiesz boczek dzwi, to posmaruj prowadnice od szyby, może pomoże i obędzie się bez wizyty w warsztacie.
witam, mam podobny problem a mianowicie drzwi od strony pasazera sie zamykaja normalnie bez problemu ale sie nie otwieraja mowie o centralnym bo z kluczyka bez najmniejszego problemu sie zamykaja i otwieraja. ?????
prawdopodobnie rozkręcony albo uszkodzony łącznik od cięgna siłownika. Zdejmij boczek i sprawdź
Zameczek przesmarowany prowadnice szyb też (tylko miałem mały problem jak zdejmowałem boczek prawie go połamałem :speszony: ale jakoś poszło)teraz śmiga jak talala i nawet drzwi się od środka zamykają .Dzięki za pomoc :poklony:
I jeszcze jedna sprawa ,światła cofania nie działają , żarówki dobre , bezpieczniki też ,co to może być że nie świecą?
prunda nie maja :D
spawdz moze cos sie w cokolikach z przewodami porobilo
Albo czujnik w szkrzyni.
Poszukaj, gdzieś o tym było
wojtekszczur
22-03-07, 08:56
Z tym światłem cofania to zdecydowanie wina kabli !!
Miałem to samo cuda robiłem czujniki powymieniałem i dalej była lipa.
Problem leżał w kostce łączącej przewody elektryczne.
Sprawdż dobie kostke która doprowadza zasilanie do tylnej czesci samochodu.
ta kostka jest umieszczona z boku oparcia foteli tylnych od strony lewej (kierowcy)
Ja miałem w kostce ukruszony pin który doprowadza zasilanie do świateł cofania !!
Małe lutowanie i wszytko gra
miłej zabawy
Witam. Miałem ten sam problem.Zdjąłem boczki , odkleiłem delikatnie folie i okazało się, że zamki były zaśniedziałe.Więc do ręki chwyciłem WD-40 zpsikałem wszystkie elementy zamka i chodzi teraz jakby auto wyjechało prosto z fabryki. Zapewne masz ten sam problem , który był u mnie. Polecam zdjąć boczki i sprawdzić stan zaśniedzenia zamków.
Pozdr.
Witam. Miałem ten sam problem.Zdjąłem boczki , odkleiłem delikatnie folie i okazało się, że zamki były zaśniedziałe.Więc do ręki chwyciłem WD-40 zpsikałem wszystkie elementy zamka i chodzi teraz jakby auto wyjechało prosto z fabryki. Zapewne masz ten sam problem , który był u mnie. Polecam zdjąć boczki i sprawdzić stan zaśniedzenia zamków.
Pozdr.
Powodzenia za kilka miesięcy, jak to WD-40 zwiąże się z całym syfem, to wtedy wogóle nie ruszysz zamka. Do smarowania zamków nie używa się WD-40 !!! To jest odrdzewiacz a nie smar do zamków. Działa on tak, że najpierw jest *****iście bo wypłukał syf, niestety wypłukał też smar z zamka i za jakiś czas efekt będzie taki, że zamek stanie i będzie jeszcze gorzej niż było. Zamki smaruje się smarem do zamków (może być w spayu), ewentualnie oliwą.
Powodzenia za kilka miesięcy, jak to WD-40 zwiąże się z całym syfem, to wtedy wogóle nie ruszysz zamka. Do smarowania zamków nie używa się WD-40 ! To jest odrdzewiacz a nie smar do zamków. Działa on tak, że najpierw jest *****iście bo wypłukał syf, niestety wypłukał też smar z zamka i za jakiś czas efekt będzie taki, że zamek stanie i będzie jeszcze gorzej niż było. Zamki smaruje się smarem do zamków (może być w spayu), ewentualnie oliwą
Dzieki za rade.Widzisz tak to jest jak ktoś kto nie ma pojęcia bierze się do roboty i później jeszcze ludzią daje złe rady.Dzieki Bogu mamy na świecie fachowców , którzy są szczodrzy i dzielą się dobrą radą z ludzmi , którzy mają mierne pojęcie o takich sprawach.Zamki się przesmaruje i bedzie cycuś. Dzieki za opierdziel i naukę. Pozdrawiam
Staram się pomóc i doradzić. A z tym problemem dość często się spotykam u klientów szczególnie zimą, którzy tak jak Ty napsikali do zamków WD-40 albo innego wynalazku a potem rozkładają bezradnie ręce i niewiedzą co zrobić jak samochodu nie mogą otworzyć. Moim celem nie było zmieszanie Cie z błotem :). Pozdrawiam
Witam
Dwa dni temu wysiadł mi centralny zamek, szkopuł w w tym że sprawdziłem wszystko:bespieczniki,siłownik,przełącznik i ten "interfrejs"czy może raczej przekaźnik.
Odkryłem jednak, że na przewodzie zasilającym ten interfrejs jest jakieś 7V zamiast 12tu, albo wcale niema.
Dziś od rana szukałem po przewodach i nie znalazłem nic, tylko jak podłączyłem na krutko przewód od akumolatora do tego przewodu zasilającego te przekaźniki w dżwiach od kierowcy to działa zamek jak nic.
Gdzie mogło się utlenić?Dodam, że niedawno też wysiadły światła od wstecznego i to nie są spalone żarówki. Czy jedno z drugim może mieć jakiś związek?????? :speszony:
miałem ten sam problem zamek sie zacinał(od drzwi pasażera) aż w końcu sie nie zamykał na pilot. Podkreślam że centralki nie mam oryginalnej hondowskiej. Okazało się ze miałem wodę w silniczku rozkręciłęm, wyciągłem wszystko i dałem do suszenia silnik zaczął działać i teraz czekam aż to wszystko doschnie i montuje spowrotem. Zobaczymy jak to wyjdzie, po złożeniu.
U mnie również nie zamykały mi się drzwi od strony pasażera, odpowiedzialny za to był coś w rodzaju przełącznika który jest dokręcony od dołu do zamka po stronie kierowcy. Należy go wykręcić, otworzyć wieczko i przeczyścić styki.
Można łatwo sprawdzić czy to on jest przyczyną problemu, wystarczy rozpiąć wtyczkę którą łączy się z kablami z zielonej centralki i w tej wtyczce na krótko łączyć środkowy najpierw z jednym przy krawędzi a potem drugim, wtedy powinny drzwi od pasażera zamykać się i otwierać.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.