Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : gumy usztywniajace sprezyny



Kirk01
10-03-11, 19:19
Jaka jest wasza opinja co do czegos takiego? http://moto.allegro.pl/gumy-usztywniajace-sprezyny-105mm-najtaniej-i1489641074.html
Czy to na pewno usztywni i auto nie bedzie sie bujalo na nierownosciach?

Wojtec12345678
10-03-11, 21:58
Ja mam coś takiego u siebie...i nic auta nie usztywniło a podniosło przód o 1,5 cm ...rozwiązanie na zime aby podnieść auto jeśli nie ma się gwintu tak jak ja, latem wywalam bo dla mnie to jest rozwiązanie chwilowe

Kirk01
11-03-11, 09:11
aha bo ja widzialem ze mam z tylu po 2 gumy zeby chyba nie dobijal i jest ok bo jak mowisz ze auto sie podnioslo to jak wyciagne to przy tych 17 to bede tarl

Wojtec12345678
11-03-11, 17:10
Małe sprostowanie...podniósł się z przodu ... na tył też chcaiłem włożyć na zime ale sensu nie było bo mogłem to zrobić bez zdejmowania sprężyn na podwórku, i nie podniósł się... to zależy gdzie masz te gumy włożone...jeżeli na górze tam gdzie sprężyna jest zgnieciona to auto na pewno się podniosło ale jeśli na dole to wątpie...

tomay
11-03-11, 22:23
tak jest pozakłądajcie gumy, dystanse, poucinajcie sprężyny i będzie super tuning w sam raz do sportu:eek:

tyle od mojej skromnej osoby

ps. opini na ten temat, na tym forum było już bez liku, wystarczy troszkę sie wysilić

Kirk01
13-03-11, 08:01
nie chce ucinac sprezyn i robic profanacji ale chce max usztywnic auto bo wczoraj jadac pierwszy raz po zimie na 17 po prostu szlak mnie trafial na naszych drogach jak mnie bujnelo na wyboju i obcieralem oponami o nadkola

Budziniak
13-03-11, 08:47
ten gumy nie usztywnią Ci samochodu. Tuleje zmień na PU zamienniki i zrób coś z amorami i sprężynami.

woPo
13-03-11, 20:34
Matko... Nie wpadłeś na pomysł, że coś może jest nie tak z Twoim zawieszeniem, skoro jest takie gibkie? Zamiast stosować półśrodki typu gumy za parę złotych, weź wymień co należy zanim zabijesz siebie lub innych!

Kirk01
13-03-11, 20:46
amory sprawne 75% sprezyny ok wiec nie widze potrzeby zmiany a po drugie trudno zeby przy 17 calach nie obcieralo nawet jak lekko bujnie pomysl woPo a potem pisz glupoty

4 lata mam gumy z tylu i tyl nie obciera czyli to nie polsroki bo bez tych gum jechalem po rancie

Silent
13-03-11, 21:06
Jakie masz et i szerokość felg? I jeszcze jaka opona naciągnięta jest na felge chodzi mi o szerokość i wysokość bo może to jest przyczyną że obciera?

Kirk01
14-03-11, 09:10
wiesz co tyl nie trze ale przod ale to chyba trzeba podgiac nadkola dw wewnatrz i bedzie ok et 40 opona 205/40 szerokosc felgi 7'

Wojtec12345678
14-03-11, 11:32
Jeżeli ci obciera o przód to masz mniej niż 40 ET podejrzewam że ok 35 ET bo przy 40 przy tej oponie nie powinno ci trzec
P.s. zagięcie rantów nie pomoże i tak będzie trzeć

Napisał Pati
napiszę więc jeszcze raz dla wszystkich, moderatora poproszę o wklejenie do pierwszego posta i do FAQ.
REGUŁA DOTYCZĄCA CIVICA 5 I 6 GENERACJI
DLA FELG 15", 16" i 17" średnicy ZALECANA SZEROKOŚĆ FELGI WYNOSI 6,5" LUB 7"
OFFSET:
Dla felg szerokości 6,5" - od 38 do 50
Dla felg szerokości 7" - od 40 do 50
Przy takich parametrach felga nie obciera o amortyzator, zawieszenie oraz nadkole niezależnie od obniżenia.
Rozmiary opon:
195/50R15; 195/55R15; 205/50R15
195/45R16; 205/45R16; 205/40R16; 215/40R16
205/40R17

INNE ROZMIARY FELG/OPON NA WŁASNE RYZYKO

Dla mnie to też jest pół środek te gumy...nie denerwuj sie tylko tak jest...jeżeli chcesz usztywnić auto najtańszym kosztem to zainwestuj w sprężyny z gwintem tylko że...hmmm delikatnie mówiąc są do DUPY ale robią z auta beton więc powinny ci pomóc i są tanie

Kirk01
14-03-11, 12:01
wszystko sie zgadza mam et 40 7 cali szer opona 205/40 i przod trze

a wiem co mowi bo czesto jedze przy wiekszym wymoju nierownosci na asfalcie i przy duzej predkosci tzn gdzies 60KM/h trze lewa strona bo prawa nie gdyz mam seryjne nadkole i tam jest ladnie podgiete do wewnatrz a lewa jest nowy blotnik i jeszcze nie podgiete i podejzewam ze to to

Wojtec12345678
14-03-11, 13:00
Spr czy nie masz lewej strony niżej o 2 cm civici lubią tak mieć

p.s. trze ci nawet w jeździe na wprost? :eek:

Kirk01
14-03-11, 13:31
tak ale nie caly czsa;) tylko jak trafie na jakas nierownosc a generalnie jak stoje to miedzy nadkole a opone wchodza mniej wiecej 2,5 palca a sprawdze to co mowisz:)a jak tak i mam nizej to 2cm to co to znaczy?

Wojtec12345678
14-03-11, 13:37
Niektóre civici tak mają że lewa strona jest niżej o 2 cm tak jak u mnie, a co to znaczy ? hmmm może dlatego lewa strona ci trze a prawa nie bo prawa jest 2 cm wyżej

Kirk01
14-03-11, 13:43
a to normalne ze tak jest?

johny-b
14-03-11, 15:11
TTTM - Ten typ tak ma

Kirk01
14-03-11, 18:50
masz racje lewa stronanizsza o szerokosc palca po prawej wchodza 3 palce po lewej 2

orzech85
14-03-11, 22:12
Tak już jest. Większość 5 gen tak ma. Było już to opisywane wielokrotnie. Lewa strona ok 1 cm niżej. Nie wiem czy w ogóle coś w tej kwestii wymyślisz nowego. Więcej Twoich nerwów, kombinowania i wydawania kasy na jakieś pierdoły typu gumy do sprężyn, niż to warte.

Kirk01
15-03-11, 10:39
masz racje trza sie przyzwyczaic:)

Wojtec12345678
15-03-11, 12:17
mimo wszystko coś bym z tym kombinował ale nie pół środkami...bo zniszczysz błotniki,odpryśnie Ci lakier w miejscach gdzie felga trze i będą rdzewieć błotniki...możesz to zlikwidować gwintem