Zobacz pełną wersję : Problem ze skladaniem oslony dachu - wersja exe
witam
czy ktos juz mial problem ze skladaniem oslony dachu ?? bo u mnie sie sklada 2 z tylu czesc bez problemu i otwiera a 1 stoi nieruchomo jak ja rusze recznie to idzie ale wtedy cos halasuje
mial ktos juz taki problem ??
pzdr
mikek
Paluch_tcw
10-03-11, 17:36
ja ostatnio tak miałem kilka razy niestety. jezdze nie patrzyłem co to może być..
do wymiany są tam takie jakies prowadnice czy cos takiego, wymieniali mi to na gwarancji
Paluch_tcw
10-03-11, 18:54
Nie wiesz moze jaki koszt takich prowadnic ?
Ja kupiłem civic'a 2 tygodnie temu. Kilka razy roleta strzeliła podczas rozsuwania. Zgłosiłem w ASO i w ramach gwarancji wymienia prowadnice. Z tego co mi mówili to znany problem występujący prędzej czy później w każdym civicu (modele przed liftingowe).
aha dzieki chlopaki
noso a ile czasu to trwalo i duzo jest dobania w tym bo chyba ciezko sie tam dostac
ja jade w srode do serwisu na wymiane amorkow tylnych to zglosze rolete
pzr
podobno muszą pół auta rozebrać, takie info gdzieś tu padło
pisałem TU (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?101430-R%F3%BFnice-1.8-Executive-2008./page4)
pisałem TU (http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?101430-R%F3%BFnice-1.8-Executive-2008./page4)
No to widcznie niektore ASO maja inny patent jak wymienic te prowadnice bo u mnie czas wymiany okolo 2h bez rozpruwania podsufitki itd
Jestem bardzo ciekawy jak to zrobili nie niszcząc podsufitki napisz jak to możliwe bo ja mam te części w domu i zastanawiam się czy nie zrobić tego samemu. Technicznie nie ma opcji aby tam się dostać bez zdjęcia podsufitki.
nie mam pojęcia jak oni to zrobili, ale fakt jest faktem ze zrobione i nic nie urwane itd :)
no coz miałem ten problem i zrobili mi to na gwarancji. konieczne jest ś.ciągnięcie podsufitki. Widziałem osobiście że takie malutkie mmm chyba prowadnice (wyglądało to tak: mała plastikowa tulejka a w nią wkręcona śrubka. Tulejka pękła stając się odrobinę większej średnicy i dlatego blokowała się poruszając się w tych prowadnicach, ślizgach). Tak czy inaczej 2 godziny spokojnej pracy i załatwione. Teraz wszystko działa jak należy.
Mam to samo. Jak kupowałem samochód na początku 2011 w salonie (ale używany), to mi to zrobili, po około 1.5 roku zaczęło się znowu blokować - chyba jakaś fabryczna niedoróbka. W sumie olewam bo i tak nie bardzo się ten dach przydaje.
Jedyny sposób na zacinające prowadnice to rzadki smar (silikonowy lub do łańcuchów) raz w miesiącu i będzie ok. :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.