Zobacz pełną wersję : Kręci, nie pali, pompa chodzi, zgasł przy upalaniu
Witam, wczoraj podczas popołudniowego przyspieszania, 1 do odcięcia i dwójka wysoko, 3 już przy 5 tys obrotów, samochód zgasł. Nigdy tak nie mial i zawsze chetnie wkrecal sie na obroty.
Kręci, nie pali, pompa chodzi, pali się check engine.
Mechanik stwierdził, że coś odcina zapłon.
Wczoraj wymieniane świece - raczej brak immo w aucie, kluczyk dorabialem i palil na obu - nie był programowany.
Ktos a ma jakis pomysl?
Komputer moze sie spalil albo kleknal?
Silnik B16A2.
Jak macie pomysl co sprawdzic to podawajcie.
Rozrzad nie naruszony - chyba, ze sie przestawic mogl? Ale czy wtedy by nie palil?
co Ci komp swieci? jaki kod?
Kontrolka chec engine w ogole nie reaguje na mostkowanie zlacza. Komp nie odpowiada
Auto dzis rano odpalilo na kilkanascie sekund, potem samo zgaslo.
Pompa nie dostaje pradu - ale dziala na 100%.
Ja stawiam komputer..
probowales pompe na krotko podlaczyc? moze przekaznik sie zawiesza albo styku nie ma dobrego i check wtedy swieci
pompa na krotko dziala, sprawdzane
z tego co piszesz wydaje mi sie ze komputer jezeli check sie swieci caly czas to raczej komp ja mialem podobnie ostatnio ale mi pompka chodzila ciagle i zalewala i check sie swiecil caly czas i wina byla w spalonym kompie
Nie pozostaje nic innego jak podmienic komputer i sprawdzic a potem zakupic nowy po prostu.
moim zdaniem "coś" z aparatem
Aparat zapłonowy ma wpływ na to, że pompa nie podaje paliwa? Tak jak by nie było w niej prądu?
a sorka nie doczytałem ze prąd nie dochodzi do pompy :/ jestem w kropce
przelutuj przekaźnik najpierw....
Wydałem rozkaz mechanikowi, żeby się tym zajął jutro ;)
Przekaźnik pompy jest jeden? Duzy na 6 czy 8 wejsc? On steruje iskra, pompa itd? Nie pamietam na ile mi powiedzial mechanik (wejsc), ale chyba tutaj jest przyczyna.
O co mam fachowo pytac w dziale "kupie"?
przekaznik pompy paliwa, jeden, duzy
Od czego bedzie pasowal przekaznik do Eg8?
Ludzie proponuja mi tu z ek3 np.
ja mam z mb6 :D a nie jestem pewny ale wydaje mi sie ze wszystkie sa takie same (przynajmniej w VIgenie)
nie kombinuj z przekaźnikami, szkoda kasy... to jest wina komputera
Auto raz pali a raz nie, sprobuje najpierw przekaznik, drogi nie jest, a komputer to juz wydatek, choc jak bedzie potrzeba zostanie zakupiony i on.
Moja Honda dzis po wielu, wielu trudnach odpalila i jezdzi .. wina to komputer - nie małe koszta.. ale w końcu znów straszy wadowickie ulice ;)
chciałoby się powiedzieć "a nie mówiłem" ;)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.