Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : civic 5D zawieszenie, ukl. ham

btrl
04-02-07, 14:21
Witam posiadam civica 5D 6gen (1996r)d14a2
mam zamiar wladowac do niego jakis silniczek z seri b18c.
Jakbyscie mogli mi doradzic jaki/jakie:
a) uklad hamulcowy
b) zawiszenie
??
no i do jakiego warsztatu(lodz, warszawa, poznan) sie skierowac najlepiej ile by to wynioslo tak naprawde to piszcie wszystko co wiecie bo jesli chodzi o ta tematyke to troche jestem zielony!
Wszystkie propozycje mile widziane
Z Gory dzieki za posty :)

Octane
04-02-07, 14:32
najlepiej wszsytko z angola vti, silnik, ukl hamulcowy, zawias, stabilizatory itp

btrl
05-02-07, 00:37
a orientujecie sie jaki by byl tego koszt?
interesuja mnie tylko nowki!!
czy w 10 kawalkach bym sie zamknal??

Cairo
05-02-07, 14:39
jeśli interesują Cię tylko nowe części to nie ma szans się zamknąć w 10kpln, myśle, że i w 20kpln mógłby być problem.

[ Dodano: Pon 05 Lut, 2007 ]
sorki bo może źle zrozumiałem, jesli chodzi Ci o nowe części tylko zawiasu i hamulców to się napewno zmieścisz w 10kpln, ale jeżeli mówisz o kompletnym swapie z silnikiem skrzynią, półośkami to odpada

Octane
05-02-07, 15:32
Ale ja nie rozumiem po co np nowe zaciski kpowac :bicie: Wystarcza nowe klocki i tarcze, amory i sprężyny. Najlepiej to szukaj jakies vti z anglii, bedzie najtaniej i najlepiej bo bedziesz mial wszystko, nawet wnetrze sobie przelozysz, bo chyba fotele kiera itp sa lepsze w vti.

btrl
05-02-07, 19:15
Cairo
chodzilo mi tylko o zawias i hamulce
Ja wiem ze w 10 kawalkach bym sie nie zamknal bo sam silniczek tyle stoi!!
No i teraz pytanko dalej kupowac od producenta czy polecicie mi cos innego ??
A tak poz tym to czy do starego zawiasu wejda poloski od seri b??(pytam z ciekawosci:P)
dzieki za posty :d

vtecmatti
07-02-07, 13:09
moze lepiej bedzie sprzedac to auto i kupic orginalne VTi, kase ktora wydasz vedzie ta sama a przynajmniej masz do tego fajny srodek i inne rzeczy co ma VTi