Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : spadające wolne obroty.



spec-88
08-03-11, 20:04
kurde problemów ciag dalszy. moze ktoś mi powiedzieć bo nie znalazłem żadnej fachowej odpowiedzi. why :/ silnik pracuje sobie na sssaniu jest niby okej ale jak sie zagrzeje to obroty spadają powiezmy do około 950 i po chwili czyt. 15s. zjeżdzaja do około 650-800 mniej wiecej. co powoduje wibracje silnika przenoszone na karoserie i łopotanie wszystkiego w samochodzie. i jak sie przegazuje to znów nominalne 950 około i po chwili zjazd znów strrasznie nisko. założony kolektor z z2 i regulacja śrubą za wiele nie pomaga bo jak ustawie mniejwiecej zeby było nominalnie to po momencie zjeżdzają spowrotem. na te niskie. czyszczenie krokowego i przepustnicy nie pomogło. zapłon ustawiony.

ArticR
08-03-11, 21:35
sprawdź dokładnie całe podciśnienie możliwe że masz gdzieś jakąś dziure i silnik łapie "lewe powietrze" lub coś jeśt źle wpięte, jeśli z podciśnieniem wszystko jest ok to możliwe że potocznie zwany "silnik krokowy" może być uszkodzony i czyszczenie nic nie pomoże proponuję znaleźć kogoś kto ma taki sam silnik i przełożyć na próbę ten tzw "silnik krokowy"

Skowron48
08-03-11, 21:44
Sprawdź cały dolot, może podczas wymiany
założony kolektor z z2 nie były dane nowe uszczelki i efekt jest.
Tak poza tym, to proszę o intensywne korzystanie z szukajki. W ciągu tyg. jest zakładany temat propo niskich obrotów około 5 razy. Na forum jest tego pewnie ponad 50, miłej lektury :)

Ralfi
08-03-11, 23:10
hmm... myślę, że jednak silnik ma za mało powietrza przy niskich obrotach.... Jeśli śrubka się kończy od wolnych obrotów, to moż enależałoby minimalnie przeregulować otwarcie porzepustnicy, czyli delikatnie uchylić bardizej przepustnicę żeby ssało więcej powietrza i ew. doregulować śrubką od wolnych obr...

spec-88
09-03-11, 09:01
nie były dane nowe uszczelki i efekt jest.
były. oczywiscie uszczelka kolektora ssącego jest nowa :rolleyes:


myślę, że jednak silnik ma za mało powietrza przy niskich obrotach....
myśle że to raczej nie to bo słychać jak zasysa spore ilości powietrza.

Ralfi
09-03-11, 19:04
Myślę, że na słuch tego nie stwierdzisz. Sciągnij dolot i zatkaj przepustnice ręką, jak zgaśnie i nigdzie nie będzie słychać podejrzanego syczenia, to wszystko jest szczelne. Byćmoże którejś wtyczki nie podłączyłeś? Chociaż zakładam, że check nie świeci. A może zamieniłeś przypadkiem wtyczki MAP sensora i położenia przepustnicy. Sprawdź po kolorach przewodów, czy są okej, chociaż, jeśli silnik pracuje prawidłowo, to wykluczam.