Zobacz pełną wersję : Parówa SIMOTA + LPG ?????
Witam :) Panowie i Panie mam takie zapytanie. Czy parówa Simoty może być z lpg?? Gazu często nie używam najczęściej jeżdżę na benzynie bo szkoda mi silnika żeby męczyć go gazem, sekwencji nie mam, jest to zwykła instalacja.
skolopendra
07-03-11, 15:10
nie ten dział
Jeśli nie ten dział to zapewne temat zostanie przeniesiony, ale chciał bym się czegoś dowiedzieć na ten temat. W końcu dział techniczny :)
Z sekwencyjną instalacją w d15z3 i stożkiem Simoty zrobiłem jakieś 15tys. km na gazie i wszystko było ok. Zakładać. Jeździć.
O i to jest odpowiedz :) czyli bez problemów mogę sobie pozwolić na tego moda :)
skoro piszesz ze zwykla instalacja to rozumiem że IIgen czyli mikser, a więc nie bedzie z tego zadnych efektów poza wizualnymi pod maską:rolleyes:
Starstruck
07-03-11, 16:25
Ale chłopak nie jeździ na gazie. Jest na forum użytkownik Tyliq, on ma praówę simoty w zagazowanym D15B7 i nie ma sekwencji. Z tego co wiem, wszystko mu działa :)
Ale chłopak nie jeździ na gazie. Jest na forum użytkownik Tyliq, on ma praówę simoty w zagazowanym D15B7 i nie ma sekwencji. Z tego co wiem, wszystko mu działa :)
A czy ja gdzieś napisałem ze nie bedzie dzialać :confused: To że nie jeździ na gazie nie ma tutaj akurat większego znaczenia, bo jeśli jest dolot zdławiony mikserem to nie będzie z tego ani mocy ani efektów dźwiękowych...
rozumiem że jak mam sekwencję to wrzucenie parówy simoty ze stożkiem coś tam da, podobnie jak na benzynie ? :)
A czy ja gdzieś napisałem ze nie bedzie dzialać :confused: To że nie jeździ na gazie nie ma tutaj akurat większego znaczenia, bo jeśli jest dolot zdławiony mikserem to nie będzie z tego ani mocy ani efektów dźwiękowych...
Czyli co jeszcze by trzeba było dodać żeby było więcej mocy?? Sama parówa nie wystarczy w D15B2 ???
Jeżeli masz zwykłą instalkę LPG to masz zwężkę w dolocie, czyli zmniejszona średnice dolotu. Żeby były jakieś przyrosty musisz się pozbyć tej zwężki. Są 3 sposoby, wywalasz LPG albo wstawiasz Blosa zamiast miksera, ew. zmiana instalki na sekwencje. Tylko nie pytaj o blosa bo było to już wałkowane 100x.
hmm tak do końca na lpg się nie znam, Mam butle w kole i taki przełącznik że 1 mogę jeździć i odpalać na benzynie, 2 odpalać na gazie i jeździć na nim, 3 odpala na benzynie a powyżej 2 tys obr przełącza sie automatycznie na gaz...
zrozum, ze mikser dławi Ci dolot, więc nie ma sensu zakladac parówczaka.
to jedynie pozostaje zlikwidować te LPG albo założyć tego blosa????
kolega Pyrek już napisał jakie masz 3 wyjścia z tej sytuacji.
No wiem, kurcze nie wiem co mam zrobić teraz :P Chciał bym moja Hankę troche podrasować i teraz LPG stoi mi na drodze
Zostaw parówę , i odkładaj kasę na mpfi z z6 i blosa
No to teraz jestem zielony ;p to chyba sobie lepiej zmienic Hanke
do d15b2 nie ma mołziwości montowania sekwencji to na wstępie. proman ma racje parówa mija sie z celem. poza tym na stożu będzie "zdmuchiwało" mieszanke. jedyna opcja to mpfi +sekwencja+parówa wtedy bedzie to miało sens. warto?
A jak bym pozbył się LPG ??? :P
to chyba sobie lepiej zmienic Hanke
LOL
A jak bym pozbył się LPG ??? :P
Wcześniej dałem Ci odpowiedź. Jak chcesz jeździć na LPG to wstaw Blosa i możesz modzić dalej. Btw, czytanie ze zrozumieniem jest Ci chyba obce...
i tak beda marne efekty na dual point :P
LOL
Wcześniej dałem Ci odpowiedź. Jak chcesz jeździć na LPG to wstaw Blosa i możesz modzić dalej. Btw, czytanie ze zrozumieniem jest Ci chyba obce...
Jaki LOL zawsze sie opłaca zmianić na nowszy model i w tym V-Tec a jak nie to już to lepiej pozbyć sie LPG chyba?? bedzie taniej.
i modzić dalej, bo na gazie i tak nie jeżdżę
Ja troszke o tym wiem bo mam d16z6 w gazie z mixerem bez sekwencji i da sie normlanie jezdzic juz przejechalem mnustwo kilometrow tyle ze jesli chce załozys stozek a go nie mam bo mam zwykly filter to musze sekwencjei załozyc badz pozbyc sie gazu ale znam ludzi z turbo i gazem i tez jezdza tyle ze wtedy to juz tylko sekwencjia
A nie doczytałem masz kilka rozwiazan tak jak juz ktos napisal blos i stozek
2 pozbycie sie gazu wtedy masz ogromne mozliwosci w tunigu np ta parowe
3 przerobic zwykly gaz na sekwencyjny to ok 1700~mniej wiecej tyle to powino kosztowac plus minus 200
ale to ty musisz sam zdecydowac czy chcesz miec auto ktore bedzie popie.... i palilo wiec auto tylko do jazdy w powaznym celu badz po miscie co jakis czas
albo załozyc sekwencjie i dalej modzic wtedy masz mneijsze nawet spalenie gazu chodz jak to sie mowi czi co maja lpg katuja silniki z tym to moza sie klucic bo z jednej strony niby to jest suchy gaz i nie ma takiego smarowania silniku a z 2 strony za zaoszczedzona kase mozesz kupic sobie 2 silnik
sprawa jest prosta musisz sie przespac z swiadomoscia i swoja decyzjia czy chcesz gaz czy nie do czego te auto ma byc czy warto gaz kasowac aby stozka dac zawsze mozesz np wstawic kolektor 4-2-1 plus tłumik środkowy przelotowy i koncowy usunac kata i jechac na strojenie wtedy masz z 20 do skrajnych przypadkow 50 KM wiecej napisz na priv do mnie to ci moge wszystko wytłumaczyc szczegołowo i odpowiedziec na wszystkie twoje pytania:) pozdrawiam
zawsze mozesz np wstawic kolektor 4-2-1 plus tłumik środkowy przelotowy i koncowy usunac kata i jechac na strojenie wtedy masz z 20 do skrajnych przypadkow 50 KM wiecej
albo za mało doczytałeś albo poniosła Cie fantazja :eek::eek::eek:
na wydechu można zyskac koło 10 koni :P
Podłączam się do tematu, bo nie znalazłem innego: czy można zamontować parówę w D13B2?
Dla efektu dźwiękowego np. :) Przy customowym wydechu 4-2-1, 2" kwasówka, środkowy M-Tech i końcowy Twin Loop OBX będzie to miało sens?
nie bedzie żadnego dźwieku na ssaku d13:) przynajmniej nie taki do którego parówa została stworzona:D
OK. Zapamiętam - dzięki :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.