Zobacz pełną wersję : Bujanie przy duzych predkosciach
Witam
Od paru dni jestem posiadaczem Hondy Civic 1,5 z 98 roku. Jestem laikiem jezeli chodzi o sprawy techniczne wiec chce sie poradzic was.
Moj problem jest nastepujacy:
Przy wiekszych predkosciach (90-120km/h) po najechaniu na "dolek" (nie dziure tylko poprzeczna nierownosc jaka mozna znalesc np na poczatku i koncu mostu) buja mi nadwoziem i auto lekko znosi na boki. Musze zanaczyc ze przy malych predkosciach to nie wystepuje. Jakies sugestie? Co moze byc powodem takiego zachowania?
Nadmienie ze przebywam w UK i z tego co zauwazylem jest troche trudniej o warsztaty "szukajace" przyczyny. Na zbierznosci bylem lecz dowiedzialem sie ze to nie to jest powodem i zostalem odeslany z kwitkiem, cisnienie w oponach sprawdzone. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam
Honda Civic ls 1,5 d15z8 Vtec-e
a jaki stan amortyzatorów? Nie masz wrazenia ze auto "pływa" po drodze?
ew. w jakim stanie sa tuleje wahacza z tylu, tzw. duze cukierki?
Rozmawialem dzisiaj z kumplem mechanikiem i stawia na amorki z tylu. Auto poza podana sytuacja zachowuje sie w miare stabilnie.
Jak mozna sprawdzic stan cukierkow i amortyzatorow bez ingerencji mechanika?
Ps dzieki za odpowiedzi to skraca moja liste :)
Amorków nie sprawdzisz raczej bez stacji diagnostycznej - jedynie co możesz sprawdzić to czy nie ciekną, a cukierki na podnośniku/kanale
skolopendra
08-03-11, 12:46
Przy wiekszych predkosciach (90-120km/h)
;)
zmień amory na kyb agx to przestanie bujać
Dziekuje za odpowiedzi.
W najblizszym czasie amorki pojda na wymiane a i przy okazji ocenie stan cukierkow.
Amorków nie sprawdzisz raczej bez stacji diagnostycznej - jedynie co możesz sprawdzić to czy nie ciekną, a cukierki na podnośniku/kanale