PDA

Zobacz pełną wersję : Bujanie przy duzych predkosciach

Sprezyna
07-03-11, 13:41
Witam
Od paru dni jestem posiadaczem Hondy Civic 1,5 z 98 roku. Jestem laikiem jezeli chodzi o sprawy techniczne wiec chce sie poradzic was.

Moj problem jest nastepujacy:
Przy wiekszych predkosciach (90-120km/h) po najechaniu na "dolek" (nie dziure tylko poprzeczna nierownosc jaka mozna znalesc np na poczatku i koncu mostu) buja mi nadwoziem i auto lekko znosi na boki. Musze zanaczyc ze przy malych predkosciach to nie wystepuje. Jakies sugestie? Co moze byc powodem takiego zachowania?

Nadmienie ze przebywam w UK i z tego co zauwazylem jest troche trudniej o warsztaty "szukajace" przyczyny. Na zbierznosci bylem lecz dowiedzialem sie ze to nie to jest powodem i zostalem odeslany z kwitkiem, cisnienie w oponach sprawdzone. Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam

Honda Civic ls 1,5 d15z8 Vtec-e

rafal86
07-03-11, 15:47
a jaki stan amortyzatorów? Nie masz wrazenia ze auto "pływa" po drodze?

Heiner
07-03-11, 16:00
ew. w jakim stanie sa tuleje wahacza z tylu, tzw. duze cukierki?

sivy
07-03-11, 16:04
cukierki albo drazki

Sprezyna
08-03-11, 01:44
Rozmawialem dzisiaj z kumplem mechanikiem i stawia na amorki z tylu. Auto poza podana sytuacja zachowuje sie w miare stabilnie.
Jak mozna sprawdzic stan cukierkow i amortyzatorow bez ingerencji mechanika?

Ps dzieki za odpowiedzi to skraca moja liste :)

pablo_020
08-03-11, 07:02
Amorków nie sprawdzisz raczej bez stacji diagnostycznej - jedynie co możesz sprawdzić to czy nie ciekną, a cukierki na podnośniku/kanale

seyren
08-03-11, 11:56
Moze krzywe felgi?

skolopendra
08-03-11, 12:46
Przy wiekszych predkosciach (90-120km/h)
;)
zmień amory na kyb agx to przestanie bujać

Sprezyna
09-03-11, 12:20
Dziekuje za odpowiedzi.
W najblizszym czasie amorki pojda na wymiane a i przy okazji ocenie stan cukierkow.

swoje2
10-03-11, 23:26