Zobacz pełną wersję : centralny zamek
nie chce zdublować tematu ale nie mogę znaleźć podobnego
więc problem jest przy otwieraniu c zamka borykam się z tym już trzeci rok aso wymieniło mi moduł c. zamka, zegary a teraz umówiony jestem na wymianę jeszcze jakiegoś modułu. główny problem tkwi w tym że sytuacja pojawia sie żadko więc w aso ciężko jest im zdjagnozować co i jak. miał ktoś podobną sytuację
nie chce zdublować tematu ale nie mogę znaleźć podobnego
więc problem jest przy otwieraniu c zamka borykam się z tym już trzeci rok aso wymieniło mi moduł c. zamka, zegary a teraz umówiony jestem na wymianę jeszcze jakiegoś modułu. główny problem tkwi w tym że sytuacja pojawia sie żadko więc w aso ciężko jest im zdjagnozować co i jak. miał ktoś podobną sytuację
A co konkretnie się dzieje? Bo jeśli to, że czasem z pilota się nie otwiera, to przecież TTTM :) Dotykasz przycisku od klapy bagażnika i się cudownie odblokowuje...
dokładnie to co Mówisz tylko co to jest tttm bo seriws kombinuje na wszystkie sposoby
:D u mnie też tak to działa
dałem się wkręcić okiej mickee a tak poważnie to mają wymienić jeszcze moduł ciekawe co bedzie dalej
u mnie miało to miejsce może ze 3 razy i potwierdzam że w owych sytuacjach naciśnięcie zamka bagażnika rozwiązywał problem hehheheh, no cóż jak pisze kolega powyżej TTTM :-)
cześć, czy ktoś z Was jest w stanie mi wyjaśnić czym różni się zamknięcie auta wciskając raz przycisk na pilocie (bez sygnału dźwiękowego) od zamknięcia po wciśnięciu przycisku dwa razy (z sygnałem dźwiękowym)???
Barthez007
09-03-11, 08:30
Zamknięcie i zamkniecie z załączniem alarmu?
no właśnie nie wiem :confused: bo instrukcja tłumaczy to niejasno: pojedyncze wciśnięcie to pełne zamknięcie (drzwi + alarm) a podwójne wciśnięcie z sygnałem dźwiękowym to zamkniecie z wyłączeniem czujników wewnątrz auta. i weź tu bądź mądry.
a masz fabryczny alarm? u mnie po 2-krotnym naciśnięciu przycisku zamykania nie ma żadnego sygnału...
a alarm jest na pewno (kiedyś zamknąłem auto z otwartą szybą, po otwarciu zamka od wewnątrz włączył się alarm)
Paluch_tcw
09-03-11, 09:23
no właśnie nie wiem :confused: bo instrukcja tłumaczy to niejasno: pojedyncze wciśnięcie to pełne zamknięcie (drzwi + alarm) a podwójne wciśnięcie z sygnałem dźwiękowym to zamkniecie z wyłączeniem czujników wewnątrz auta. i weź tu bądź mądry.
I instrukcja w tym przypadku ma racje :) Tak jest jak zamkniesz auto 2 krotnie przyciskając (z sygnałem alarmu) to wyłączasz alarm, który właśnie tym sygnałem Cię o tym informuje :) W nowych Vw np. T5 też tak jest bo mam takiego pod domem :)
u mnie nie ma różnicy czy wcisnę raz czy dwa żadnych dźwięków
To dział ale tylko w wersji z czujnikami wnętrza ( czytaj ruchu) masz takie fabryczne czujniki ? wątpię, to jest potrzebne jak chcesz zamknąć auto i np. zostawić człowieka/zwierzę w środku.
nie jestem pewien ale alarm fabryczny był chyba tylko w jednej wersji
Paluch_tcw
09-03-11, 10:15
nie, jest również 2 model z czujnikami ruchu w środku, rzadko spotykany.
u mnie nie ma czujników ruchu i podobno działa to tak:
1 wciśnięcie, to zamknięcie drzwi i włączenie alarmu
2 wciśnięcie w ciągu 5 s to dodatkowe ryglowanie drzwi. Tak przynajmniej pisze w instrukcji (z tego co zapamiętałem bo czytałem 3 lata temu heheh)
nie chce zdublować tematu ale nie mogę znaleźć podobnego
więc problem jest przy otwieraniu c zamka borykam się z tym już trzeci rok aso wymieniło mi moduł c. zamka, zegary a teraz umówiony jestem na wymianę jeszcze jakiegoś modułu. główny problem tkwi w tym że sytuacja pojawia sie żadko więc w aso ciężko jest im zdjagnozować co i jak. miał ktoś podobną sytuację
Ja to mialem zagrozilem sadem i wymiana auta na nowe i znalazlo sie rozwiazanie. Wymieniono modul immobilizera i zmieniono "czapki" kluczykow po czym je przeprogramowano - jak reka odjal. Bylem pierwszy w Polsce jak na mnie to testowano. Teraz jezdze juz 2 miesiac i ani jednego problemu...
Sprawa dotyczy zacinania sie zamka i dotykania tylnej klapy...
nie, jest również 2 model z czujnikami ruchu w środku, rzadko spotykany.
te czujniki fabryczne powinny być na słupkach?
nie na słupkach tylko w podsufitce przy oświetleniu przednim, z tego co mi wiadomo to takich wersji w PL nie było
jak ktoś ma niech cyknie fotkę jak toto wygląda i gdzie siedzi
nie na słupkach tylko w podsufitce przy oświetleniu przednim, z tego co mi wiadomo to takich wersji w PL nie było
hmm no to powiem Ci, że właśnie tam mam czujniki - w podsufitce przy oświetleniu :) i chyba się mylisz bo moja Hania kupiona była w polskim salonie w Warszawie. Przy czujnikach jest jeszcze takie małe niebieskie światełko (dioda), która świeci cały czas. Ktoś wie co to jest?
Jeśli okazuje się, że mam czujniki to rozjaśniła mi się niewiadoma z zamykaniem na 1 i 2 kliknięcia :D
dioda to "celownik" żebyś po ciemku mógł zapalić światło bez szukania po omacku
że właśnie tam mam czujniki - w podsufitce przy oświetleniu
cyknij fotkę jeśli to nie problem
Tak to wygląda u mnie. Teraz dopiero na zdjęciu zobaczyłem, że tylko po lewej stronie są dziurki, a po prawej zaślepione. Możliwe, że tam są czujniki?
https://picasaweb.google.com/lh/photo/iFfWoWjClZntu0JsAJsUrA?feat=directlink
Nie to normalna lampka
oryginalne czujniki wyglądają tak http://img156.imageshack.us/img156/872/interiorsensors.jpg (http://img156.imageshack.us/i/interiorsensors.jpg/)
A niebieska dioda jest do oświetlenia tunelu środkowego:o
Hmm czyli nie ma czujników wewnątrz. W takim razie już zgłupiałem z tym zamykaniem na 1 i 2 kliknięcia skoro nie ma czujników.
Możliwe ze tak jak ktoś wcześniej pisał to są to rygle... Jutro to sprawdze:p
hmm no to powiem Ci, że właśnie tam mam czujniki - w podsufitce przy oświetleniu :) i chyba się mylisz bo moja Hania kupiona była w polskim salonie w Warszawie.
:D
te dziurki z lewej strony to są do mikrofonu który zainstalowany jest do bluetootha przy wersji z navi
kolega reekinek pokazał prawidłowe zdjęcia wersji z czujnikami ruchu i ma ktoś w PL furę z takim czymś ? wątpię ;)
Witam. Mam problem z centralnym zamkiem. Gdy otwieram drzwi kluczykiem, nie załączając alarmu raz centralny załącza się i zamyka wszystkie drzwi i klapę bagażnika a raz zamyka tylko drzwi kierowcy. Podobnie jest z otwieraniem - raz otwiera wszystkie drzwi i klapę a raz tylko drzwi a klapy nie. Już po odgłosie podczas przekręcania kluczyka słychać czy otworzy wszystko czy nie.
Doradźcie co mogło się popsuć. Będę wdzięczny za podpowiedzi.
Pozdrawiam
Witam!!!!
Mam pytanie czy możliwe jest żeby zamarzł w drzwiach siłownik jeżeli to siłownik jest od centralnego zamka albo się spalił tylko 1??
Chodzi o to że lewe tyle drzwi nie otwierają się i nie zamykają ani z pilota ani z kluczyka jak próbuje z przodu otworzyć.
Paluch_tcw
27-01-12, 20:20
Spalić może się jeden - każdy zamek ma swój siłownik, zamarznąć mało prawdopodobne chociaż też może się zdarzyć, wrzuć auto do garażu albo na jakąś hale i zobacz
Zamek w drzwiach mógł zamarznać,przy siłownikach raczej się to nie zdarza,chyba że osłonka jest uszkodzona.Musisz zdjąć boczek drzwi i sprawdzic ,możliwe że styki masz zaśniedziałe.Wystarczy oczyścic i sprawdzić .Sprawdz jeszcze styki i napięcie na sterowniku zamka centralnego.
Przerabiałem to wczoraj. Nagrzać porządnie samochód, a potem wjechać w zamek ze sporą ilością smaru silikonowego. Co ciekawe psikałem w zamek odmrażaczem (jeszcze przed mrozami) i ten zamarzł, a zamek pasażera, którego nie ruszałem działał bez problemu. Nie ma to jak marketowy odmrażacz, pewnie skład obejmuje sporą ilość wody.
Maxextreme
23-04-12, 15:36
Witam
Przeszukałem forum ale nie umie znaleźć tematu odnoście uniwersalnych centralnych zamków do systemu linkowego. W moim civicu coupe 2006 uszkodził mi sie zamek bagażnika, potem zamek po stronie kierowcy, klucz wchodzi do końca ale potem całkowity opór. Fabrycznie ten model jest jakiś ubogi bo np nie ma centralnego zamka, albo nie ma wogóle opcji regulacji lusterek (nawet manualnej). Rozebrałem drzwi i okazało sie ze mam linki w pancerzach. elektryk powiedział ze nie ma opcji założyć siłowników i musze zciągnąć dedykowany do tego modelu centralny zamek. Niestety w polsce praktycznie nie osiągalny. Po poszukiwaniach na sieci znalazłem opis montażu uniwersalnego zamka centralnego do systemów linkowych, niestety opis jest z usa i w polsce też nie umiem znaleźć kogoś kto ma taki wynalazek w ofercie. Może ktoś już szukał takiego zamka albo wie czy np można wrzucic do coupe zamek dedykowany z sedana ?.
Z góry dzięki za pomoc.
Maxextreme
24-04-12, 16:23
chciałbym się grzecznie spytać dlaczego mój post został podpięty do tego wątku? czytałem go wcześniej ale nie uważam żeby łączyło mój post z tym coś więcej niż tylko określenie "centralny zamek". pytam ogólnie o uniwersalne zamki do systemu linkowego więc w zasadzie do całej 8 generacji civica. jest to temat bardziej ogólny niż tylko problem jednego użytkownika z orginalnie zamontowanym centralnym zamkiem. zaznaczam ze tylko pytam szanownego admina o powód podpięcia postu tutaj :)
Pozdrawiam
masz ubogą wersję tej qpety... centralny zamek musisz zalożyć aftermarketowy.
Maxextreme
24-04-12, 20:49
chodzi mi o ten typ zamka, po prawej http://www.a1electric.com/cable_locks.htm
chciałbym się grzecznie spytać dlaczego mój post został podpięty do tego wątku?
a jaki ten wątek ma tytuł ? Centralny zamek, więc tutaj pytamy o rzeczy z tym tematem związane, Twój problem tez się w tym "łapie"
Nie wiem czy dobrze podpiąłem temat,ale też jest o zamku.:)Wczoraj stwierdziłem iż zamek blokujący dzwignię otwierania bagażnika nie działa.Dokładnie nie chce się wkładka obrócić w pozycje LOCK:(.
Sprawa załatwiona.:D.Potraktowałem wkładkę WD40 i zaczęła działać.:p Czyli według zasady,że urządzenie które się rzadko używa lubi szwankować.A organ zanikać.;) Pozdrawiam.
Panowie gdzie jest moduł centralnego zamka??
Centralny wariuje mi w trakcie jazdy:( Drzwi sie zamykają, otwierają , masakra:(
Panowie gdzie jest moduł centralnego zamka??
Centralny wariuje mi w trakcie jazdy:( Drzwi sie zamykają, otwierają , masakra:(
Może warto sprawdzić najpierw czy nie jest to wina wiązki/przełączników w boczku u kierowcy ?
Bo może coś nie styka albo styka i to nie centralka wariuje a masz przetarcie na przewodach ?
NIe rozbierałem jeszcze drzwi:( Twierdzisz że od tego trzeba zacząć? gdzie te przetarcie mogą występować?
NIe rozbierałem jeszcze drzwi:( Twierdzisz że od tego trzeba zacząć? gdzie te przetarcie mogą występować?
Nie wiem.
Ale ja zacząłbym od rzeczy które mają największa szansę na uszkodzenie.
Czyli mechanicznych elementów - przycisków i wiązki w drzwiach kierowcy.
Jak na razie nikt nie narzeka na elektronikę w tych samochodach, więc nie zaczynałbym napraw jak a Passacie od wymiany modułu komfortu :D , a raczej od bardziej prozaicznych powodów.
U mnie w ciągu miesiąca sytuacja taka zdarzyła się chyba raz. Nie zawracam sobie tym głowy, bo przynajmniej będę miał musowe raz na jakiś czas otwarcie kluczykiem co mam nadzieję przełoży się na nie zastygnięcie wkładki :)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.