PDA

Zobacz pełną wersję : Problem Gwint RaceLand,tuleje amortyzatorów wymiary otworu na śrubę 5Gen i 6Gen



...Bartuś...
05-03-11, 18:25
Cześć

Mam następujący problem,wczoraj podczas montażu Gwintu RaceLand napotkałem pewien problem a mianowicie śruba którą przykręca się amortyzator jest większa od otworu w tulei.
Dostałem nie potwierdzoną informację że tuleja w 6gen ma właśnie większy otwór i ten gwint jest przewidziany do 6Gen.
Myślałem też żeby zostawić oryginalną śrubę ale otwór w widełkach amortyzatora jest jest za duży i amor tłukł co może spowodować urwanie śruby.

Śruba mocująca oem w 5Gen ma wymiar M10x80mm
A Śruba z gwintu RaceLand M12x80mm

Patrzyłem w EPC i tuleja amortyzatora w 6gen i 5gen ma inny numer katalogowy.

Może ktoś z Was miał podobny problem?

Gorliś
05-03-11, 20:07
Tuleje sie roznia - do V gena rozstaw widelek amortyzatorow jest wiekszy niz w VI gen. Ale sruba chyba ta sama.

Lcfr
05-03-11, 20:23
pisałem o tym już lata temu... Dałem też rozwiązanie problemu po taniosci...

...Bartuś...
05-03-11, 22:16
pisałem o tym już lata temu... Dałem też rozwiązanie problemu po taniosci...

A napisał byś też tutaj??Ew.podpowiedział w którym temacie to napisałeś??

kenny
06-03-11, 00:10
A napisał byś też tutaj??Ew.podpowiedział w którym temacie to napisałeś??

Prosisz Lcfr'a by użył za Ciebie szukajki?

...Bartuś...
06-03-11, 00:19
Szukałem dobrą godzinę i nie mogę znaleźć tego posta w którym zostało to napisane.

...Bartuś...
06-03-11, 14:03
Jeszcze jak by ktoś był w stanie podpowiedzieć które sprężyny powinny być z przodu,ponieważ na żadnej z nich nie ma oznaczenia przód tył.

Zdjęcie jakiegoś użytkownika:
http://i228.photobucket.com/albums/ee119/PiKapp504/Ole%20Blue/SDC10595.jpg

Zdjęcie z Allegro:
http://img16.allegroimg.pl/photos/oryginal/14/91/92/45/1491924575

Dodam że sprężyny które są nie mają tych ciaśniejszych zwojów są grubsze niż te z ciaśniejszymi zwojami.

Gorliś
06-03-11, 14:27
Grubsze na przod.

chomikawr
06-03-11, 22:04
ziomus napisalem ci proste rozwiazanie w PW

Lcfr
06-03-11, 22:42
dobra...
mając taki problem rozwiązałem go w taki sposób, ze zakupiłem 2 tuleje od przedniego wahacza (też od civic)
zewnętrzna średnica jest taka sama wiec pasują w wahacz idealnie a wewnętrzna jest właśnie pod większa śrubę i pasuje to idealnie do otworu w widełkach
ja miałem jeszcze problem bo ukręciłem śruby (pękły ze starości) i nie maiłem takowych wiec... kupiłem w jakimś "polmozbycie" od jakiegoś polskiego złoma (chyba polonez) - dokładnie takie jak trzeba twardością (bo też od zawiechy) i idealnie pasujące długością.

tak wiec potrzeba 2 tuleje z przedniego wahacza, wybić stare, włożyć nowe i otwory są już tej samej średnicy.

...Bartuś...
06-03-11, 22:43
Ziom masz u Mnie Piwo Za tą pomoc...Wielkie Dzięki.

kornel861
10-03-11, 00:02
Jak sie kupuje gwinty z krajow 3ciego swiata to tak jest:D:D:D

tez kiedys,myslalem o tym zawieszeniu:o i jak ze sprezynami?Zalozone,skacze jak na MTS czy TA ?

...Bartuś...
10-03-11, 00:17
Jak się nie czyta instrukcji obsługi to się potem pyta na forum. Znalazłem ją i tak dokładnie jest napisane która sprężyna gdzie ma być:p

I nie wiem kto porównuje zawias MTS do RACELAND bo poza ceną różni je wszystko.Jakość wykonania na bardzo wysokim poziomie,jest bardzo twarde,ale takie ma być.Nie wiem skąd biorą się te negatywne opinie o tym zawieszeniu.Na całym świecie zbiera pozytywne opinie w swojej klasie cenowej.


PS.Który zawieszenie nie jest teraz z krajów trzecich.Jakiś czas temu miałem katalog jednej z tajwańskich fabryk.I były tak wszystkie rzeczy markowych producentów bez logo.Wydech Buddy Club Spec II,Lotka Spoon czy Dokładka Mugena nie były najmniejszym problemem.

ygor
10-03-11, 08:28
I były tak wszystkie rzeczy markowych producentów bez logo.

czy to się przypadkiem nie nazywa podróba ? poza tym dobre firmy ktore przenosza produkcje do Chin czy gdzie indziej dbaja aby wszelkie zalzoone przez nich normy byly spelnione - tyle ze tam sila robocza tansza

...Bartuś...
10-03-11, 11:53
czy to się przypadkiem nie nazywa podróba ? poza tym dobre firmy ktore przenosza produkcje do Chin czy gdzie indziej dbaja aby wszelkie zalzoone przez nich normy byly spelnione - tyle ze tam sila robocza tansza

Bardziej tutaj chodzi o to że markowe firmy zamawiają części ze swoim logo.A na katalogu było napisane że wszystko robione jest z normami ISO i jakimiś tam jeszcze.