PDA

Zobacz pe³n± wersjê : Problem z ustawieniem zap³onu i g³owica z D14A7



noctyfer
05-03-11, 18:06
Witam szanowne grono. Kilku z Was widzia³o i zna mój projekt który dostêpny jest pod tym adresem:
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?29560-D14A7-by-noctyfer
Otó¿ mam pewien problem. Przed przeróbkami wi±zki mechanik ustawi³ mi zap³on na tzw. zero czyli znaki siê pokrywa³y. Problem pojawi³ siê w³a¶nie po zmianie wi±zki na OBD1 i wymianie aparatu zap³onowego na aparat z silnika D14A2. Otó¿ ni jak nie da siê ustawiæ zap³onu na znaki. Ju¿ dwóch mechaników powiedzia³o mi ¿e co¶ musi byæ pokrêcone z rozrz±dem, ale w sumie jak to mo¿liwe jak od wymiany aparatu zap³onowego przy rozrz±dzie nic nie by³o robione. Dodatkowo napiszê jeszcze ¿e samochód w dolnych partiach ³apie zamu³ê i zap³on odcina mi przy 6800, gdzie w kompie odcinkê mam ustawion± na 7400. Mo¿e kto¶ z Was mia³ podobny przypadek i podpowie mi czym mam siê kierowaæ i czy faktycznie jedynym wyj¶ciem jest rozebranie rozrz±du i z³o¿enie go od nowa.

Kolejne pytanko tyczy siê g³owicy. Otó¿ ostatnio dowiedzia³em siê ¿e kompresja w g³owicy D14A7 wynosi 9,8, natomiast w g³owicy któr± mam obecnie za³o¿on± czyli D16Y7 wynosi 9,4. Czy nie uzyskam lepszych efektów jak dam w³a¶nie t± g³owicê z D14A7 do planowania i portingu kana³ów i za³o¿ê wa³ek z D16Y7.

noctyfer
08-03-11, 09:07
Panowie nie szalejcie tak z odpowiedziami na te jak¿e trudne pytania. Nie nad±¿am z czytaniem.