mario997
04-03-11, 19:53
Witam posiadam honde civic benzyna LPG z 1996 roku 1.4 90km 16v 5d. Wiem ze ten temat był już poruszany wielokrotnie ale próbowałem już wszystkiego czyszczenie i wymiana silniczka krokowego , regulacja zaworów, czyszczenie przepustnicy, wymiana świec, reset komputera. lecz problem jak był tak jest w mojej hondzie obroty falują na benzynie na poziomie 1000-1700 obrotów natomiast na gazie chodzi równo .znaczy się obroty nie falują ale praca silnika jest niestabilna a z tłumika słychać takie jakby ,,pierdzenie’’ zauważyłem ze ostatnio ubywa mi płynu z chłodnicy lecz chłodnica jest sucha i nie ma śladów wycieku. Czy istnieje możliwość ze płyn przedostaje się do silnika i maga być tego takie efekty? Jeszcze jedna rzecz mnie w niej nurtuje gdy wyciągnę fajkę od świecy to samochód nie reaguje tak jakby na gazie pracował na 2 świecach ale jest to niemożliwe bo samochód nie stracił na mocy ,jazda jest w miarę płynna. Mechanicy rozkładają ręce a nawet jeden ,,fachowiec’’ powiedział mi ze jak na gazie się da jeździć to żeby jeździć na gazie. A kolejny znów chciał podkładać płytki pod zawory, jak w hondach sa albo hydrauliczne albo samemu poprzez szczelinomierz i zwykły kluczyk 10 można ustawić. . Mówi sie potocznie ze skrzynia się ,,zużywa'' chciałbym sie dowiedzieć jakie sa objawy tzw. ,,zużycia'' skrzyni?? czy ktoś wie?/ bo ostatnio słyszę dziwne stukanie jakby właśnie w skrzyni i jest to dość wyraźne szczególnie przy ruszaniu z miejsca podczas jazdy mniej lecz czuć wyraźnie inna prace, głośniejsza samochodu mechanik powiedział ze to poduszka silnika lecz po wymianie poduszki stuki nie ustały.Moze pora zmienic auto?Także widzicie jestem w kropce Crying or Very sad Czekam na jakieś pomysły myślę ze pomozecie Crying or Very sad.