Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : VII gen - wyciszenie w porównaniu z VI gen



teg
04-03-11, 10:04
Temat celowo tutaj, bo podejrzewam że zajrzy tu najwięcej osób które miały VI gen a teraz mają VII gen.

Sprawa dotyczy 5D, chociaż jestem też ciekaw, jak to się ma w przypadku sedana VII gen. Czy w VII gen poprawiono:
-wyciszenie odgłosów z zewnątrz
-wyciszenie silnika - o ile wiem, jest podobnie
-głośność pracy zawieszenia - w VI gen nawet jak zawias jest 100% sprawny to po prostu go słychać, w porównaniu do choćby Astry II różnica jest ogromna (na minus dla VI gen).

Czy miał ktoś okazję porównać do Mazdy 323f z lat 2003-2004?

Druga sprawa - słynna przekładnia kierownicza. Wiem że problem stuków najczęściej jest z winy tej "sprężynki", ale... czy zdarza się często, że to przez "prawdziwe" uszkodzenie przekładni (wytarcie listwy, itp.)? Załóżmy, że kupię VII gen 5D i przekładnia będzie ok, ale z czasem pojawią się stuki - czy największa szansa jest na to, że to przez sprężynkę?

Czy te przekładnie mają takie same problemy jak V i VI gen - z luzami na przekładni?

Do moderatorów: wiem że było dużo podobnych tematów, ale żaden nie wyczerpał tematyki takiego porównania ani nic mi nie wyjaśnił.

teg
08-03-11, 11:52
No nie żartujcie, że nikt nie jeździł VI gen a potem VII gen i nic na ten temat nie może napisać :)

Leeo
08-03-11, 20:24
cisza, bo jak widać wszystko zostało wyczerpane w innych tematach, typu usterki w VIIgen, czy też stuki w przednim zawieszeniu, a pisząc posta pod postem zarobiłeś zamknięcie tematu.
Dla pomocy, sam jeździłem MA8 D14A2 i przesiadłem się na EM2 i dla mnie skok jest spory. Odpowiednio na Twoje pytania:
-ciszej
-tak samo
-u mnie w 5D nie było słuchać pracy zawieszenia, w VIIgen jest jeszcze lepiej.

Pozdrawiam i zachęcam do lektury istniejących już tematów :)