firestone
04-03-11, 00:21
Witam!
Od niedawna jestem posiadaczem 6 gena z silnikiem 1.4 D14A3 z 1999r. Mam kilka pytań odnośnie tego auta:
1. Mam do niego tylko 1 kluczyk (czerwony-serwisowy). Jak wygląda krok po kroku procedura dorobienia kluczyka i jaki jest orientacyjny koszt. Szukałem w Internecie ale przeważnie zainteresowany posiadał również czarny kluczyk.
2. Zanim kupiłem honde widziałem polski fotoporadnik o przeróbce lamp przednich na type R'a. Teraz gdy już mam auto nie umiem go za cholerę znaleźć. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podrzucił link.
3. Chciałem zamontować stożek. Od seryjnej puszki z filtrem idzie rura która na końcu przyczepiona jest do plastikowej puszki (http://www.hostthenpost.org/uploads/156987214f6b581410b2401f15bc160f.jpg w lewym rogu jest to o co mi chodzi). Dowidziałem się że jest to chyba rezonator. Czy można go wyjąć i jaki jest jego wpływ na osiągi.
Z góry dziękuję za odpowiedzi na pytania. Pozdrawiam
Od niedawna jestem posiadaczem 6 gena z silnikiem 1.4 D14A3 z 1999r. Mam kilka pytań odnośnie tego auta:
1. Mam do niego tylko 1 kluczyk (czerwony-serwisowy). Jak wygląda krok po kroku procedura dorobienia kluczyka i jaki jest orientacyjny koszt. Szukałem w Internecie ale przeważnie zainteresowany posiadał również czarny kluczyk.
2. Zanim kupiłem honde widziałem polski fotoporadnik o przeróbce lamp przednich na type R'a. Teraz gdy już mam auto nie umiem go za cholerę znaleźć. Byłbym wdzięczny gdyby ktoś podrzucił link.
3. Chciałem zamontować stożek. Od seryjnej puszki z filtrem idzie rura która na końcu przyczepiona jest do plastikowej puszki (http://www.hostthenpost.org/uploads/156987214f6b581410b2401f15bc160f.jpg w lewym rogu jest to o co mi chodzi). Dowidziałem się że jest to chyba rezonator. Czy można go wyjąć i jaki jest jego wpływ na osiągi.
Z góry dziękuję za odpowiedzi na pytania. Pozdrawiam