Zobacz pełną wersję : dziwna maz w zbiorniku wyrownawczym.
Witam
Od czasu kiedy zrobilem kapitalny w mojej EG4 D15B2 jakies 7000tys km temu tzn. panewki,pierscienie, uszczelniacze,rozrzad itp. zauwazylem ze ubywa mi plyn w zbiorniku wyrównawczym,( po dolaniu do max po jakis 300 km jest tylko na dnie) ponadto w zbiorniku jest jakas gesta maz jakby olej? (chlodnica cala nie cieknie z niej) Dodam jeszcze ze mam caly silnik od oleju bo wycieka mi raczej spod uszczelki bo nie planowalem glowicy... i teraz pytanie, czy to wina uszczelki ze w zbiorniku znajdule sie ta maz? i czy po wymianie jej powinno juz byc ok ? mial juz moze ktos taki roblem? pozdro
uszczelka pod głowica !! wymien uszczelke zrob głowice i bedzie OK
tak myslalem, ale dlaczego uszczelka skoro jest nowa ?
Może jakiś błąd montażowy .
albo uszczelke kupiłes badziewną
czyli co, złożyłeś silnik na nowej uszczelce, bez planowania, bez najmniejszego muśnięcia ? :confused:
to teraz rozbieraj raz jeszcze i rób jak należy...
Michal.EG3
03-03-11, 19:47
Witam
Od czasu kiedy zrobilem kapitalny w mojej EG4 D15B2 jakies 7000tys km temu tzn. panewki,pierscienie, uszczelniacze,rozrzad itp. zauwazylem ze ubywa mi plyn w zbiorniku wyrównawczym,( po dolaniu do max po jakis 300 km jest tylko na dnie) ponadto w zbiorniku jest jakas gesta maz jakby olej? (chlodnica cala nie cieknie z niej) Dodam jeszcze ze mam caly silnik od oleju bo wycieka mi raczej spod uszczelki bo nie planowalem glowicy... i teraz pytanie, czy to wina uszczelki ze w zbiorniku znajdule sie ta maz? i czy po wymianie jej powinno juz byc ok ? mial juz moze ktos taki roblem? pozdro
xD juz znasz odpowiedz ;]
generalnie syf w zbiorniku to najczęściej wina uszczelki pod głowicą, czyli musisz rozbierać silnik drugi raz ... trochę szkoda czasu i pieniędzy :/ , ale zawsze lepiej wyłożyć trochę więcej kasy, aby wszystko grało :D
a jak uszczelka była jakaś chińska + nie splanowanie głowicy to taka sytuacja miała prawo zaistnieć.
Po wymianie tej uszczelki i splanowaniu głowicy będzie już wszystko grało, a Ty będziesz śmigał długo i szczęśliwie swoją Hanką ;)
Yotomeczek86
03-03-11, 20:54
Pierwsze słysze aby robić remont i złożyć silnik bez planowania głowicy... toż to zabieg obowiązkowy. A przez to że zaoszczędzone zostało około 100zł to zapłacisz teraz ze 300zł jak nie więcej.
jak 300? cena uszczelki i planowania tylko
planowanie 8-100 (bez równania gniazd zaworowych) do tego uszczelka- najlepiej metalowa ok 120zł(d16y8 szukaj) i robota... 300zł jak nic:D
Yotomeczek86
04-03-11, 08:26
Uszczelki najlepiej i najpewniej tylko OEM. Nowa oem uszczelka to około 200zł
ale ja sam to bede robil tak ja wszystko w mojej hondzie, ona mechanika nigdy nie zobaczy bynajmniej poki bedzie w moich rekach :D.
Kup oryginalną uszczelkę, sam widzisz, że oszczędzanie na Hondzie bokiem wychodzi (albo dokładniej - zbiorniczkiem wyrównawczym).
Miłem taka sama sprawe w zbiorniczku miałem maź i okazało sie ze to uszczelka pod głowica jutro jade odebrac samochód od mechanika i zobaczymy jaki bd koszt mówił ze mniej wicej 200zł za robocizne 100zł uszczelka 100zł planowanie.
Yotomeczek86
04-03-11, 18:39
No to pewnie uszczelka nie OEM, i niestety ale po jakimś czasie może ją wydmuchać. Kurcze 100zł różnicy a pewność większa, nie widzę sensu aby nie dołożyć
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.