Zobacz pełną wersję : Silnik D15Z8 od spodu
Potrzebuję jakieś zdjęcia jak wygląda silnik d15z8 od spodu najlepiej bez miski olejowej. Chodzi o to czy jest dostęp do korbowodów bezproblemowy po zdjęciu miski olejowej, bądź co trzeba zdemontować by się do nich dostać. Chodzi o wymianę panewek korbowodowych.
PS. Czy konstrukcja tego bloku różni się od tego stosowanego w D13B2?
Nie ma istotnych różnic. Jak chcesz się dostać do panewek korbowych to przy okazji obejrzyj też główne (odkręcasz smok i łączoną podporę) bo chyba bez powodu tego nie robisz. Wtedy będziesz miał też dużo wygodniejszy dostęp do odkręcenia stóp korbowodów.
Poza tym i tak później będziesz to skręcał kluczem dynamometrycznym a o ile dobrze pamiętam, to z założona podporą główną nie podejdziesz takim do stóp korbowodów :)
a czy da sie wyjąć właśnie przez miskę całe korbowody z tłokami np zeby wymienić pierścienie przy okazji wymiany panewek korbowych?
Nie ma szans na wyjecie tłoka bez zdjęcia łba
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.