Zobacz pełną wersję : Problem z regulacja nawiewu
Witam wszystkich. Od dzis stalem sie posiadaczem Hondy Civic MB2 5D 1.4iS i mam kilka pytan z tym ze najwieksze odnosnie nawiewow. Chodzi o to ze nie leci mi nawiew na nogi chocbym nie wiem jak ustawil. Czuc tylko tak delikatnie ze gdzies cieple powietrze sie tam rusza na dole jak sie przylozy reke ale nie leci tak mocno jak powinno. Wogole to pokretlo od regulacji kierunku to tak dziwnie dziala bo ta strzaleczka na nim nie pokrywa sie z tym co jest na rysunku ( nawiew na twarz). Druga sprawa to pokretlo temperatury ktore kreci sie z oporem ale temperatura sie nie zmienia ( ustawilem na zimne i powinno zimne leciec od razu a tu sie nic nie zmienia). Mialem wczesniej forda i tam po ustawieniu na maxa grzania to byla taka sauna ze glowa mala. Wszystkie tryby wentylatora dzialaja wiec z tego co zdarzylem wyczytac to raczej nie rezystor. I mam jeszcze takie pytanko i prosbe. Czy ktos moglby przyslac mi fotke jak podswietlaja sie zegary? Bo u mnie to wyglada jakby lewa strona z obrotomierzem byla podswietlona od spodu ( w sensie ze sama tarcza) a prawa z predkosciomierzem tez od spodu i tak od gory jakby. I prosba, ma ktos moze zdjecie panelu od nawiewow od tylu? Bo chcialbym zobaczyc w ktorym miejscu sa zaroweczki zeby nie rozbierac pol samochodu tylko przez popielniczke sie dostac :D ( czy panel od regulacji wysokosci swiatel i lusterek tez ma sie podswietlac?) Pozdrawiam serdecznie i licze na pomoc swiezakowi ;)
1. Regulacja temperatury i tego gdzie ma dmuchać odbywa się przez linki z tyłu całego modułu (tego z pokrętłami). Musisz odpowiednio ponaciągać linki. Jak zanurkujes od strony pasażera to będziesz miał dostęp do nich. Będziesz pewnie musiał pancerz poprzesuwać w zaczepie.
2. Zegary sa podświetlone od spodu i dwoma żarówkami z góry. W Twoim przypadku pewnie zjarała się jedna żarówka, lewa.
3. Regulacja lusterek i wysokości świateł nie ma podświetlenia
Dzieki wielkie za odpowiedz. Dzisiaj zaglebilem sie bardziej w temat tych nawiewow. Patrzylem na te linki na dole obok pedalu gazu i na klapke od zmiany kierunku nawiewu. Wszystko tam wyglada jakby dzialalo dobrze, linka sie porusza, klapka sie normalnie otwiera. Tylko nie dziala zmiana temperatury wogole, caly czas jest taka sama i z prawej kratki po srodku leci takie chlodne powietrze (strzalka jest ustawiona na bialo a na niebieskim i tak sie nic nie zmienia. Tam pod spodem jest taki zolty plastik i bolec ktory zamiast jezdzic w srodku to jezdzi na zewnatrz ale jak go wlozylem do srodka to sie nie dalo pokretla od temperatury ustawic na zimno. Moze sie gdzies cos rozpielo albo cos?
Osobiście przy tym nie grzebałem, zawsze oddawałem do ASO. Czasem lubi tam coś spaść albo się rozłączyć.
Drugi koniec linki od regulacji temperatury powietrza masz w komorze silnika. Ktoś niech kręci pokrętłem, a ty patrz czy się zawór otwiera i zamyka.
Patrzylem pod maske i krecac pokretlem widac ze linka sie porusza takze zawor przy wezu sie otwiera. Jedynie jedna kratka a mianowicie ta zaznaczona http://img850.imageshack.us/img850/430/kratka.jpg (http://img850.imageshack.us/i/kratka.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us) dmucha chlodnym powietrzem a reszta cieplym.
Update:
Pobawilem sie troche pancerzami w tych zaczepach i mozna powiedziec ze jest lepiej troche bo jak ustawie zimne na pokretle to czuc ze sie ochladza to powietrze ( nie jest dokladnie takie samo jak na zewnatrz ale jest chlodniejsze niz bylo wczesniej i swoja droga, czy zmiana temperatury dziala tak troche z opoznieniem? bo nim sie z cieplego na zimne przestawi to minie taka krotka chwilka). Z cieplem tylko nie ma szalu. Jest cieplo i sie nie marznie ale nie jest to to co we wczesniejszym aucie. Zastanawia mnie tylko to dlaczego jedna kratka dmucha chlodnym a jedna cieplym. Ma to zwiazek z tym przelacznikiem z ludzikiem? Bo on u mnie chyba nie dziala tak jak powinien bo sie niewiele zmienia ( sprawdzalem linke, zdjalem ja i przestawilem sam ten element co sie obraca to raczej nie bylo wiekszej roznicy)
Sory za post pod postem ale mam jeszcze jedno pytanie a chce podbic temat zeby nowego nie zakladac. Mianowicie chodzi mi o linie kol. Kolo po stronie kierowcy mam pochylone tak, ze gora kola jest minimalnie w lewo, cos takiego -> " \ ". Jest to naprawde bardzo niewielki odchyl jednak da sie go zauwazyc i do tego kolo jest troszke wsuniete w strone silnika (mysle ze nie wiecej niz 2cm). Wiem ze auto mialo wypadek, jednak samochod byl sprawdzany na plycie i wszystkie punkty sa dobrze. Czy cos takiego moze byc spowodowane krzywa zwrotnica, albo tym ze mam do wymiany laczniki, koncowki i wszystkie tulejki w wahaczach dolnych? Sprawdzalem ET felg i obie maja ten sam rozmiar 45. Strona pasazera jest idealnie.
http://img848.imageshack.us/img848/7444/dscf0777.th.jpg (http://img848.imageshack.us/i/dscf0777.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
http://img695.imageshack.us/img695/2744/dscf0778r.th.jpg (http://img695.imageshack.us/i/dscf0778r.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.