Zobacz pełną wersję : B18C4 + Skrzynia z B16A2
Witam
Jestem świeżo po swapie silnika B18C4 ze skrzynia z B16A2 do EJ9. Silnik jest elastyczny, przyspiesza żwawo na każdym biegu. Tylko że na 5 biegu przy prędkości 80km/h mam już 3000 obrotów. Czy da się jakoś wydłużyć 5, żeby w trasie dało się pojechać ekonomiczniej i bez buczenia? Mam jeszcze opcję zamiany skrzyni na S9b Jakieś sugestie?
Wiesz co czytałem trochę, tylko chodzi mi konkretnie jak już mam skrzynie z b16 czy da się coś z tym zrobić? Bo wiem że najlepsza byłaby S9B z 3 pierwszymi biegami od Y21, ale muszę się zdecydować na 1 albo 2.
w s9b wcale nie jest dużo lepiej ;) szybciej niż te 120 szkoda jechać, bo łeb urywa :P
Piatka z LS tylko.
A poza tym to strasznie narzekacie...
No właśnie o to mi chodziło, a mógłbyś rozwinąć LS?
tylko gdzie takie coś dostanę?
szukaj uzywek, choc ostatnio w dziale sprzedam byla nowka sztuka za 650zl.
Ale wiem że tu lokalnie jeden śmiga na takiej i mówi że to auto już w ogóle nie chce jechać na tej 5tce
z ls'a jest za dluga przy 4.266, z itr'a jest w sam raz do s9b/y21/s4c
Albo ekonomia albo jazda ;)
Z ITRa ciezko bedzie tez dostac bo malo kto wymienia i 4 i 5 na VTI.
Jakby co to ten bieg byl tez w GSR wiec moze z ebaya by sie dalo...
latwiej o uzywana z itr/gsra niz z ls'a
Dzięki panowie, na razie zostaje Y21. Dzisiaj testowane w trasie to spalania ok. 7 litrów przy 90-110km/h.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.