Zobacz pełną wersję : Słabe tylne hamulce, korektor siły hamowania
Cześć :)
Chcę Was zapytać, czy można i jak ustawić korektor siły hamowania, aby poprawić skuteczność hamulców tylnych?
Wiem, że ten korektor ma jakieś śrubki, którymi się reguluje ciśnienie w obwodach układu hamulcowego?
Jeżeli zostałem wprowadzony w błąd, to proszę, poprawcie mnie.
Moja Honda jest z 99 roku, nadwozie MB27, hamulce bębnowe z tyłu.
skolopendra
27-02-11, 20:33
podciągnij je na samo regulatorach
demonobiker
28-02-11, 08:39
podciągnij je na samo regulatorach
chodzi ci o podciaganie ręcznego?
u mnie wystepuje ten problem że jak podciagam ręczny tak by łapał na 7 ząbku i po spuszczeniu go koła swobodnie sie kręcą to jest ok hamulec jak żyleta, ale po paru dniach jeżdzenia problem wraca znów hamulec słabnie, jeśli znów pobawiłbym się ręcznym to znów byłoby wszystko ok. linki były wymianiane jakiś czas temu więc to nie one, czy samoregulator się jakoś zapieka czy coś??
Podciągnąłem na samoregulatorach, jest lepiej, dzięki skolopendra :) demonobiker, może masz zabrudzony jakimś syfem ten samoregulator i nie przeskakuje na tych ząbkach tak, jak powinno?
Juz o tym mowilem, ale powtorze - mam MB2 D14Z4 99 rok bez ABS. Byla wada fabryczna i wymieniali korektory sily hamowania. Ja sie dowiedzialem w 2006 roku - wymieniali gdzies w 2000. Moze temat jest inny ale to wazne bo moze sie dziac tak ze tylne kola sie blokuja przed przednimi. Podjedz do ASO i po VIN sprawdza czy Ciebie ten problem dotyczy. Przy okazji wymienisz plyn hamulcowy za free :)
straznik, nie nie, tył na pewno blokuje się później niż przód, sprawdzane :) Ale dzięki za info :)
Witam gdzie zlokalizować ten regulator siły hamowania i jak go ustawić. U mnie MB2 też nowe szczęki bębny ręczny żyleta a na przeglądzie przód 2600 KN a tył 400 KN.
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.