Zobacz pełną wersję : Za wysokie obroty po zmianie przepustnicy
Cześć, dzisiaj zmieniałem u siebie w D15Z6 przepustnicę, na od H22A z zaworem FITV, oraz rozwiercałem ssący.
Wszystko poskładałem do kupy, ale niestety na zimnym jak odpalę, obroty 2000 - 2200, gdy silnik się nagrzeję spadają do 1500 obr/min i nic dalej.
Próbowałem regulować tą malutką śrubką ale obawiam się, że dalej już nie mogę jej wkręcić.
Co wg Was mam zrobić ?
Czujnik położenia przepustnicy, zobacz czy dobrze podpiąłeś - taka moja diagnoza.
Podpiąłem dobrze, bo raczej nie można się w tym pomylić. Natomiast, może powinienem go odkręcić i przełożyć ten od starej przepustnicy (D15Z6).
Dostałem przepustnicę od H22A odrazu z czujnikiem przykręconym i nie wpadłem na to aby je podmienić, ale czy to na pewno będzie to ?
Jak mam znowu wszystko rozkręcać to aż mnie krew zalewa...
Resteowałeś kompa po zmianie?
Popuść linkę od gazu, widocznie za bardzo naciągnąłeś i jak kręcisz śrubką to nic nie daje.
Ja tak miałem zaraz po zmianie, wyregulowałem naciąg linki i jest ok.
skolopendra
25-02-11, 13:28
przykręć ogranicznik klapki przepustnicy
Linka jest ok, tak samo i śrubka. Najdziwniejsze jest to, że jak byłem u znajomego mechanika to skręciliśmy śrubkę (tą co znajduję się na górze przepustnicy) tak, że autko miało ładnie 900 obr na biegu jałowym.
W drodze do domu już znowu miałem 1500 - 1600 obrotów.
To jest ciekawe....
Uszczelka pod przepustnicą jest ok ?
Spróbuj jak skolopendra radzi z ogranicznikiem przepustnicy
Uszczelkę docinałem sam, zostawiłem jeden otwór ten, który jest w ssącym.
Resztę zaślepiłem.
Jeszcze lepiej teraz jest. Wkręciłem tą śrubkę na której opiera się motylek przepustnicy.
Na ciepłym silniku mam 2,5 tysiąca obrotów.
kazik2_h9w3
25-02-11, 18:18
Może to właśnie wina tej uszczelki a czek Ci się nie świeci?
skolopendra
25-02-11, 18:22
Wkręciłem
w jedną stronę rośnie a w drugą maleje
takie trudne to :rolleyes:
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.