PDA

Zobacz pełną wersję : Civic V - do KJS'u ?



RaY
28-01-07, 23:55
Witam kochani

chcem odrobine przerobic swoja Hondzie do zawodow typu KJS,:D

na dzien dzisiejszy jedyne co mi przychodzi do glowy -

- sportowa kierownica
- dodatkowe auto gauge (cisnienie oleju, temp oleju, temp plynu )
- fotele kubełkowe (mam 176 cm + 60 KG, jakie beda najlepsze, marco czy speed ?)
- pasy sparco 4 pkt
- tarcze + klocki hamulcowe EBC green na przod

i teraz najwazniejsze - przydalo by sie zmodyfikowac zawieszenie - amortyzatory + sprezyny , niesety nie mam na to 3 tys :( , wiec sprzet z gornej pulki odpada.

zastanawialem sie nad czyms takim -

kamoka czy kayaba, bo nic innego na allegro nie moge znalesc.... jednak wydaje mi sie, ze to nie to.... ;)

no i sprezynki gt cupline albo te jamexa,

chodzi o to aby uzyskac efekt - minimalnie nizsze autko + odrobine twardsze

macie jakies propozycje co dalej ? nie chodzi mi o jazde PRO , czysto amatorska zabawa

PS. nie chodzi mi o tuning typu neony i spojlery bo to sie i tak by urwalo, raczej cos co by pomoglo od strony technicznej ,niz wizualnej

grafix
28-01-07, 23:59
Za taka sume to raczej nieosiągalne, chyba ze na 1 razowy wystep.

RaY
29-01-07, 00:01
hm co odpada i za jaka sume ? :D

tieesto
30-01-07, 20:02
przesnałem tutaj bo do stylingu to sie raczej nie nadaje!


marco czy speed
bimarco mozna kupic zhomologacją aczkolwiek speed są bardzo tanie.


- sportowa kierownica
- dodatkowe auto gauge (cisnienie oleju, temp oleju, temp plynu )
a co to ma do kjsu?

co do reszty to sie nie wypowiadam bo sie nie znam ale zapytaj ARTXa

przepity
01-02-07, 09:42
mi sie jakos nie widzi 5gen o kjsow...

ja bym jednak zaczal od zawieszenia dobrego i plyty pod silnik bo to podstawa,
kiera i zegarki zbedne zabawki,
pozniej dobrze by bylo zrobic hamulce, nie wiem jak ebc sie sprawdzaja w kjsach, dopiero w tym roku beda testy
fotele moze od crx, na poczatek wystarcza ewentualnie speedy, pasy mozna tansze schrotha

sodaone
01-02-07, 11:48
Rajdówka z Hondy za mniej niż 3 patyki - Ty powinieneś się postarać,żeby Ci na TV4 taki program zmontowali - coś ,a la Roman Słodowy :D . Ziomek nie gniewaj się,ale auto do rajdów - to nie jest "trochę lepiej wyglądająca seria". Podstawa to mocny układ napędowy i wytrzymałe zawieszenie. Jak chcesz zdobywac dobre czasy, to nie ma kompromisu w stylu - bedę miał furę do jeźdżenia na co dzień i na KJS'y. Zastanów się wogóle czy to ma sens. Jak chcesz koniecznie startować w rajdach, to polecam na początke BMW - buda 1 silnik 2.6 (126p) :D

przepity
01-02-07, 12:25
sodaone, tu nie chodzi o robienie rajdowki tylko auta do kjsow ale fakt jest faktem, nie da sie zrobic auta sportowego i jezdzic nim na codzien
opcja 126p jest dobrym rozwiazaniem zeby sprawdzic wogole jak sie bedzie podobala zabawa w minirajdowanie jak finanse pozwola to mozna odrazu sie rzucic przygotowana z silnikiem 900m chyba na rajdy.hoga.pl sa ogloszenia z przygotowanymi samochodami, sa tez pewno na stronach lokalnych automobilklubow ;)

Holek1984
01-02-07, 12:28
Wprawdzie nie wiem czy do Kj's by sie nadały ale u siebie mam amorki Kayaby gazowe i jestem zadowolony. Auto trzyma sie drogi bardzo dobrze:) i jest dosyc twarde ale bez przesady. Sprezyny mam seryjne.