Zobacz pełną wersję : Różnice 1.8 Executive 2008.
Witam,
Panowie,
Jakie są różnice po liftingu Civic'a 1.8 Executive? Nie chodzi mi o różnice zewnętrzne bo znalazłem je na Internecie tylko o różnice w wyposażeniu?
PS: Zrezygnowałem z szukania TypeS i mam na oku Civic'a 1.8 Executive z połowy 2008. Mam nadzieje że ideą w lepszą stronę :)
--
Pozdrawiam
Ja mam EXE z 2008 - po lifcie dodatkowo jest na pewno lusterko samo ściemniające, podłączenie pod ipoda w schowku i USB, czujniki ciśnienia w kołach, oddzielne spryskiwanie lamp i szyby( bardzo przydatne). I najważniejsze bardziej komfortowe zawieszenie tzn. podobno bardziej miękkie. Ja pamiętam tyle.
Ja mam EXE z 2008 - po lifcie dodatkowo jest na pewno lusterko samo ściemniające, podłączenie pod ipoda w schowku i USB, czujniki ciśnienia w kołach, oddzielne spryskiwanie lamp i szyby( bardzo przydatne). I najważniejsze bardziej komfortowe zawieszenie tzn. podobno bardziej miękkie. Ja pamiętam tyle.
Ja jestem umówiony na oglądanie civica jeszcze z przed liftingu (maj 2008). Myślę że nie jest dużo na minus (chociaż zastanawiałem się czy nie poczekać na ogłoszenie civica po liftingu). W każdym razie chętnie bym chciał mieć USB, chropowatą deskę no i siedzenia z ciemnymi bokami. Te z jasnymi bokami średnio mi się podobają. Wlot akurat podoba mi się przed ale i tak chcę go zmienić na "plaster miodu" - i tutaj pytanie do tych co wymieniali. Gdzie najtaniej kupie i wymienię taki wlot. Pytałem w Hondzie i chcą 500zł + montaż.
Ja wymieniałem sam, koszt deski plus moja praca:)
Ej kolego z polifta robić przed lifta? Przecież jak zmienisz ten przedni plaster miodu do polifta bedzie się bezczelnie różnić ponieważ jest nie lakierowany jak w polifcie. Ja na twoim miejscu szukałbym Polifta,jest bardziej dopracowany technicznie i estetycznie.
Ej kolego z polifta robić przed lifta? Przecież jak zmienisz ten przedni plaster miodu do polifta bedzie się bezczelnie różnić ponieważ jest nie lakierowany jak w polifcie.
Bez paniki zapewne chodzi o GRILL ;)
Ej kolego z polifta robić przed lifta? Przecież jak zmienisz ten przedni plaster miodu do polifta bedzie się bezczelnie różnić ponieważ jest nie lakierowany jak w polifcie. Ja na twoim miejscu szukałbym Polifta,jest bardziej dopracowany technicznie i estetycznie.
Tak. Chodziło mi o grill. Zmiana deski na chropowatą to koszt 450zł + robocizna. A koszt zmiany grilla? Widziałem jeden post gdzie cena za komplet grill to około 500zł a w starszych postach piszą że około 1450zł. Jaki to wygląda w rzeczywistości na dzień dzisiejszy?
Tak. Chodziło mi o grill. Zmiana deski na chropowatą to koszt 450zł + robocizna. A koszt zmiany grilla? Widziałem jeden post gdzie cena za komplet grill to około 500zł a w starszych postach piszą że około 1450zł. Jaki to wygląda w rzeczywistości na dzień dzisiejszy?
Wygląda to tak: są dwie opcje, bo za 500zł jest grill type-s lub jak honda to nazywa sportowy grill lub grill type-r i on kosztuje 1450zł. Różnica - w tym drugim znaczek hondy jest na tle czerwonym.
Chcesz przyoszczędzić? Pozostaje allegro i szukanie używek :-)
Zmiana deski na chropowatą to koszt 450zł + robocizna.
Rozważ również akcesoryjne panele karbonowe - wygląda to całkiem fajnie (IMO), cena zakupu podobna, odpada koszt robocizny. Jedynym problemem może być ustalenie właściwego numeru w niektórych przypadkach, bo w polskim katalogu są pokazane tylko do wersji z reflektorami ksenonowymi.
A koszt zmiany grilla? Widziałem jeden post gdzie cena za komplet grill to około 500zł a w starszych postach piszą że około 1450zł. Jaki to wygląda w rzeczywistości na dzień dzisiejszy?
Nie wiem, czy grill do wersji przedliftowej czymś istotnym się różni - wymieniałem w ubiegły mroku wersji poliftowej (bo seryjny w wersji Executive jest po prostu brzydki), kosztowało to ok.500 zł. Na jesieni była podwyżka, teraz cena katalogowa takiego grilla to 580zł.
Chodzi mi o ten grill od type-s czyli 500zł + montaż. Jeśli chodzi o karbon zamiast piano to jest to jakaś naklejka? Bo przy "chropowatym" trzeba rozbierać deskę...
Jeśli chodzi o karbon zamiast piano to jest to jakaś naklejka? Bo przy "chropowatym" trzeba rozbierać deskę...
Tak, to jest montowane na oryginalne panele i całkowicie je zasłania - nie jest to drukowana folia, tylko twarde tworzywo o kształcie takim jak panele, z przetłoczeniami wokół przycisków, itd. Od spodu jest warstwa samoprzylepna. Niżej parę zdjęć:
http://img828.imageshack.us/img828/3107/dsc5568.jpg
http://img816.imageshack.us/img816/1518/dsc5566w.jpg
http://img257.imageshack.us/img257/3123/dsc5578k.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/8329/dsc5582.jpg
W zestawie masz nasączoną ściereczkę, którą należy oczyścić panele przed klejeniem, potem zrywasz folię zabezpieczającą, przyklejasz - i to wszystko. Ważne, by to robić w cieple.
Te nakładki występują w kilku wersjach, zależnie od konfiguracji auta. Widziałem je montowane na tych błyszczących, przedliftowych panelach, ja sam montowałem je na tych szarych matowych.
Wygląda super. Jaką dokładnie cenę zapłaciłeś w ASO? (rozumiem ze tylko to naklejasz - czyli 5 minut i gotowe). Dodatkowo mam pytanie czy występuje to w innej strukturze?
Mam jeszcze pytanie do wszystkich: ze względu na to iż civic o którym pisałem w 1 poście z przed liftingu (2008) jest w super stanie i jestem na niego zdecydowany (1.8, najwyższa wersja, dach szklany, xenony itp). Czy jest sens odpuszczać sobie to auto i szukać dalej tylko po to aby mieć ten sam rocznik po liftingu? Bardzo proszę o odpowiedzi kilku osób abym miał świadomość wyboru :)
Daniel podaj cenę :) super to wygląda.
Wygląda super. Jaką dokładnie cenę zapłaciłeś w ASO? (rozumiem ze tylko to naklejasz - czyli 5 minut i gotowe). Dodatkowo mam pytanie czy występuje to w innej strukturze?
Z tego co mi wiadomo, to jest tylko jeden sposób wykończenia. Różnice pomiędzy kilkoma wersjami tych paneli wynikają z tego, czy są czujniki parkowania (przycisk na desce), czy są spryskiwacze reflektorów (dodatkowy przycisk) oraz czy reflektory są halogenowe, czy ksenonowe (w tym drugim przypadku nie ma regulacji wysokości reflektorów).
Ze strony Hondy z akcesoriami:
http://img255.imageshack.us/img255/9320/nonamez.jpg
Opis jest dość enigmatyczny, na pewno te ostatnie pasują do auta z czujnikami parkowania i reflektorami ksenonowymi. Nie wiem na ile taka praktyka działa we wszystkich ASO, ale przynajmniej w niektórych można zdać się na pracownika w kwestii wyboru prawidłowego numeru: pokazujemy auto, mówimy o co nam chodzi, jak przyjdzie nie takie jak trzeba, to ASO się martwi o wymianę. :)
Co do montażu, to wygląda to tak, jak napisałeś: góra pięć minut - oczyścić deskę, zerwać folię ochronną i docisnąć panele. W instrukcji mowa jest bodaj o co najmniej +20 stopniach, ja podgrzewałem klej suszarką do włosów. Przyklejałem to na początku września- trzyma się i nie odłazi. ;)
eee to kupię folię carbon 3m i obkleję :)
W jednym jak i w drugim przypadku pozostaję obdrapana środkowa część :/ wiec jak juz to lepiej wymienić całość...
Podaje link do Civica na którego jestem już w 99% zdecydowany. Zastanawia mnie tylko na zdjęciach jedna rzecz: czy wszystko jest ok z nadkolem na zdjęciu gdzie auto stoi bokiem? Mile widziane inne/pomocne komentarze na temat tego auta. PS: kasy jeszcze nie przelałem :)
http://tinyurl.com/4tdmu2x
Zdjęcie o którym pisałem:
http://www.freeimagehosting.net/uploads/7d7adca02c.jpg
Cena jak cena ktoś da tyle a ktoś w to miejsce ma 500zł+ na nowy fajny wydech. Ja bym osobiście zrobił jak leonik czy 3M carbon mimo,że te OEM panele są fajniesze. :D
Podaje link do Civica na którego jestem już w 99% zdecydowany. Zastanawia mnie tylko na zdjęciach jedna rzecz: czy wszystko jest ok z nadkolem na zdjęciu gdzie auto stoi bokiem? Mile widziane inne/pomocne komentarze na temat tego auta. PS: kasy jeszcze nie przelałem
http://tinyurl.com/4tdmu2x
Dla bezpieczeństwa sprawdziłbym przebieg.
folia zamówiona,jak zrobię,wrzucę fotkę :)
folia zamówiona,jak zrobię,wrzucę fotkę :)
czekamy :-)
krzysiooo32
20-02-11, 22:03
Witam Kolegę!
A mógłbym zapytać o cenę wywoławczą? Też mam do sprzedania Civicka 1.8 Executive z sierpnia 2008 r. (zostało jeszcze 6 miesięcy gwarancji) z przebiegiem 25825 km. Kolor - alabastrowy srebrny;-) Samochodzik oczywiście jest w stanie idealnym - wyminiony ma grill (na ten "sportowy';-) i w środku kokpit (na ten po lifcie, czyli "łatwiejszy do utrzymania w czystości"):)
Cena minimalnie niższa niż na ogłuszeniu. Ale mam zamiar coś jeszcze utargować.
No pewnie bym był zainteresowany Twoim civikiem ale dla mnie istnieje tylko jeden kolor samochodu - czarny :)
...panowie nic nie piszecie na temat ogłoszenia. Czyli po zdjęciach wstępnie oceniacie OK? Czyli brać :)
Bardzo proszę o ocenę ogłoszenia. Opinie... te pozytywne jak i te negatywne mile widziane ;)
Dzieki za pomoc. Juz mam nowy nabytek w garazu. Jutro bede rejestrowal. Jeszcze raz dzieki. Pozdrawiam.
No to teraz pochwal się, którego wkońcu wybrałeś.
Hej,
Jestem właśnie po załatwieniu wszystkich formalności :) Civic 5D 1.8 Executive, rocznik 2008 (gwarancja do końca kwietnia) zdjęcia na poprzedniej stronie, stan licznika 40.000km, oczywiście czarny :) - co jeszcze mogę napisać... opony zimowe na felgach aluminiowych hondy 16", opony letnie felgach aluminiowych hondy 17", klimatyzacja dwustrefowa, podgrzewane siedzenia, dach szklany, xenony... reszta pewnie tak jak każda (czyli dokładnie taki jakiego szukałem). Zrobiłem przegląd w ASO Hondy przed zakupem. Panowie z ASO super męczyli samochód ponad 2 godziny. Łącznie z jazdą testową. Skasowali 200zł co moim zdaniem przy tym co zrobili jest kwotą małą. Wszystko w samochodzie jest OK. Wychwycili tylko lekki pisk przy zamykaniu drzwi od strony kierowcy ale powiedzieli mi że mogą to wymienić na gwarancji. Szkoda tylko że ASO w moim mieście zamieszkania tego nie stwierdziło :( Ogólnie samochód wygląda jak nówka co mnie bardzo cieszy. Jedyny mankament jaki zauważyłem to odprysk lakieru na gałce zmiany biegów ale zostanie ona wymieniona w ramach gwarancji. Panowie mnie troszkę w ASO przestraszyli twierdząc ze w tych rocznikach lubią pada silniczki do składania lusterek i prowadnice do szyber dachu? Planowałem dokupić od Hondy przedni grill i zmienić deskę piano na karbon ale deska jest super stanie i nawet mi się podoba a szklany grill przypadł mi tez do gustu. Jedyne co to bardzo zniszczone dywaniki (gość jeździł przez 3 lata lato-zima na welurowych). Ogólnie zauważyłem podczas jazdy 2 dodatkowe problemy. 1. Problem z odtwarzaniem mp3. Radio nie widzi pierwszego folderu dodatkowo nie odtwarza plików mp3 z niektórych folderów. (1 - nie widzi, 2 żadnej piosenki nie odtwarza, 3 - wszystkie piosenki OK, 4 - wszystkie piosenki OK, 5 - żadnej piosenki nie odtwarza, 6 - żadnej piosenki nie odtwarza). Druga sprawa to dziwny odgłos nawiewu który dochodzi z okolic nóg pasażera - im większą moc dmuchawy tym głos jest głodniejszy. Czyli wygląda na to ze jest tam jakiś wiatraczek który wydaje dziwny dźwięk, im mocniej nawiew pracuje tym bardziej to słychać, jest to taki syczący odgłos jak np psikanie ciągle sprayem. Jeździłem rożnymi autami i rozumiem i znam odgłos nawiewu który chodzi na full ale to nie do to jest dodatkowy odgłos tak jak by w łożyskach wiatraczka pod nogami pasażera był piasek. Oczywiście pojechałem dziś z tym do ASO ale Pan stwierdzi że to słyszy ale ze jest to normalne. Sprawdziłem to jadąc do znajomej która ma podobnego civica i u niej to nie występuje (no może występuję ale jak u mnie w skali 1-10 na 10 to u niej na 2). Wczoraj wracałem w nocy świeżo kupionym samochodem i w ciszy z wyłączonym radiem dosyć mnie to drażniło. W sumie to tyle :)
Bardzo proszę o wytłumaczenie mi co robię źle z odtwarzaniem mp3, czy powinienem się martwic straszeniem mnie ze padną lusterka czy prowadnice do szyberdachu no i czy słyszycie u siebie ten dźwięk przy włączonym nawiewie?
--
Pozdrawiam
co do mp3 to zmień płytę
to auto nie ma szyberdachu więc nie wiem o co chodzi, jeżeli o rolety panoramy to przynajmniej u mnie nic się nie dzieje
lusterka działają OK, zresztą trzeba pamiętać żeby je składać więc nie wiem jak często będziesz używał składania lusterek
nawiewy nie wydają żadnych obcych dzwięków
Druga sprawa to dziwny odgłos nawiewu który dochodzi z okolic nóg pasażera - im większą moc dmuchawy tym głos jest głodniejszy.----
Wyciągnij filtr przeciwpyłkowy,zostaw otwarte drzwi i włącz nawiew na ful ,ew zamknij klapką miejsce na filtr i włącz na ful nawiew ,może ci do nawiewu powpadały jakieś liście i inny syf a tym sposobem go wydmuchasz.Może być też niedomknięty jeden z nawiewów np. na boczną szybe to też tak gwiżdże i syczy.
No a tak ogólnie to gratulacje, że udało Ci się znaleźć taki ładny egzemplarz i oby Ci służył długo i bezawaryjnie. A co do radia to wydaje mi się, że katalogi z MP3 zaczyna numerować od "2" ale czyta raczej wszystko.
Witam,
Mp3 zaczyna numerowac od 2. Katalogi nie dzialaja tzn. Wyskakuje no info i cisza nic nie leci. Po ok 40 sekundach wyskakuje Disc Err. Nagralem mp3 w folderach z nazwa artysty na plycie verbatim Cd-r.
Jesli chodzi o wentylator to dzis wyciagne filtr i przedmucham. Dodatkowo zacza piszczec wentylator w okolicach srodkowej czesci szyby przedniej. W obydwu Przypadkach wyglada to jak pisk/szum lozyska od
wiatraka.
Dodatkowo wlaczylem w ustawieniach menu aby pokazywaly sie diody REV i niestety nic podczas jazdy sie nie pojawia. Diody ECO wskazuja ok.
Dziwnie chodzi AVG paliwa L/100km. Jade i wskazuje mi np 9 litrow. Jak stane w korku to po 1 minucie postoju wzrasta w oczach do 20 L/100km jak rusze to bardzo powoli spada. Po przejechaniu 4 km - wolno w korku pokazal mi ze spalilem 17.8 L ! Dodatkowo wskaznik biezacego spalania strasznie lata. Ciezko go ustabilizowac podczas jazdy w miescie na okolo 10km. Lata jak szalony pomiedzy 0 a 20 w gore i w dol.
Bardzo was prosze o odpowiedz na moje pytania.
jeżeli chodzi o rolety to u mnie raz działaja a drugi raz nie, czasem nawet strzelają:)
jeżeli chodzi o REV to daj troche po obrotach to sądze że zobaczysz:)
wskaznik biezacego spalania u mnie też lata, ale ogólnie rzadko tam zaglądam
pozdrawiam
Dobrałem się do filtra przeciwpyłkowego i wydmuchałem z niego trochę brudu lecz co innego sprawia że nawiew syczy. Po włożeniu filtra zatykamy go zaślepką. Zaślepka nie leży idealnie i na około jej wydostaje się powietrze i wydaje syczący dźwięk. Oczywiście gdy mocno przycisnę to jest cicho. Pewnie nie jest to wada ale mnie drażni. Jak skończy mi się gwarancja to uszczelnię to miejsce w jakiś sposób :)
Jeśli chodzi o płyty to w sumie jest OK. Na innym nośniku nagrywa 5 katalogów i wszystkie działają tylko dlaczego pierwszy katalog to 2 a kolejne np 4,5,6,7 lub 2,8,9,10? Wiem że o tym coś było ale i tak się zastanawiam co jest powodem takiego numerowania?
Spalanie pokazuje już dobrze. Coś musiał komputer ześwirować wcześniej. (miałem spalanie 9 l/100km i jak się zatrzymałem na światłach to co sekundę dodawał 1 litr i kończył na 30l/100km i już nie spadał)
Chcę wyłapać wszystkie błędy przed końcem gwarancji.
--
Pozdrawiam
REV zaświeci jak dokręcisz do 6-6,5 tysiąca
Problem rolety dachu na 100% Cię nie ominie wcześniej czy później to poleci. Wszystko zależy jak często jej używasz. Pękają uchwyty prowadnicy i roleta albo się nie odsuwa lub głośno strzela podczas odsuwania. Znam dokładnie problem wczoraj byłem w ASO ale niestety nie zdecydowałem się na naprawę na tym etapie. Problem w głównej mierze polega na tym, iż trzeba rozbebeszyć pół auta aby zdjąć podsufitkę. Trzeba dosłownie zdemontować wszystkie osłony słupków, przód, tył, boki, całkowicie poszycie bagażnika, uszczelki , progi - roboty na dwa dni. Praktycznie w aucie zostaje deska rozdzielcza i siedzenia:D Po prostu inaczej zniszczy się podsufitka i będzie klapa.
Ja poczekam jak się zrobi cieplej i może wtedy zdecyduję się na naprawę. Ogólnie problem uchwytu jest banalny aż nieprawdopodobne, że to pęka.
Zmienili mi zaslepke w Hondzie do filtra pylkowego i jest w kabinie cisza :) dodatkowo jadac do Hondy odslonilem dach i strasznie strzelil. Honda stwierdzila ze do wymiany (dobrze ze stalo sie to teraz a nie po gwarancji). Takze ciesze sie ze wszystko bede mial zrobione.
PS: ze znanych wad jeszcze chyba zostaly lusterka :)
. Trzeba dosłownie zdemontować wszystkie osłony słupków, przód, tył, boki, całkowicie poszycie bagażnika, uszczelki , progi - roboty na dwa dni. Praktycznie w aucie zostaje deska rozdzielcza i siedzenia Po prostu inaczej zniszczy się podsufitka i będzie klapa.
Aż tak? Ja rozumiem,że za słupkami są kurtyny,ale aż tyle trzeba rozbierać? Mój szwagier jak w BMW wyjmował(a zna sie na rozbieraniu autek) to zajęło mu to godzinkę z groszami. :)
Trzeba dosłownie zdemontować wszystkie osłony słupków, przód, tył, boki, całkowicie poszycie bagażnika, uszczelki , progi - roboty na dwa dni. Praktycznie w aucie zostaje deska rozdzielcza i siedzenia Po prostu inaczej zniszczy się podsufitka i będzie klapa.
Tylko żeby to potem tak zmontowali, żeby nie było żadnych stuków i trzasków...
Aż tak? Ja rozumiem,że za słupkami są kurtyny,ale aż tyle trzeba rozbierać? Mój szwagier jak w BMW wyjmował(a zna sie na rozbieraniu autek) to zajęło mu to godzinkę z groszami. :)
Niestety tak to wygląda. Można próbować odchylać pewne elementy i na siłę wyciągać podsufitkę ale wtedy masz na bank ją zniszczoną co najmniej pogiętą i połamaną.
Wszytko zależy od tego jaki się chce efekt końcowy osiągnąć. W ASO w którym byłem umówiony na naprawę robili to już 3 razy więc wiedzą dokładnie o co chodzi.
Największy problem to demontowanie tylnego poszycia bagażnika bo trzeba wszytko wywalić aby zdjąć głupie boczki te jasne od tylnych kurtyn. Nie da się ich zdjąc nie demontując całego bocznego i dolnego poszycia bagażnika.
Tyle trwa. Mi powiedzial serwis cytuje: zejdzie z 4 godziny bo trzeba pol auta zdemontowac.
w 4 godziny to nie chciałbym potem tego auta oglądać, jak mają zrobić dokładnie i porządnie to musi się zejść
Z innej beczki różnic przed / po lifcie: czy wasze poliftowe R18A2 też odcinają już przy 6800rpm (na marginesie Executive, ale to akurat chyba bez znaczenia)? Bo jak byłem na jeździe testowej przedliftowym to ciągnął do 7200rpm. Strasznie mnie to wnerwia, w przedliftowym zmieniałem biegi dopiero przy 7100 jak słabł i miałem lepszy czas do 120km/h na pomiarze GPS o 0,4 sekundy dzięki temu ! A do setki to już w ogóle, bo przy wyższym odcięciu osiągał GPSowe 100kph (licznik o około 4 km/h oszukuje) - na dwójce, a mój odcięty dopiero na 3 ! W ASO nic z tym zrobić nie potrafią a przy 6800 to on jeszcze mocno ciągnie (na jednym z wykresów z hamowni który widziałem w necie szczyt mocy R18A2 wypadał na 6747rpm, więc powinien mieć jeszcze z 500 rpm zapasu!!!). Ktoś wie czy można coś tym zrobić (z tego co wiem nie da się wgrać starszego softu, to z resztą trochę bez sensu ponoć nowy ma z kolei dyskretnie poprawiony "dół"...) czy tylko chiptuning mi pomoże (w V-tech z powodzeniem ustawili komuś odcięcie na 7600 patrząc na wykres) ?
M. in. po to kupiłem hondę ;) I like to rev it rev it :cool: Tak, wiem, trzeba było kupić Type-R który i bez chipa się pięknie kręci a po chipie jeszcze lepiej, ale go nie mam więc...
pkobierecki
02-09-13, 13:41
Ja mam przedliftową z początkowych wypustów i mi odcina na 6800 :/
A u mnie licznik przekłamuje o 6 km/h w górę. Aczkolwiek mówię to na podstawie nawigacji (kilku różnych). Nie mam urządzonka do pomiaru prędkości po GPS.
A u mnie licznik przekłamuje o 6 km/h w górę. Aczkolwiek mówię to na podstawie nawigacji (kilku różnych). Nie mam urządzonka do pomiaru prędkości po GPS.
W cywilnym 1.8 5D przed liftem, jak się zrobi test wyświetlacza od klimy to jest tam taka opcja która niby pokazuje rzeczywistą prędkość.
Nie wiem na ile jest prawdziwa, ale pewno jest trochę mniejsza niż ta na liczniku.
Gdyby tę prędkość porównać np z GPSem to może udało by się sprawdzić jaka ta rzeczywista prędkość i które urządzonko mówi prawdę.
W Civicach VIII licznik przekłamuje 4-6 km/h w stosunku do GPS w całym zakresie prędkości.
U mnie dodaje +5km/h , powyżej około 110km/h dodaje do rzeczywistej prędkości (GPS) +6km/h i wartość ta rośnie wraz z prędkością.... ,dokładność pozycji w cywilnych systemach GPS waha się w granicach 6-10m lub więcej itd...
Jeśli ktoś posiada AutoMape a zazwyczaj wszyscy ;) polecam program Track-Album: Flight Log (http://www.freenew.net/windows/track-album-flight-log-12/23876.htm) ,nazwa może zmylić ale program doskonale nadaje się do analizy śladu naszej drogi przejazdu.
Ja mam przedliftową z początkowych wypustów i mi odcina na 6800 :/
{...}
u mnie w przedlift'cie(2007) odcinka na 7200
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.