Zobacz pełną wersję : Wysokie Obroty po wymianie rozrządu
Witam Mam taki problem. Dziś dostałem cewkę i ją wymieniłem Civic odpalił przed wymianą rozrządy było ok czyli trzymał na ssaniu ok 1500 obr/min. Oczywiście jest to D15B2. ale jak zabrałem sie za rozrząd okazało się ze jest przestawiony o 2 ząbki wiec ustawiłem go tak jak powinien być i teraz po odpaleniu trzyma ciągle 2,500 obr/min i już nie mam pojęcia co jest regulacja aparatem zapłonowym nic nie pomaga:( od razu mówię że jeszcze nie grzałem go bo po prostu ma za duże obroty i boje się żeby coś mi się nie rozsypało bo już nawet nie mam kasy i sił do tego auta. Przepraszam jeśli już było ale nie mogę znaleść już siedze od kilku godzin i szukam. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc
może na złe znaki ustawiłeś? na jakie znaki ustawiałeś jak zmieniałeś rozrzad?
Na te fabryczne napis UP na górze i dwa boczne znaki jak płaszczyzna głowicy i dół elegancko na tą jedna kreseczke tak jak powinno byc tam widziałem jakąś białą kreske może ktoś kolo od walka odrecał i jakoś inaczej zamontował i teraz nie jest tak jak kowinno być bo jest kreska białym markerem narysowana ale nie wiadomo jaki jest punkt odniesienia czy plaszczyzna czy góra. A powiedzcie mi czy jak jest tłok nr 1 w marytwej strefie GMB czy jakoś tak to zawory wszstkie są zamkniete czy któreś otwarte bo jeszcze po zmianie paska bez odpalania regulowałem zawory
bednar_ek35
18-02-11, 14:47
Jak 1 tłok masz w GMB,to możesz na nim regulować i ssące i wydechowe.W tym momencie i te i te są zamknięte.
Jeżeli regulacja aparatem nic nie daje to prawdopodobnie rozrząd na bank jest przestawiony.Jeżeli góre ustawiłeś tak jak napisałeś to powinno być ok.natomiaśt wał korbowy może być bujnięty.
Już jest okey dzisiaj złożyłem i działa ale jeszcze raz zawory musze zrobić bo bardzo klepią, a okazało sie ze linka sie przyblokowała i była lekko uchylona przepustnica. Ale pojawił sie nowy problem z odcinką raz jest a raz jej nie ma ;/ i teraz nie wiem czy to od zaworów czy znou może rozrząd Dzieje sie tak jak pojeżdze tak 20 km i daje gaz do oporu to dochodzi do 7 i dławi silnik do 5,500 i znowu wraca do 7 a raz jest tak ze normalnie odcina na 7 tys i nie wiem
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.