PDA

Zobacz pełną wersję : Wysokie Obroty po wymianie rozrządu



DjTony18
17-02-11, 21:18
Witam Mam taki problem. Dziś dostałem cewkę i ją wymieniłem Civic odpalił przed wymianą rozrządy było ok czyli trzymał na ssaniu ok 1500 obr/min. Oczywiście jest to D15B2. ale jak zabrałem sie za rozrząd okazało się ze jest przestawiony o 2 ząbki wiec ustawiłem go tak jak powinien być i teraz po odpaleniu trzyma ciągle 2,500 obr/min i już nie mam pojęcia co jest regulacja aparatem zapłonowym nic nie pomaga:( od razu mówię że jeszcze nie grzałem go bo po prostu ma za duże obroty i boje się żeby coś mi się nie rozsypało bo już nawet nie mam kasy i sił do tego auta. Przepraszam jeśli już było ale nie mogę znaleść już siedze od kilku godzin i szukam. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc

Boniek87
17-02-11, 21:55
może na złe znaki ustawiłeś? na jakie znaki ustawiałeś jak zmieniałeś rozrzad?

DjTony18
17-02-11, 22:07
Na te fabryczne napis UP na górze i dwa boczne znaki jak płaszczyzna głowicy i dół elegancko na tą jedna kreseczke tak jak powinno byc tam widziałem jakąś białą kreske może ktoś kolo od walka odrecał i jakoś inaczej zamontował i teraz nie jest tak jak kowinno być bo jest kreska białym markerem narysowana ale nie wiadomo jaki jest punkt odniesienia czy plaszczyzna czy góra. A powiedzcie mi czy jak jest tłok nr 1 w marytwej strefie GMB czy jakoś tak to zawory wszstkie są zamkniete czy któreś otwarte bo jeszcze po zmianie paska bez odpalania regulowałem zawory

bednar_ek35
18-02-11, 14:47
Jak 1 tłok masz w GMB,to możesz na nim regulować i ssące i wydechowe.W tym momencie i te i te są zamknięte.

Jeżeli regulacja aparatem nic nie daje to prawdopodobnie rozrząd na bank jest przestawiony.Jeżeli góre ustawiłeś tak jak napisałeś to powinno być ok.natomiaśt wał korbowy może być bujnięty.

DjTony18
18-02-11, 16:41
Już jest okey dzisiaj złożyłem i działa ale jeszcze raz zawory musze zrobić bo bardzo klepią, a okazało sie ze linka sie przyblokowała i była lekko uchylona przepustnica. Ale pojawił sie nowy problem z odcinką raz jest a raz jej nie ma ;/ i teraz nie wiem czy to od zaworów czy znou może rozrząd Dzieje sie tak jak pojeżdze tak 20 km i daje gaz do oporu to dochodzi do 7 i dławi silnik do 5,500 i znowu wraca do 7 a raz jest tak ze normalnie odcina na 7 tys i nie wiem