_mario_
16-02-11, 22:56
Witam, mam następujący problem, rozbierałem obudowę rozrządu w celu sprawdzenia stanu paska i przebiegu tylko obudowę !
- odpinałem akumulator
-rozpiąłem kostkę od wałka i resztę potrzebną do zwalenia obudowy
-złożyłem wszystko z powrotem
- podpinam akumulator
-auto nie zapala, sprawdziłem wszystko 3 razy wszystko złożone i sprawdzone, samochód posiada dodatkowo odcięcie paliwa,(nie zakładane prze zemnie),
posiada dwa przełaczniki jeden na desce który zawsze wciskałem(jeżeli nie wcisłem po 4 s od zapalenia gasł z braku paliwa)
-no ale po złożeniu w ogóle nie zapalił jak się okazało dalej za Tym przełącznikiem jest jeszcze jeden przełączyłem go przekręcam zapłon słyszę pompę, myślę jestem w domu, auto zapalił po s zgasło, kluczyk po zapłonie miga za raz gaśnie tak jak powinno być, od czego zacząć i co mogło by być ew nie tak, chyba w pierwszej kolejności rozkopię to dodatkowe odcięcie i całkiem to usunę?
pzdr
- odpinałem akumulator
-rozpiąłem kostkę od wałka i resztę potrzebną do zwalenia obudowy
-złożyłem wszystko z powrotem
- podpinam akumulator
-auto nie zapala, sprawdziłem wszystko 3 razy wszystko złożone i sprawdzone, samochód posiada dodatkowo odcięcie paliwa,(nie zakładane prze zemnie),
posiada dwa przełaczniki jeden na desce który zawsze wciskałem(jeżeli nie wcisłem po 4 s od zapalenia gasł z braku paliwa)
-no ale po złożeniu w ogóle nie zapalił jak się okazało dalej za Tym przełącznikiem jest jeszcze jeden przełączyłem go przekręcam zapłon słyszę pompę, myślę jestem w domu, auto zapalił po s zgasło, kluczyk po zapłonie miga za raz gaśnie tak jak powinno być, od czego zacząć i co mogło by być ew nie tak, chyba w pierwszej kolejności rozkopię to dodatkowe odcięcie i całkiem to usunę?
pzdr