Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : ej9 krzywo stoi



lugi666
16-02-11, 18:05
Witam wszystkich
Dzis zainstalowałem nowe sprężyny eibach.
Zaraz po montarzu udałem sie na jazde próbną. Wszystko ładnie pięknie, ale postawiłem samochod na równej nawieszchni, wziąłem metrówke i lewa strona (od kierowcy) siedzi centymetr niżej. Prosze o pomoc. Czy to jest normalne że podzespoły muszą sie ułożyc czy cos w tym stylu?? Może sprężyny zamienić stronami??
Pozdrawiam

sivy
16-02-11, 18:07
masz luzy w zawieszeniu któraś tuleja dolna

lugi666
16-02-11, 18:43
Gdyby były luzy to usłyszałbym lub poczuł

sivy
16-02-11, 18:46
nie usłyszałbyś jestem pewien ze któraś tuleja sie posypała

AdasieK
16-02-11, 18:46
może amortyzator jest na wyczerpaniu z tej strony, gdzie niżej ?

skolopendra
16-02-11, 18:47
a poszukać nie łaska ?
http://www.civicklub.pl/fi/__vbb/showthread.php?17592-Krzywa-Honda&highlight=krzywa+honda

doli22
16-02-11, 18:50
Nie chce mowic ze to nie to jak sivy pisze ale ja nie mam zadnych luzow a tez mam lewa strone nizej o ok. 1cm od prawej... w zasadzie mialem bo na gwincie sobie wyregulowalem :D pozatym pamietam ze ktos pisal kiedys wlasnie o tej przypadlosci w civic'ach ze lewa strona czesto jest nizej od prawej

lar
16-02-11, 19:46
chciał bym mieć tylko 1cm różnicy... u mnie jest 3,5cm z przodu i 1cm z tyłu, oczywiście lewa strona nizej ;p a zawias ogólnie mam w bdb stanie nic nie jest wybite i nie ma żadnych luzów..

lugi666
16-02-11, 19:54
OK
wszystko juz jasne
Dzieki wielkie
Temat do zamkniecia Pozdrawiam

Saiti
16-02-11, 21:27
To może się pochwalisz rozwiązaniem? Jak ja tego nie lubię...

sivy
16-02-11, 21:39
no u mnie lewa strona lezała jak zmieniłem wszystko z przodu to teraz jest prosto ;)

orzech85
17-02-11, 12:52
Nie ma się czym chwalić. Było już o tym pisane wielokrotnie. Strona kierowcy siedzi niżej i tak już jest. Nie zmienisz tego. Chyba że zaczniesz coś podkładać pod sprężyny - ale to tylko na własne ryzyko - bo czegoś takiego się raczej nie praktykuje. Krzywe stanie jest spowodowana złym rozmieszczeniem masy w budzie. Dobre rozmieszczenie masy było np w japońskich wersjach. W europie kierownica przeszła na lewo, silnik też trochę z lewej, nastomiast skrzynia z prawej - stąd ten problem. Olać, jeździć i nie zadawać więcej takich pytań :)

sivy
17-02-11, 13:09
zawsze mozna gwinta kupić :D

lugi666
17-02-11, 17:03
To może się pochwalisz rozwiązaniem? Jak ja tego nie lubię...
Jakie rozwiązanie??
Koledzy wyżej napisali, że to normalne w większości przypadków

Adamkek
22-02-11, 19:59
Załączyli też link do tematu

xandu
27-02-11, 10:28
troche odswieże temat bo mi wpadl w rece wydruk ze stacji diagnostycznej i tam widnieje nastepujace rozmieszczenie mas w mojej coupe:
przednia os 673kg
lewa strona 310
prawa strona 363
tyla os 475
lewa strona 232
prawa strona 243 (wszystko ze mna w srodku 85kg)
wydawalo mi sie logicznym ze wlasnie silnik jest po lewej + kierowca to powinna leciec na lewo, ale cos z tymi masami jest odwrotnie, ważył ktoś swoje auto?