Zobacz pełną wersję : Program Wirus
Witam tak jak w temacie gdzie polecacie w warszawie zrobić program do Civica 2,2 i-cdti:confused:
Masters Tuning. Tylko przypilnuj ich aby nie zrobili ci takiego strzału momentu jak tutaj jednemu koledze (Buri ?)
Ja nie znaju. Może ktoś inny się wypowie. Tak czy siak sprzęgło w civicu jest delikatne także pilnuj, aby przyrost momentu po chipie był jakby przedłużeniem 'serii'
w Unitronic'u chyba Kot stroił swoje auto. Masters na pewno najbardziej znany... jak będziemy przedłużać serie to się tym momentem nie zdążymy nacieszyć :D ale niestety uważać trzeba :/
U mnie wykres momentu jest jakby przedłużeniem serii i max moment mam już przy 2.200obr/min. Lepiej nacieszyć się sprzęgłem i bezawaryjną pracą auta niż momentem i wymianą sprzęgła co 10tys km... Niestety, ale zawsze jest coś za coś tym bardziej, że auto użytkuje się na codzień... :rolleyes:
Osobiscie nie posiadam diesla, ale znajomi ktorzy jezdza i znaja sie na autach mowia ze jak chipowac auta to tylko w vtech.
O Masterze sporo słyszałem pochlebnych opinij ale również dużo osób mówi ze wyrobił sobie marke i już nie jest tak dobrze... najbliższego przedstawiciela v-techa to kreatormocy ktoś coś słyszał jakieś opinie??:)
ja tez polece mastersa chociaz tak jak pisze orde u mnie przesadzili z momentem na dole i mam ponad 400Nm przy niecalych 2000rpm co skutkowalo pierwszym uslizgiem sprzegla po niecalych 20kkm wiec popros zeby historia sie nie powtorzyla. ja Markowi tez zwracalem na to uwage ale po wymianie na ten mocniejszy zestaw poprosilem o mocniejszy program, na ktorym poprzednie 'slabsze' sprzeglo od poczatku nie dawalo rady.
najbliższego przedstawiciela v-techa to kreatormocy ktoś coś słyszał jakieś opinie??
nie jedź tam. Qreku był tam kiedyś zmierzyć moc w Civic'u to koleś sie pytał czy czy Civic to na końcu 'k" . Facepalm jednym slowem.
A jak to jest z DPF często sie zapycha po programie???
z tego co wiem to jak masz DPF to nie da rady dużo zwiększyć moc - z 30KM i tyle bo inaczej zesra sie dpf... Ale to musisz zapytać fachowców. A czy będzie sie szybciej zapychał to pewnie zależy od tego, czy ostro będziesz butował... Ostre butowanie = większe wydzielanie sadzy = szybsze zapychanie dpf'a...
A jak to jest z DPF często sie zapycha po programie???
jak masz jazdę mieszaną (miasto-trasa) to nic nie powinno się dziać, jak wiekszość miasto to będzie problem, mam to ustrojstwo i planuje to wywalić :mad: z tego co wyczytałem to z usunięciem nie ma problemu, tyle że koszta :(
Dziś zadzwoniłem z ciekawości do Kreatora program 1300 zł coś koło 170 km i 390 nm ale jakoś nie mam do nich zaufania za usunięcie filtra życzą sobie 1800 zł i wtedy program robią za 700zł, Jutro jadę do wawy wiec morze zawitam do pana Marka z Mastera...
A a czy ktoś słyszał o tej firmie ALTA RACING ????
rekinek jak będziesz u Mastersa zapytaj o usuwanie DPFa :) pamiętaj że trzeba usunąć go fizycznie jak i zmienić program, bo niektórzy tunerzy zmieniają jedynie oprogramowanie :/ i ile czasu im to zajmuje i ewentualny zestaw (usuwanie + virus :cool: )
:rolleyes:
Ok no nie ma problemu jak by było korzystnie to morze i sam bym pozbył sie tego dpfa:)
Najtaniej pewnie nie będzie, ale z tego co wyczytałem to co chodzi o usuwanie to już temat miał przerabiany, więc lepiej takie rzeczy dać komuś kto się już tego nauczył niż komuś kto chciałby mniej zarobić i się przy okazji nauczyć... Zobaczymy co powie :)
PS. rekinek zapycha Ci się ten dpf?? jak tak to jak go czyścisz?? czy śmigasz po trasie i nie masz problemów??
Na szczęście jeszcze nie miałem problemu z zapchaniem dpf ale znajomemu dwa razy już sie zdarzyło(zalał ropki nie wiadomego pochodzenia) i wiem ze odetkanie tego w serwisie kosztuje 100 zł. No ale dpf jak każdy filtr po paru takich zapchaniach sie kończy i trzeba go wymienić a wnioskuje ze na pewno nie jest to tanie....
orientujecie sie czy w benzynie 1.8 mozna cos poszperac aby go troche podkrecic? wiem ze np: w nowej C-klasie wlasnie kumpel oddaje i mu przestrajaja komputer i to jest na dodatek benzyna 3,5L 270 na 305 :) co prawda to robia w mercedesie i nie jest to jakas firma tuningowa dlatego z tad moje pytanko czy gdzies mozna to zrobic?
Wiesz zawsze cos tam można zmienić ale nie licz na wiele. Gdzieś w tym dziale jest temat związany z jakimś modami tego silnika... ale to raczej jest dolot i wydech... jest na forum jakieś 1,8 z turbo wystrojone na coś ponad 200km no ale to juz jest grubsza sprawa... jeśli myślisz o programie do 1.8 to nie wiem czy ktoś to zrobi a jeśli nawet to bendzie to drogie a efekt znikomy:)
Na szczęście jeszcze nie miałem problemu z zapchaniem dpf ale znajomemu dwa razy już sie zdarzyło(zalał ropki nie wiadomego pochodzenia) i wiem ze odetkanie tego w serwisie kosztuje 100 zł. No ale dpf jak każdy filtr po paru takich zapchaniach sie kończy i trzeba go wymienić a wnioskuje ze na pewno nie jest to tanie....
Tak z 6000-10000PLN w ASO...
zestrojenie seryjnego albo lekko dłubnietego benzyniaka 1.8 da ci max 3-5KM. Więcej kosztów niż wyników. Za te pieniądze lepiej zrób sobie wydech i dolot :rolleyes:
REKINEK
Odetkenie DPFa w serwisie polega na takiej samej zasadzie jak samemu - wyjezdżasz za miasto i jedziesz na stałych wyższych obrotach. Także twój znajomy tylko zapłacił niepotrzebnie pieniądze. To, że DPF sie zapcha to standard - taka jego rola. Na szczescie nie zniszczy sie tak szybko jak piszesz. Znam temat bo ojciec ma nowa mazdę 6 z DPF i tam jest to prawdziwy syf.
Jak zapala się kontrolka na desce że DPF sie zapchał tzn że osadziły się w nim cząstki stałe (sadza i inny syf). Jak jedziesz ze stałą prędkością na wyższych obrotach to masz większą temperaturę spalin i wypalają one ten syf z DPF. Po tej czynności DPF jest czyściutki (prawie jak nowy). Nie ma on nic wspólnego ze zwykłymi filtrami a'la filtr powietrza...
Ja na szczęście nie mam tego 'dobrodziejstwa motoryzacji' :D
W sumie ta sam metoda która jest opisana w instrukcj VW:p Wiesz jego pomysł jego pieniądze ja sie wytracać nie bende:) No bo DPF dział dopiero po rozgrzaniu wiec raz na jaki czas trzeba przegonić autko po jakies trasie żeby to sie wypaliło:)
Odetkenie DPFa w serwisie polega na takiej samej zasadzie jak samemu - wyjezdżasz za miasto i jedziesz na stałych wyższych obrotach
Nie do końca :p kiedy filtr się zapycha to auto przechodzi w stan awaryjny czyli turbo kaput i chyba powyżej 3000 obr/min nie przekroczysz, wtedy nawet nie załączy Ci się procedura wypalania :mad: pozostaje ASO u mnie kasuja 150zł :/ chociaż ostatnio jak mnie Pan z ASO zobaczył z tym samym problemem po 1,5 miesiąca miałem upgrade softa którego wersja ma ponoć jakieś znaczenie dla DPF'a po czym było jeszcze wypalanie (wszystko za FREE, a fura po gwarancji :rolleyes:). I sam sobie tego już nie zrobisz w trybie awaryjnym :) a wypalanie w ASO polega na tym, że podłączają kompa który niweluje tryb awaryjny i inicjuje proces wypalania (podnosi obroty) i auto sobie stoi i buczy 30 min :p spalanie 20L :D
Znam zasady wypalania, po ostatniej wizycie Pan z ASO nawet mi wydrukował specjalną instrukcje która mnie specjalnie nie oświeciła ale była bardziej rozpisana niż ta w książeczce... Kiedy mam ostrzeżenie o czyszczeniu nie raz wyjeżdżałem na autostradę(50km w jedną stronę)i się niby czyści, ale mija tydzień i po 150km znowu ten sam komunikat :/ szlak trafia człowieka... fakt faktem jak byłem rok temu u zachodnich sąsiadów (1000km łącznie) to kiedy wróciłem miałem ok 3 miesięcy spokoju jeżdżąc po mieście... ale kiedy ustrojstwo się już dopomni swojego to nie daje spokoju :mad:
a jaki byś radził dolot i wydech? mozesz to rozszezyc, moze na PW bo tu to bedzie nie do tematy :D
DPF miał w zamiarze być ekologiczny - jednak z tym wypalaniem to "średnio" ekologicznie to wygląda. Z jednej strony zmniejsza emisję cząstek stałych a z drugiej się zapycha i trzeba wypalać trochę kwadratura koła.
A nie da się tego DPF'a wyrzucić i jakoś oszukać kompa?
da sie, pisali chyba koledzy wyzej na ten temat. robia ta najczesciej firmy tuningowe jak masters
http://www.tdi-tuning.pl/dpf.htm
Nie chcę zakładać nowego tematu to odświeżę nieco starszy.
Długo by opowiadać jak doszło do zapalenia się kontrolki informującej o kiepskim stanie DPF. Dzisiaj przejechałem się do Legnicy autostradą utrzymując średnią prędkość 130 (4 bieg) w granicach 3500 obrotów. Niestety po powrocie i wjechaniu na obwodnicę (zrobiłem łącznie około 150 km) DPF nie gaśnie. Szukałem na forum i w google informacji, jaki jest maksymalny poziom zapylenia DPFu jednak nic nie znalazłem. Proszę poratujcie czy mieliście taką sytuację i jak z niej wyszliście (mam nadzieje) obronną ręką :P
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.