Zobacz pełną wersję : Honda Civic dusi się na gazie
wschodnocy
16-02-11, 10:34
witam.
Mój problem z gazem polega to na tym, że gdy ruszam i szybko wcisnę pedał gazu (dzieje się to także podczas jazdy aż do 4 biegu , a na 5 obroty i prędkość spada) Hania ma przeskoki
, dusi się ale nie gaśnie, chciała by jechać dalej ale coś nie daje jej odpowiedniej dawki gazu, szarpie i przerywa:eek:
Przełącznik gazu się co jakiś czas przestawiał na benzynę
, a gdy nim ruszyłem przeskakiwał z powrotem na gaz, do dziś... Wiozłem córkę do szkoły
i nagle z pod maski niebieski dym i wewnątrz zapach plastiku, zatrzymałem się maska do góry - pali się przekaźnik i auto
na holowanie. Macie jakieś pomysły z jakiej przyczyny mogło dojść do zapalenia się przekaźnika :confused: Z góry dzięki, Pozdrawiam.
witam.
Mój problem z gazem polega to na tym, że gdy ruszam i szybko wcisnę pedał gazu (dzieje się to także podczas jazdy aż do 4 biegu , a na 5 obroty i prędkość spada) Hania ma przeskoki
, dusi się ale nie gaśnie, chciała by jechać dalej ale coś nie daje jej odpowiedniej dawki gazu, szarpie i przerywa:eek:
Przełącznik gazu się co jakiś czas przestawiał na benzynę
, a gdy nim ruszyłem przeskakiwał z powrotem na gaz, do dziś... Wiozłem córkę do szkoły
i nagle z pod maski niebieski dym i wewnątrz zapach plastiku, zatrzymałem się maska do góry - pali się przekaźnik i auto
na holowanie. Macie jakieś pomysły z jakiej przyczyny mogło dojść do zapalenia się przekaźnika :confused: Z góry dzięki, Pozdrawiam.
Gaz to sie laduje do zapalniczek, a nie do takiego auta. Jak siedze na angielskim forum, to nie widzialem, aby komus przekaznik sie zapalil, wiec stawiam, ze winna jest instalacja gazowa :D
Ale to moze dlatego, ze twoja Honda to 1.5 czyli < 2006 i to nie ten dzial :D
Ze swoim mądrowaniem Kucyk o zapalniczkach i gazie sobie daruj, bo wnioski z tego są tylko jedne - nie masz pojecia o dobrze zrobionej instalacji LPG i jej użytkowaniu, czy to w 1.5 czy to w 1.8.
Niestety Wschodnocy jak masz problem z autem, czujesz, że coś jest nie tak, to dalej męczysz auto i siebie. A później jest duży problem. A można inaczej.
Nie wiem, jaką masz instalację, ale na Twoje pytanie jest bardzo prosta odpowiedz - spaliłeś przekaźnik, bo cały czas następowało przełaczanie PB - LPG i tyle. Ale gdybyś miał wątpliwości - wymiana samego przekaźnika niczego nie rozwiąże, chyba że wina leżała po jego stronie, ale w to ja wątpię.
Jakiś mod pewnie niedługo przeniesie temat do odpowiedniego działu, żebyś się nie zdziwił, że temat zniknął!
Bynajmniej napisz, jaką masz instalację, jakie podzespoły, ile Km nalatane, jaki silnik dokąłdnie ( kod ).
I spróbuj podjechać na Jaśkową Dolinę ( chyba 73 ) koło komisu, a raczej za komisem, albo do Osowej na ul. Sopocka ( chyba 17 ). Z tego co ja wiem, tam są na tyle kumaci ludzie, że auto zacznie jeździć, a nie bawić się w kangura. Tylko licz się z tym, że będzie to kosztować w zależności od tego, co masz spiepszone. Regulacja może nie wystarczyć...
A jak chcesz zrobić dobrze od A do Z, to wejdz na forum o gazie LPGforum (http://lpg-forum.pl/) i tam Ci ludzie pomogą, a nie będą pisać głupot o gazie do zapalniczek.
Ale dowiesz się też, że na Pomorzu mało kogo Ci polecą, bo sam tego nie zrobisz ( pewnie Piotra_K - ale to aż z Bytowa koleś, poza tym rzadko ma czas, a na takie dlubanie to już wogóle ). Ale napisz tam, co masz, jakie problemy, a coś ci podpowiedzą i będziesz coś wiedział i mógł podjechać do gazownika gdzieś bliźej i jakiejś ciemnoty Ci nie wcisną, a mają takie zwyczaje i to jest główny problem LPG w tym kraju.
wschodnocy
16-02-11, 12:36
Ze swoim mądrowaniem Kucyk o zapalniczkach i gazie sobie daruj, bo wnioski z tego są tylko jedne - nie masz pojecia o dobrze zrobionej instalacji LPG i jej użytkowaniu, czy to w 1.5 czy to w 1.8.
Niestety Wschodnocy jak masz problem z autem, czujesz, że coś jest nie tak, to dalej męczysz auto i siebie. A później jest duży problem. A można inaczej.
Nie wiem, jaką masz instalację, ale na Twoje pytanie jest bardzo prosta odpowiedz - spaliłeś przekaźnik, bo cały czas następowało przełaczanie PB - LPG i tyle. Ale gdybyś miał wątpliwości - wymiana samego przekaźnika niczego nie rozwiąże, chyba że wina leżała po jego stronie, ale w to ja wątpię.
Jakiś mod pewnie niedługo przeniesie temat do odpowiedniego działu, żebyś się nie zdziwił, że temat zniknął!
Bynajmniej napisz, jaką masz instalację, jakie podzespoły, ile Km nalatane, jaki silnik dokąłdnie ( kod ).
I spróbuj podjechać na Jaśkową Dolinę ( chyba 73 ) koło komisu, a raczej za komisem, albo do Osowej na ul. Sopocka ( chyba 17 ). Z tego co ja wiem, tam są na tyle kumaci ludzie, że auto zacznie jeździć, a nie bawić się w kangura. Tylko licz się z tym, że będzie to kosztować w zależności od tego, co masz spiepszone. Regulacja może nie wystarczyć...
A jak chcesz zrobić dobrze od A do Z, to wejdz na forum o gazie LPGforum (http://lpg-forum.pl/) i tam Ci ludzie pomogą, a nie będą pisać głupot o gazie do zapalniczek.
Ale dowiesz się też, że na Pomorzu mało kogo Ci polecą, bo sam tego nie zrobisz ( pewnie Piotra_K - ale to aż z Bytowa koleś, poza tym rzadko ma czas, a na takie dlubanie to już wogóle ). Ale napisz tam, co masz, jakie problemy, a coś ci podpowiedzą i będziesz coś wiedział i mógł podjechać do gazownika gdzieś bliźej i jakiejś ciemnoty Ci nie wcisną, a mają takie zwyczaje i to jest główny problem LPG w tym kraju.
Napisze około 18 bo muszę go jakoś z pod szkoły zgarnąć, nie mam pojęcia w ogóle czy go odpalać teraz czy nie pójdzie coś jeszcze jak dostanie napięcia bo odłączyłem akumulator- kupiłem go w październiku przez przypadek i przy nim nie siedziałem. Na Jaśkówce mówisz? Dzięki podjadę tylko pierw się chce trochę rozeznać w tej niebywałej usterce żeby wiedzieć mniej więcej co gościowi mówić, a wiadomo jak człowiek zielony to sobie liczą ;) Później wrzucę foty jak to wygląda pod i sam przełącznik od gazu
Gaz to sie laduje do zapalniczek, a nie do takiego auta. Jak siedze na angielskim forum, to nie widzialem, aby komus przekaznik sie zapalil, wiec stawiam, ze winna jest instalacja gazowa :D
Ale to moze dlatego, ze twoja Honda to 1.5 czyli < 2006 i to nie ten dzial :D
Faktycznie miałem dać 96 nie zauważyłem, sorki
Masz dział o LPG, mod przeniesie temat, jak się pojawi, tam się na forum pisze o LPG, a nie w działach poszczególnych modeli.
O 18 to te zakłady pewnie już zamknięte. Skoro Ty nawet nie wiesz, co tam siedzi, to kolorowo nie będzie. Zacznij wszystko od informacji, co tam siedzi, bo to podstawa o jakicholwiek rozmowach. ( instalacja a'la mikser, czy sekwencja, jaki reduktor, wtryski, komputer ).
Masz przełącznik LPG - PB, włącz PB i jeździj normalnie na benzynie. Albo przed przekaźnikiem powinnien być bezpiecznik, wyjmij go. Podjedz do gazownika i zobacz, co Ci powie.
wschodnocy
16-02-11, 12:59
Masz dział o LPG, mod przeniesie temat, jak się pojawi, tam się na forum pisze o LPG, a nie w działach poszczególnych modeli.
O 18 to te zakłady pewnie już zamknięte. Skoro Ty nawet nie wiesz, co tam siedzi, to kolorowo nie będzie. Zacznij wszystko od informacji, co tam siedzi, bo to podstawa o jakicholwiek rozmowach. ( instalacja a'la mikser, czy sekwencja, jaki reduktor, wtryski, komputer ).
Masz przełącznik LPG - PB, włącz PB i jeździj normalnie na benzynie. Albo przed przekaźnikiem powinnien być bezpiecznik, wyjmij go. Podjedz do gazownika i zobacz, co Ci powie.
Dzięki wielkie. Idę po niego, zrobię foty i dam linka jak to wygląda pod maską
wschodnocy
16-02-11, 14:44
http://img413.imageshack.us/f/zdjcie0020mg.jpg/
http://img143.imageshack.us/i/zdjcie0026kn.jpg/
http://www.lumisfera.pl/photo/980271/.html
http://www.lumisfera.pl/photo/980272/.html blue star
http://www.lumisfera.pl/photo/980273/.html
Przebieg 226075, czujnik sensor assy map Denso,
Masz instalację a'la mikser. Reduktora nie pokazałeś, poza tym na nim powinnino być napisane, co to za cudo. Reduktor masz gdzieś pod dolotem, niedaleko akumulatora. Może filtrów dawno nie wymieniałeś, albo jakieś g.... zatankowałeś. Filtry gazu, regulacja i wymiana przekaźnika to na 100% Ciebie czeka. Oczywiście, o ile auto chodzi dobrze na PB, bo to jest podstawa. I nie ma co gdybać, jedź to zrobić. Od razu po tym weź się przejedz porządnie i sprawdz, jak auto sie zbiera.
wschodnocy
16-02-11, 16:33
Masz instalację a'la mikser. Reduktora nie pokazałeś, poza tym na nim powinnino być napisane, co to za cudo. Reduktor masz gdzieś pod dolotem, niedaleko akumulatora. Może filtrów dawno nie wymieniałeś, albo jakieś g.... zatankowałeś. Filtry gazu, regulacja i wymiana przekaźnika to na 100% Ciebie czeka. Oczywiście, o ile auto chodzi dobrze na PB, bo to jest podstawa. I nie ma co gdybać, jedź to zrobić. Od razu po tym weź się przejedz porządnie i sprawdz, jak auto sie zbiera.
No właśnie szukałem nazwy ale nie widziałem jej nigdzie może gdybym jakoś od dołu zajrzał to na pewno jest. Tankuje z reguły na BP, a właśnie tym nieszczęsnym razem Statoil, na benzynie chodzi idealnie ;) Będzie miał wyśmienitą okazje do sprawdzenia miałem jechać do Łodzi więc na trasie powinno wszystko wyjść :] Orientujesz się może mniej więcej jakich mogę się spodziewać kosztów ?
Filtr FC kosztuje grosze, ale oni zazwyczaj kasuja za to z wymianą 20, regulacja z 50, przekaźnik grosze kosztuje, ale u Gazowników na pewno drożej. Ogólnie myślę, że ze 100 Ciebie skasują, o ile wystarczy tylko filtry wymienić i wyregulować.
Jak reduktor albo jakiś sterownik padł, są zużyte, to będzie drożej.
wschodnocy
16-02-11, 18:52
Filtr FC kosztuje grosze, ale oni zazwyczaj kasuja za to z wymianą 20, regulacja z 50, przekaźnik grosze kosztuje, ale u Gazowników na pewno drożej. Ogólnie myślę, że ze 100 Ciebie skasują, o ile wystarczy tylko filtry wymienić i wyregulować.
Jak reduktor albo jakiś sterownik padł, są zużyte, to będzie drożej.
Dzięki za pomoc, mało kto się trafia kto potrafi naprowadzić i poważnie podchodzi do pytania. Jak się wszytsko wyjaśni co tam było to dam znać. Jeszcze raz dzięki, Pozdrawiam. P.S Piwa wyślę pocztą :D:D:D
kazik2_h9w3
26-05-13, 20:04
Pomoże ktoś gdyż moje autko jadąc ze stałą prędkością na gazie zaczyna przerywać a jak dodaję lekko gazu to zaczyna jeszcze bardziej szarpać a na pełnej pi@#$%! jest ok
Po odłączeniu TPS problem znika czy to jego wina??
Jak ktoś potrafi niech pomorze
mmm... pasuje żebyś napisał jaką posiadasz instalację LPG, bo za mało jest informacji...
W przypadku instalacji podciśnieniowej sterowanej za pomocą między innymi czujnika TPS, np. bingo M, czy tam S, wydaje mi się, że nie dostając sygnału z TPS, sterownik przełączy na układ zasilania benzynowy...
A w przypadku inst. sekwencyjnej w ogóle nie podpina się TPS do sterowania LPG... więc nie jest to powiązane, choć na pewno wtedy przechodzimy na sterowanie inną mapą w pętli otwartej...
kazik2_h9w3
27-05-13, 20:42
Mam sekwencję a jakieś dokładniejsze dane muszę sprawdzić
Problem rozwiązany przyczyną była sonda
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.