michal168
12-02-11, 18:56
Cześć. Nie rozstaję sie z Hondą(miałem taki pomysł), więc przyda się kompletny remont zawieszenia. Myślę o amorkach Kayaby Excel G komplet, do tego jakieś springi -30 bądz 35mm. Dodam, że alusy mam 15 cali i opony z profilem 50mm. Zastanawiam się nad Eibachami Pro Kit, ale do MA są strasznie drogie, ok. 800-900zł. Może jakieś inne polecicie? I gdzie najlepiej je kupić?
Chciałbym takie, żebym nie wadził tłumikiem ani kolektorem ebayowskim który kiedys wleci o asfalt, np na progach zwalniajacych. Na zime zostawię sobie seryjne springi.
Nie chciałbym jakichś kroci wydawać na springi, ale wiadomo ze za tanio tez nie bo bd dupa. A gleba do naszych polskich dróg pasuje jak pięśc do twarzy, no ale jakoś musi to auto wygladac.
Myślałem też o gwincie, no ale przeciez nie założe takiego z MTS technik, a na droższy niż jakies 1500-700zł mnie nie stać.
Co sądzicie o tulejach z poliuretanem? Bo czytałem opinie ze bd na nich "rodeo", a ja chciałbym mimo gleby mieć komfort i w miarę ciszę.
Co jeszcze najlepiej wymienić w zawieszeniu by wszystko było tip top?
Obowiązkowo muszę jeszcze zmienić końcówkę drążka kier. lewego bo mi mechanik zalecił.
Chciałbym takie, żebym nie wadził tłumikiem ani kolektorem ebayowskim który kiedys wleci o asfalt, np na progach zwalniajacych. Na zime zostawię sobie seryjne springi.
Nie chciałbym jakichś kroci wydawać na springi, ale wiadomo ze za tanio tez nie bo bd dupa. A gleba do naszych polskich dróg pasuje jak pięśc do twarzy, no ale jakoś musi to auto wygladac.
Myślałem też o gwincie, no ale przeciez nie założe takiego z MTS technik, a na droższy niż jakies 1500-700zł mnie nie stać.
Co sądzicie o tulejach z poliuretanem? Bo czytałem opinie ze bd na nich "rodeo", a ja chciałbym mimo gleby mieć komfort i w miarę ciszę.
Co jeszcze najlepiej wymienić w zawieszeniu by wszystko było tip top?
Obowiązkowo muszę jeszcze zmienić końcówkę drążka kier. lewego bo mi mechanik zalecił.