PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka rzeczy do wymiany... Potrzebna porada! Pytania od laika.



klawisz95
12-02-11, 00:50
Witam!

Mój samochodzik to: Honda Civic 93r. w wersji coupe, poj. silnika: 1289 cm3, z instalacją gazową całkowicie manualną.

Mam problem, ponieważ nie znam się na samochodach (praktycznie w ogóle), a mam kilka rzeczy do wymiany - nawet na allegro ciężko mi je znaleźć...

Opiszę wam może co jest do kupienia, a może ktoś z was znajdzie chwilkę czasu i pomoże mi znaleźć coś na moto.allegro.pl, albo innym serwisie tego typu...

Tak więc, postaram się zrobić coś na wzór "listy"...
- Brakuje mi tylnej uszczelki szyby.
- Przedniego zderzaka (tzn. mam teraz jakiś, ale jest obity, przełamany).
- Osłona silnika - nie bardzo wiem czy dobrze to nazwałem - ale chodzi mi o to coś plastikowego pod silnikiem (praktycznie na całej długości silnika)
- Taśmy/klocki hamulcowe do tyłu i do przodu (hamulce bębnowe).
- Reduktor (coś tam przy instalacji gazowej).
- Zbiorniczek płynu do spryskiwaczy.
- Żarówka (przednie, lewe światło postojowe mi nie działa).
- Wewnętrzne lusterko wsteczne (z tym, że nie posiadam nic - opróćz plastikowego mocowania które jest wtopione w szybę).
- Znaczek Hondy do przodu na maskę.

Opcjonalnie też by mi się przydało wymienić zawieszenie z tyłu (nie wiem dokładnie co tam jest do wymiany, chodzi o to - że strasznie nisko mi usiadła, zwłaszcza jak przewożę kogoś z tyłu). Przy 4 osobach w samochodzie (średnia waga jednej osoby to 70 KG), to potrafię nieraz przychaczyć o asfalt, a progi zwalniające - to w ogóle bajka... Samemu jak jadę (ważę 60 KG) to potrafię zachaczyć o próg, co chyba do normy nie należy, a przez progi przejeżdżam z prędkością około 10 KM/h.

To chyba byłoby na tyle - co do mojego samochodu...