Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : D15Z1



Teal'c
22-01-07, 16:47
Witam mam wielki problem pisałem już wczesniej poluzowało mi sie koło pasowe na wale i niestety scieło klin razem z wpustem na wale i kole nie wiecie ile kosztowała by robota wymiana wału i czy to jest opłacalne i czy pasował by wał z D15B7 do D15Z1 pomóżcie bo ja już nie mam sił

hokej
22-01-07, 17:00
ścięty klin to jeszcze nie duży problem!!


co to znaczy razem "z wpustem" ??

wieshaq
22-01-07, 17:12
poluzowało mi sie koło pasowe na wale i niestety scieło klin razem z wpustem na wale

jezeli wpust na wale jest uszkodzony to juz nie jest wesolo... chyba ostrzegalismy cie przed tym o ile dobrze pamietam

nie jest jednak konieczna od razu wymiana walu... trzeba ocenic stopien uszkodzenia wpustu i jezeli nie jest mocno wyszczerbiony lub wyszczerbiony na malym kawalku (glebokosci) to mozna z tym jezdzic.
warunek to nowy klin i kolo pasowe z absolutnie nie uszkodzonym wpustem. zaklada sie najpierw klin do walu... szczeline po wyszczerbieniu zalewa klejem do metalu (popytaj o produkty locktite u sprzedawcy - sa na prawde mocne i niedrogie preparaty o duzej wytrzymalosci) potem oczywiscie kolo i sruba rowniez na klej do gwintow tez locktite... zakrecasz na amen i czekasz do zastygniecia

warto sprobowac zamin zabierzesz sie za wal

Teal'c
22-01-07, 17:14
z wpustem to znaczy rowek na klin na wale to ze mam do wymiany wał

[ Dodano: Pon 22 Sty, 2007 ]
a czy koło pasowe z D15B7 bedzie pasować do D15Z1 czy musze szukac do tego typu

royal
02-05-08, 09:48
ja tez mam uszkodzony rowek na wale praktycznie od dolu ale z przodu a ze silnik kreci sie w lewo to nic sie z tym nie robi wsadzilem klin i kolo na kleju do gwintow i jest OK (oczywiscie nowe kolo) jak wsadzisz stare to tydzien jazdy i to samo....