Zobacz pełną wersję : D15Z1
Witam mam wielki problem pisałem już wczesniej poluzowało mi sie koło pasowe na wale i niestety scieło klin razem z wpustem na wale i kole nie wiecie ile kosztowała by robota wymiana wału i czy to jest opłacalne i czy pasował by wał z D15B7 do D15Z1 pomóżcie bo ja już nie mam sił
ścięty klin to jeszcze nie duży problem!!
co to znaczy razem "z wpustem" ??
poluzowało mi sie koło pasowe na wale i niestety scieło klin razem z wpustem na wale
jezeli wpust na wale jest uszkodzony to juz nie jest wesolo... chyba ostrzegalismy cie przed tym o ile dobrze pamietam
nie jest jednak konieczna od razu wymiana walu... trzeba ocenic stopien uszkodzenia wpustu i jezeli nie jest mocno wyszczerbiony lub wyszczerbiony na malym kawalku (glebokosci) to mozna z tym jezdzic.
warunek to nowy klin i kolo pasowe z absolutnie nie uszkodzonym wpustem. zaklada sie najpierw klin do walu... szczeline po wyszczerbieniu zalewa klejem do metalu (popytaj o produkty locktite u sprzedawcy - sa na prawde mocne i niedrogie preparaty o duzej wytrzymalosci) potem oczywiscie kolo i sruba rowniez na klej do gwintow tez locktite... zakrecasz na amen i czekasz do zastygniecia
warto sprobowac zamin zabierzesz sie za wal
z wpustem to znaczy rowek na klin na wale to ze mam do wymiany wał
[ Dodano: Pon 22 Sty, 2007 ]
a czy koło pasowe z D15B7 bedzie pasować do D15Z1 czy musze szukac do tego typu
ja tez mam uszkodzony rowek na wale praktycznie od dolu ale z przodu a ze silnik kreci sie w lewo to nic sie z tym nie robi wsadzilem klin i kolo na kleju do gwintow i jest OK (oczywiscie nowe kolo) jak wsadzisz stare to tydzien jazdy i to samo....
Powered by vBulletin® Version 4.2.2 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.