Emzor
20-01-07, 23:47
Witam,
po wizycie u dwoch mechanikow, poleconych przez regionalnych klubowiczow z Lodzi, dalej walcze z bujajacymi sie obrotami.
Nastepne moje kolo ratunkowe wyglada nastepujaco. Kumpel kiedys pracowal przy instalacjach gazowych i mowil, ze oddawali silniczki krokowe i inne podobne zawory odpowiedzialne za jalowe obroty w roznych autach do czyszczenia ale ultradzwiekiem. Podobno sprzecik po takim czyszczeniu hulal jak nowy.
Co o tym sadzicie, aby EAVC z silnika D13B2 oddac do takiej "regeneracji"? Praktykowal ktos juz moze ten sposob?
Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
[ Dodano: Pon 22 Sty, 2007 ]
Widze, ze chyba nikt nie praktykowal :coo21:
Pytanie zwiazane z tematem: jest mozliwosc w ogole kupienia gdzies EAVC poza serwisem Hondy gdzie sporo pewnie sobie za to zazycza?
po wizycie u dwoch mechanikow, poleconych przez regionalnych klubowiczow z Lodzi, dalej walcze z bujajacymi sie obrotami.
Nastepne moje kolo ratunkowe wyglada nastepujaco. Kumpel kiedys pracowal przy instalacjach gazowych i mowil, ze oddawali silniczki krokowe i inne podobne zawory odpowiedzialne za jalowe obroty w roznych autach do czyszczenia ale ultradzwiekiem. Podobno sprzecik po takim czyszczeniu hulal jak nowy.
Co o tym sadzicie, aby EAVC z silnika D13B2 oddac do takiej "regeneracji"? Praktykowal ktos juz moze ten sposob?
Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
[ Dodano: Pon 22 Sty, 2007 ]
Widze, ze chyba nikt nie praktykowal :coo21:
Pytanie zwiazane z tematem: jest mozliwosc w ogole kupienia gdzies EAVC poza serwisem Hondy gdzie sporo pewnie sobie za to zazycza?